Reply on: Mladič #53155:
Veľa ľudí ho prekuklo už pri kampani kde zatajoval sponzorov a vyvracal vlastné tvrdenia, nuž ale zopakoval sa 2013 rok kde išlo väčšinou o protestné hlasy pre nezachovanie vtedajšieho stavu, aspoň taký mám z toho pocit ja. Nuž teraz, deň po voľbách, nám na tomto fóre nezostáva nič iné ako dúfať že v čo najkratšom čase sa začnú plniť predvolebné sľuby o zlepšovaní verejnej dopravy, čo bola v jeho kampani dosť silná téma. Aj keď mám obavu že súčasťou tohto budú tie klasické "optimalizácie" ktoré poznáme spred roku 2013 a že na to najviac doplatia malé koncové obce, no bodaj by som sa mýlil.
Mike
Ale pokiaľ sú nejako vhodne nastavené chronometrážne pásma u tbusov (ako si popísal), tak presne tak isto by to malo byť nastavené u všetkých abusových liniek. (Nielen pri zväzku čo ide súbežne, ale aj pri tých, ktoré sa križujú alebo sa s nimi dotýkajú, kvôli prestupom - aby sa nestalo že pri rovnakom intervale prestup napr. o 19. hod vychádza, ale o 20. hod už nie).
Lebo napr. v BA v 90tych rokoch bola v rannej špičke iná - dlhšia jazdná doba zo sídliska (napr. Petržalka) do mesta (6:00-9:00), ako poobede (13:00-19:00). A zasa naopak, z mesta do Petržalky (na sídliská) bola v rannej špičke kratšia jazdná doba ako v poobednej. To si myslím že už je prekonané, a aj keď tie toky cestujúcich a prepravné prúdy sú trochu odlišné, až na pár výnimiek nemá zmysel v "X10" odlišovať jazdnú dobu o 7:00 a napr. o 15:30.