Reply on: PIT #53153:
No ja som tu tak zbežne pozeral CP liniek 21 a 22 a z CP som mal dojem, že jedna chronometráž je v X do +- 20. hod. a druhá v X od 20:00 do 0:00 a v 6+ celý deň. Čo sa mi zdalo relatívne OK. Ale pokiaľ sú nejako vhodne nastavené chronometrážne pásma u tbusov (ako si popísal), tak presne tak isto by to malo byť nastavené u všetkých abusových liniek. (Nielen pri zväzku čo ide súbežne, ale aj pri tých, ktoré sa križujú alebo sa s nimi dotýkajú, kvôli prestupom - aby sa nestalo že pri rovnakom intervale prestup napr. o 19. hod vychádza, ale o 20. hod už nie).
Lebo napr. v BA v 90tych rokoch bola v rannej špičke iná - dlhšia jazdná doba zo sídliska (napr. Petržalka) do mesta (6:00-9:00), ako poobede (13:00-19:00). A zasa naopak, z mesta do Petržalky (na sídliská) bola v rannej špičke kratšia jazdná doba ako v poobednej. To si myslím že už je prekonané, a aj keď tie toky cestujúcich a prepravné prúdy sú trochu odlišné, až na pár výnimiek nemá zmysel v "X10" odlišovať jazdnú dobu o 7:00 a napr. o 15:30.
Mladič