Treba si brať príklad z Trnavy a zbaviť sa tých otravných cestujúcich a hneď bude doba stanicovania kratšia. Ale keďže nevďačná Bystrica odmietla vizionársky návrh hlavného slovenského dopravného optimalizátora s jeho supa dupa algoritmami, môže si zato sama.
fyzicky je možný, zamestnanci ho využívajú pravidelne. No už sa mi stalo pred pár rokmi, že ma odtiaľ posielali prečo s argumentáciou, že to nie sú priestory pre verejnosť.
gratulujem, máme nové trolejbusy, ale
načo máme dlhé vozy, keď v nich nieje umožnený nástup všetkými dverami tak ako v Žiline alebo Prešove ?
Kedy odíde do dôchodku aj tlač lístkov pri kúpe cez čipovú kartu? V menšej Trnave a Trenčíne to tak majú…
Tak ano, ked bolo pred par rokmi mozne vyhlasit vzajomnu akceptaciu cipovych kariet medzi DPMBB a SAD ZV za spustenie integrovanej dopravy, tak to tak mozme brat ? Mna hlavne bavi ked niekto kto nevie nejak normalne zorganizovat ani MHD v meste, zacne rozpravat o integrovanej doprave. Fakt som zvedavy co bude produktom tejto kreacie ?
Ved to je logicke. Najprv primestsku a mestsku dopravu prevadzkuje jeden dopravca (de facto), teraz budu prevadzkovat aj autobusovu stanicu, tak uz okrem vlakov ZSSK nic nebrani integracii. Alebo som to zle pochopil?
hawkeye