Pardon pani, predosly prispevok sem nepatril, mea maxima culpa. Ani nie tak mea, ako tento zazrak prirody nevhodny na wapovanie. Vystrihajte sa znacke Sony Ericsson!
Vševedko: naposledy aj 6613 po vydatnom dazdi a zateceni do 24V relatkorozvadzaca. Tssbum-tssbum, aúúú! Béééé! Uz len hlasenie alá DP-M v zneni ODSTRAŇTE SVÉ ÚDY Z DVEŘNÍHO PROSTORU chyba! Ale v 15TrM to nie je aplikovatelne, tam je tlacitko na skratenie predzvanania a ine zapojenie dveroveho obvodu. Inak to, co popisuje Andy, to by mohlo byt aj velke blokovanie a pohyb kridlom dveri. Pokial to netrhlo na jazdu, tak vypnute, sak jak inac u Janeckú? :-);-):-D
s tou Blavou je to takto: od 1.5.2004 zacali so seriou KA a pre stvorcove EC so seriou tusim LA alebo LB pricom povodne slovenske EC skoncili pri serii JR to som si isty lebo EU znacku som videl uz zo serie JS, cela seria J od BA-xxxJR sa postupne zacala doplnat podobne ako tomu bolo v dalsix okresox.. tak asi tolko pre vysvetlenie
Kami: Jazdí, a to je podstatné. Okrem toho, stále si myslím, že dotyčný vodič, ktorému zobrali 598AJ, dostane nový voz. 026AV je jeden z najlepších GOčiek a má reklamu, takže by mal jazdiť, čo sa o takom 034BM nedá povedať...
áno, dožívajú, ale nekupuje sa nič, čo by ich nahradilo... Kĺbákov je málo, sól je dosť, a čo sa kupuje? Sóla... Vyznie to
blbo, ale ľudia mimo podniku zrejme môžu mať väčší prehľad ako zamestnanci...
Novinky z mhd.Ikarus bb 006ag je konečne opravená potom čo jej zadrel motor.dostal ho z dákeho blaváckeho.dostal aj nové protektory.čiže vodič z 2602(086ai a 006ag dostal späť 006.
ad Ikarusy: alebo nemáš presné info alebo ich nesprávne interpretuješ alebo realita nezodpovedá teórii. Na linku sú pridelené Ikarusy DVA! Presne 367AJ a 26-02.
RE Diskusia s MHD:Z Ikarusov ma uz len ten modry svou vlastnu pridelenu linku/y. Ostatne 2 co chodia uz len dozivaju. V MHD boli s Ikarusmi ako takymi velmi spokojni a zelali by si aby aj Karosy mali taku zivotnost
RE Kami, sasovske trolejbusy: ako som sa dozvedel, vsetky stlpy trolejoveho vedenia postavene po r. 1998 nie su vhodne co sa tyka pouzitia na trolejove vedenie. Stply su dobre, no nemaju ziadny "zaklad", t.j. (pripadne) budu musiet nanovo robit lozko, v ktorom su umiestnene a riadne ich zabetonovat (t.j. to zdvihne cenu tvojho vypoctu nakladov na vystavbu trolejov v Sasovej)
už som to raz písal, ale zopakujem:
vodič z 26-02 bral uvoľnenú 036BM,
zvyšné Ikáče sú všetky rovnako hrozné, tak to skúšajú chvíľu s jedným, potom s druhým...
996BS pridelili vodičom z 026AV,
uvoľnenú 026AV dostal zatiaľ vodič z 460AI (linky 34, 43, 51, 52, 56)
TeBeCe s Euro znackami je to tak,ze sa zacali vyrabat 2 mesiace pred vstupom do Eu a vtedy sa nevedelo kolko serii sa minie a tak za rozhodli zacat od pismena K a potom sa vracalo k neminutym seriam.V Bratislave je preto taky chaos v seriach, lebo kazdy dopravny inspektorat ma vlastnu seriu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Danny
RE Kami, sasovske trolejbusy: ako som sa dozvedel, vsetky stlpy trolejoveho vedenia postavene po r. 1998 nie su vhodne co sa tyka pouzitia na trolejove vedenie. Stply su dobre, no nemaju ziadny "zaklad", t.j. (pripadne) budu musiet nanovo robit lozko, v ktorom su umiestnene a riadne ich zabetonovat (t.j. to zdvihne cenu tvojho vypoctu nakladov na vystavbu trolejov v Sasovej)