Reply on: 810zssk #49327:
Presne tak ako hovoríš prejazd na 43 v okrajových časoch. alebo, zosynchronizovať dotácie tak, aby sa mesto a kraj poskladalo na jednu linku. čiže by nemala 43 konečnú už v uľanke, ale až v tureckej. aj tak chodia aj 43 aj PAL poloprázdne, tak by sa to troška zahustilo. mesto by financovalo úsek BB - Uľanka, a kraj Uľanka - Turecká, tým by sa mohol počet spojov z uľanky do tureckej zdvojnásobiť to by mohlo byť cca 8 - 10 spojov za deň v x. Dokonca teraz chodia aj naraz, 43 do uľanky ide zo žst 12:21, turecká z AS 12:30. obidva sú v uľanke o 12:44, potom 14:19 a 14:30, zas sú oba 14:44 v ulanke, hoci v meste ide každý inak, ale predsa, a napríklad aj smerom naspäť idú 43 z uľanky 15:30 a 17:20 a turecká 15:24 a 17:24.aj špania dolina by sa mohla riešiť takto, ako chodili kedysi spoje 43ky len po Nový Svet 2. tak by sa mohli obnoviť, akurát už na náklady kraja by išli až na španiu dolinu.
BB-Schuhu
Áno je pravda, že linkou budú spojené tieto priemyselné časti. Ale naozaj len linkou, nie však konkrétnymi spojmi danej linky, nakoľko všetky spoje z Priemyselného parku budú vedené len po Železničnú stanicu.
Na L41 bude teraz teraz vidlička - Senica / Priemyselný Park (navyše s 3 možnými konečnými PP most, MED-ART a BURGMAIER), čiže predpokladám že výveska L41 bude dosť neprehľadná, preto spoje do PP mohli byť radšej vedené ako osobitná linka (môj názor), kvôli prehľadnosti.
Ani ja akosi nevidím materaz zmysel tej zastávky Priemyselný park, most, uvidí sa až za plnej prevádzky.
Mimochodom, včera som zhliadol odchádzať ZV-152CA zo ŽST do Burgmaieru na zmluvnej doprave s 2 ľuďmi na palube, takže mám tušenie, že tie nové spoje veľmi využívané nebudú. Je ale pravda, že ich budú môcť využiť aj cestujúci do zastávok na Partizánskej ceste.