rovnako ako výsledok sporu Student Agency na trase Praha - Brno by ma zaujímal výsledok IC ZSSK na trase BA - KE, a teda, či obrovské zľavy práve "čírou náhodou" po príchode RJ znamenali ziskovosť, alebo nie. Pretože ak IC vlaky boli stratové pred príchodom RJ, nechápem, ako by mohli byť ziskové po príchode RJ, pretože ani tých menej vlakov nebývalo plných. Toto je základný problém a naplnenie skutkovej podstaty obmedzovania hospodárskej súťaže. Kde máme teraz pána prokurátora? Kde máme jeho uletené názory tentoraz, kedy by mohli vniesť trochu transparentnosti?
Treba si brať príklad z Trnavy a zbaviť sa tých otravných cestujúcich a hneď bude doba stanicovania kratšia. Ale keďže nevďačná Bystrica odmietla vizionársky návrh hlavného slovenského dopravného optimalizátora s jeho supa dupa algoritmami, môže si zato sama.
fyzicky je možný, zamestnanci ho využívajú pravidelne. No už sa mi stalo pred pár rokmi, že ma odtiaľ posielali prečo s argumentáciou, že to nie sú priestory pre verejnosť.
gratulujem, máme nové trolejbusy, ale
načo máme dlhé vozy, keď v nich nieje umožnený nástup všetkými dverami tak ako v Žiline alebo Prešove ?
Kedy odíde do dôchodku aj tlač lístkov pri kúpe cez čipovú kartu? V menšej Trnave a Trenčíne to tak majú…
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A