Ak mám dobré oko, na ilustračnom obrázku je žst. Štrba, pred dvomi týždňami som bol na Štrbskom (zubačkou oslavujúcou 115 rokov), Popradskom a V.Hincovom pl. a na Kôprovskom štíte ? ?
Vodiči liniek č. 20 a 28 odchádzajú zo Železničnej stanice opakovane niekedy až s 5 minútovým meškaním. Pochopil by som to jedine vtedy, keď by naozaj CP bol nastavený tak, žeby vodiči museli vyčkávať na zastávkach. Ibaže po zrušení pauzy na Starohorskej, rázc. to už celkom neplatí. Preto častokrát ak vodič odíde zo ŽST s 5 minútovým meškaním, tak príchod do Sásovej je taktiež 5 minút zmeškaný a niekedy dôjde aj k zväčšeniu meškaniu (týka sa to hlavne L28). To naozaj nie je schopný dopravca prinútiť jazdiť vodičov podľa CP??
Urobte si obraz sami - jeden konkrétny príklad.
Linka č. 2
plánovaný odchod o 17:04, vodič pristaví už o 17:01, zastávku opustí presne o 17:04
Linka č. 28
plánovaný odchod o 17:05, vodič o 17:08 nastupuje do autobusu, o 17:09 priastavuje na zastávku, o 17:11 (s meškaním 6 minút z východzej zastávky!) opúšťa zastávku, zdrží sa ešte na semaforoch, takže na Námestie slobody prichádza o 17:15 a na zastávku Rudohorská, pošta prichádza o 17:33 (podľa CP 17:27 - meškanie 6 minút).
Je mi nepríjemné stále sa na niečo sťažovať a nerobím to rád, ale tento problém sa opakuje so železnou pravidelnosťou každú hodinu. Človeka to dosť nahnevá, keď čaká na autobus 20 minút a ešte aj ten vytúžený bus mešká ďalších 5 minút. Za tých celkovo 25 minút čakania by som zaručene v Sásovej bol aj peši... Lenže toto je cieľ verejnej dopravy - vyhnať ľudí z MHD??
Keď som minulý týždeň spomínal MHD linku č. 90 (novinku jeden spoj cez Podháj do Sásovej), z minulosti ma napadla zaujímavosť, že jeden spoj vtedy EXPRESNEJ linky č.29 (neskôr 90) o 7:35 (x, resp. c) z Iliaša účelovo zastavoval (na znamenie) aj na zastávke "Sásovská cesta" (7:50, visela tam aj výveska s jedným spojom), pričom to bolo ošetrené poznámkou "C" (asi od "C"esta), keďže táto zastávka nebola v zozname expresnej linky. Ani v súčasnosti tam spoje nemajú zastávku, aj keď sa im popridávali zastávky (Kremnička TWD, Nám.Ľ.Štúra, Severná, Lazovná, Na Karlove, H.Vajanského/EUROPA SC, účelové úseky Starohorská-Tatranská-Pieninská, Sládkovičova-Podháj-Vozovňa/STK-Krematórium). Teda od 1.7.11 L 90 nestojí už len na: Sásovská cesta, Sásová ihrisko, H.Vajanského pre L 33 nerátam (v tomto smere je EUROPA SC), Krajský úrad, Doprastav (ak ide od STK do Krematória, stojí ale na TWD)
neviem, koľko máš času, ale ak by to nešlo zmazať a budeš mať 4-centovú koncovku, a použiješ prímestskú autobusovú linku v tarife 11-13km polovičný z karty za 0.44€, dostaneš sa na sumu končiacu nulou (pri koncovke 9 zase 5-kou) a kombináciou lístka a prestupu by si sa mal dostať na sumu deliteľnú 25
tak si kup u vodica svoj listok a potom si daj este stiahnut z karty 4 listky dochodcovske tie su za 1 cent,to ti asi chybat nebude a budes to mat zaokruhlene.Tiez som to takto riesil aby som mal zostatok zaokruhleny
No tak nejako času na kombinovanie nemám a ako mi hovoril kamarát, tak sa v autobuse nedá nabíjať za drobné, teda za centy... Takže sa pekne spýtam asi v kancelárii...
Re #45266 roman85: Nie, nepotrebujem vrátiť 25 centov... Ide o to, že ak mi tam niečo ostane, nebudem si môcť nabiť kartu na prešovskej MHD. 25 centov by som logicky použil na jednu cestu do mesta a z mesta by som si zaplatil v hotovosti, ale ide o to, že ja tam mám zvyšok raz XX,X9 centov a potom XX,X4 centy... Už chápeš o čo mi ide? A kombinovať sa mi fakt nechce, hlavne nie večer, keď idem z roboty domov...
nevylucujem, ze niektore isli celu trasu, ale isto nie vsetky... ale ked boli tak uzasne oznacene, tak kto to ma desifrovat? aj vcera tam behala ZV-694BK.
