Tak dnes poobede pre peších areál AS uzavreli a má sa chodiť po očakávanej obchádzkovej trase.
Dnes odvážali aj lavičky, čo boli na nástupištiach, frézuje sa odstavná plocha pri I/66 a súčasne sa búra medzi budovou a doteraz používanou časťou AS - foto v prílohe.
A chybnú má aj poznámku na linke 601471 na nedeľnom spoji do Revúcej http://web.sadzv.sk/old/pages/cest_pal/pal_bb_16/60147101.htm
"44" (alebo na zast. 29.augusta "46") - "premáva 23.12.2015, od 29.12.2015 do 31.12.2015,5.1.2016,7.1.2016, od 1.3.2016 do 4.3.2016,24.3.2016,29.3.2016,1.7.2016, od 6.7.2016 do 31.8.2016,2.9.2016,28.10.2016"
To sú nezmyselné dátumy, ani sa netýkajú nedieľ, skôr prázdninového a sviatkového obdobia. Samozrejme, vyhľadávač to ani v tieto dni nenájde. Ach jaj...
na zastávkach na hlavnej ceste visí nejaký oznam, ale neviem čo je na ňom. Žeby dôvod presunu? Kĺbaky sa tam budú riadne krútiť, zajtra ráno to čeknem.
a ja že si si robil len srandu ? kokos to je riadna hlúposť, ešte by som chápal, že je to dočasne pokaiľ sa napríkald nevybuduje nástupný ostrovček smerom do centra, ale toto.....
tiež som si všimol dáke nezmyselné krúženie, čo to má byť? Naviac, k prístrešku nevedie ani žiadny chodník, je bez osvetlenia úplne na konci parkoviska, po tme strach a hrôza a riziko, že sa na Vás linka 21 vykašle ak sa nejaký vodič nebude unúvať tam krútiť a rezne to po starom bez zastavenia (ono aj pri starom prístrešku sa toto stávalo bežne, ak niekto nezvonil, čo ale nie je povinnosť cestujúceho)
Ahojte. Mne sa páčila cesta domov linkou 601455 smer na Rakytovce. Na zastávke Krematorium sme zišli s cesty a musel prejsť parkoviskom /tam, kde umiestnili nový prístrešok/. Myslím, že je to úplné a nezmyselné. Aký dovod? Príkaz z hora
RegioJet neposkytuje servis v useku Zvolen os.st. - Martin a spat, nakolko v tomto useku ide posadka vo velmi obmedzenom zlozeni. Servis sa riadne poskytuje v useku Martin - Praha hl.n.
Mimochodom, nebolo by zle zaviest nejake MHD spoje od vlaku 847. Je skoda ze ked uz sa konecne ZSSK a MDVRR odhodlali niekde prevadzkovat posledne vecerne spojenie v normalnom case, tak sa to zabije tym, ze ludia z toho vlaku nebudu mat na co prestupit a tym padom to zostane nevyuzite Pritom je to super spoj.
Nové poobedné spoje linky č. 100 cez Sásovú a Rudlovú skutočne premávajú (ZV-166CA). Dopravca má na stránke chybný cestovný poriadok, ktorý zavádza cestujúcich.
Jasne, ved nic proti tomu prispevku Akurat to nie len ze ma od idealu IDS na mile daleko, ono je to par mil aj od toho aby to vobec IDS bolo. Ziadna tarifna integracia, dopravna integracia v rozsahu par nahodnych spojov (a bez nejakeho spolocneho dispecingu!). To nie je IDS.
Ja mám tiež ten pocit, že obchádzková trasa pre peších medzi dočasnou AS a ŽST pôjde tak, ako si zaznačil. Inak by ten prechod nemaľovali. Uvidíme vlastne už v najbližších dňoch ako to napokon bude.
Tiež si myslím, že personál v klientskom centre nie je moc príjemný. Vždy slušne pozdravím, odpoveď žiadna, zato vždy na mňa tá pani kukne pohľadom ako by som jej odhryzol z nosa. Taktnosť zamestnancov je tiež určitou vizitkou kvality dopravy, no ta zrejme u nás nenosí.
810zssk: Re Moldava: Isteže, od ideálu IDS to má na míle ďaleko. Chcel som len upozorniť na fakt (keďže to ľahko unikne pozornosti a média o zmenách v autobusovej doprave veľmi nepíšu), že došlo k určitým pozitívnym zmenám v dopravnej obslužnosti, u nás sa nedeje ani to, žiaľ. V slovenských pomeroch toto nie je bežná vec, preto som to uviedol ako príklad. Samozrejme to stačiť nebude, no niekde začať treba.
Rozmýšľam, že dotyčnej pani zo železničnej stanice by možno vhodné -proklientsky- streliť jednu po papuli, aby sa uvedomila, kto je tu pánom?
Keby to robil každý, to by bol fukot ☺
Ufff, tak Moldavu a vobec kosicky region by som urcite nedaval za priklad ako robit integrovanu dopravu.. To je presne ten pripad kedy sa leju peniaze do roznych investicii a realna integracia sa neriesi. Postavil terminal za obrovske peniaze, bez toho aby sa niekto vopred zamyslel nad jeho vyuzitim a takymi detailmi ako ze by napr. bolo fajn keby tam jazdili nejake vlaky. Vysledkom je stvorhodinovy interval bagiet, co ma od atraktivnej dopravy hodne daleko.
Nejak podrobnejšie som neskúmal CP PAL z terminálu ďalej, avšak videl som GVD trate 160. A poviem ti tak, že kým tie tri páry vlakov, ktoré by mali až "od vyhlásenia" vyplniť tie štvorhodinové diery, jazdiť nebudú, tak to teda žiadne terno nie je (aj keď sa v tých dierach zastavia v Moldave, ale nie na termináli, zvolenské rýchliky): http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp13_12_2016/160.pdf
- napr. z KE: 4:46x, 6:21, 10:11, 14:11, 16:11, 18:11 a 22:25; od vyhlásenia sú tam uvedené 8:11, 12:11, 20:11, s ktorými by to bolo úplne niečo iné, avšak tieto nie sú v novinkách ZSSK k novému GVD vôbec ani len spomenuté... http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_15_16/gvd_tlacove_spravy/KOSICKY_KRAJ_9122015_.pdf
Inak neviete úplne náhodou niekto zmysel toho, aby na stanici v Turni nad Bodvou nestál po novom celý deň vôbec žiadny vlaky okrem R 835 Domica, ktorý cestou do KE odtiaľ ide o 18:02? Podobne stojí jediný vlak za deň v Lenartovciach - R 936 Kras cestou do ZV (16:56 - 17:00), ale tam mu aspoň ide oproti R 935 Domica do KE?
No zvyšok už nechám na inokedy - najskvelejší v galaxii, to je na dlhšie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pepies