Nad 70r. sa zvyšuje z 0.10/0.03€ na 0.20/0.10€,
vlak má zatiaľ 0.17€ (uvidíme po októbri), prímesto do 25 km 0.30€
a my stále za 0.01€ bez ohľadu na spôsob platby
tak ja neviem, ale spoje ktoré som pozoroval ja (boli písané v riadnom CP) pokračovali vždy až do Zvolena a späť. Autobusy, otáčajúce sa na letisku, premávali poväčšine odtiaľ na záchytné parkovisko (zastávka Sliač, cintoríny). Dnes tam videná o.i. ZV-694BK. Ak niečo ozaj jazdilo iba po trase BB-Sliač, tak dosť pravdepodobne to boli spoje nad rámec CP. Inak včera dosť často manipulačne jazdili aj po R1 (prázdne).
Pekný pohľad počas tohto víkendu bol na svetelnú tabuľu na žst. Banská Bystrica, na ktorej boli písané aj vlaky s cieľovou stanicou "Sliač letisko"
je tu rec ze chces vratit 25centov ??? pridi ku mne hodim ti 50centov ,... alebo chces okruhlu sumu na karte ??, ak ano staci si dobit kartu 3€75 cent ...
Na toto ti neodpoviem. Ale uvediem zaujímavosť, že v mojom prípade som sa tesne pred 1.júlom vynuloval na klasickej čipovej karte na 0.00€ (akurát mi to tak vyšlo, keď som posledné dve cesty trošku pošpekuloval?) a pri celom cestovnom z karty už 0.50€ mi to sťahovalo pravidelne okrúhlu sumu na MHD deliteľnou sumou nabíjania bez zbytočných centových zostatkov. Potom sa mi to pokazilo, keď mi do toho vbehol prestup 0.10€ (už 0.40€ ešte okrúhly zvyšok, ale zmaže sa až na piatykrát), či kombinácie prímestských liniek s centovými koncovkami. Tých 50/25 centov je na prvý pohľad okrúhla suma, no zradná, taká marketingová ?
Ahojte! Chcem sa opýtať, či by ste mi nevedeli poradiť. Na ISIC karte mám ešte zostatok, ktorý je taký neforemný, že sa mi ho pri cestovnom 25 centov nepodarí minúť. A keďže ISIC nefunguje na viacerých MHD, tak sa chcem opýtať, či neviete, či by mi vrátili peniaze z karty, keby som zašiel do dopravnej kancelárie. Je to možné? Ďakujem pekne za odpoveď!
Presne tak, Hurvínkovi z hľadiska priepustnosti nestálo nič v ceste, pri pohľade na kolóny áut som len krútil hlavou. Busy (neviem, či všetky) sa otáčali na letisku (zo ZV dole v areáli za bránou), minutáž nesedela, chaos ?
Veď vravím, že občasná pre turistov, hubárov, chatárov. Prečo by ju Hríbik zriaďoval, keby ju cestujúci nechceli? Tie "x"-kové zrušenia mi nevadia, len sa mohla zastávka presunúť na dennú ostávajúcu linku. Z Čiernej vody ide zelená TZT popod viadukt rovnomennou dolinou na Flochovú (3 hod), značka ide až z TR (inak predĺženie o 2 hod). Z neďalekého TIM pri polesí Žarnovica rovnomennou dolinou modrou k lokalite Adamová (Veľká Skalná-ústie), potom buď žltou popri Svätojánskom vodopáde Kostoleckou tiesňavou na Košarisko a Kráľovu studňu, alebo roklinkou Veľká Skalná (stúpanie/klesanie Ha-Ha-Ha ?) úbočím Rakytovov na blízky Drieňok (dole Rakša-Diviaky, Mošovce, Blatnica), na Flochovú cez "Prepadlisko" (modrou opačne) sa treba vrátiť popod stanicu cestou ku horskému hotelu (už nie chate) Bartoška (v lete tábory, pre ostatnú verejnosť málo prístupný) až 40 min. (na Bartoške asi zastávku nezriadia). Žel.stanica je naozaj od ruky obce Čremošné (niektorých to zvádza prejsť najTunel), no na Bartošku je to len 15 min. Ten M.Šturec netreba zastávku, už je to poznačkované do žlta ? (pekné napájacie prístupy z oboch smerov, bol som minulý týždeň ☺ )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
Urobte si obraz sami - jeden konkrétny príklad.
Linka č. 2
plánovaný odchod o 17:04, vodič pristaví už o 17:01, zastávku opustí presne o 17:04
Linka č. 28
plánovaný odchod o 17:05, vodič o 17:08 nastupuje do autobusu, o 17:09 priastavuje na zastávku, o 17:11 (s meškaním 6 minút z východzej zastávky!) opúšťa zastávku, zdrží sa ešte na semaforoch, takže na Námestie slobody prichádza o 17:15 a na zastávku Rudohorská, pošta prichádza o 17:33 (podľa CP 17:27 - meškanie 6 minút).
Je mi nepríjemné stále sa na niečo sťažovať a nerobím to rád, ale tento problém sa opakuje so železnou pravidelnosťou každú hodinu. Človeka to dosť nahnevá, keď čaká na autobus 20 minút a ešte aj ten vytúžený bus mešká ďalších 5 minút. Za tých celkovo 25 minút čakania by som zaručene v Sásovej bol aj peši... Lenže toto je cieľ verejnej dopravy - vyhnať ľudí z MHD??