Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #44707:
Ja myslim ze dopravca nema od mesta zadanie propagovat MHD a v kratkodobom horizonte ani dovod, lebo straty mu uhradi mesto. Myslim, ze propagaciu mesacnikov by si teda malo zobrat na starosti mesto.
Uvedene plati v bystrickych podmienkach.
Reply on: router #44706:
Ano, lenze je to aj naopak - ludia prechadzaju z MHD na IAD 😉
Reply on: 810zssk #44705:
to ano, lenze ked niekto nevyuziva MHD ale IAD, tak asi ani nebude mat listky z MHD ktore by mu povedali aby vyuzil mesacnik(to co si navrhoval). na to by bolo treba daku inu kampan.
Reply on: router #44703:
Samozrejme ze konkurencia je: Individualna doprava. S Petikom sa bavime prave o tom ako vytvorit system, ktory prijme ludi presunut sa z IAD do MHD.
Reply on: Petik #44696:
Od Malachitovej na Stupy - v klesaní posledný rodinný dom tiež pod vodárničkou, cesta k súkromnému pozemku (prechod zakázaný!), ďalej k záhradným chatkám oddelená od panelovej cesty zábranou, ak tak pešo akurát v súčasnosti... ?
Reply on: 810zssk #44699:
lenze ine spolocnosti maju konkurenciu. v mhd v BB konkurencia neni. ten kto nema inu moznost ako vyuzivat mhd tak ju vyuziva, ten co inu moznost ma tak nevyuziva.
Reply on: fragma #44700:
Prišiel predel režimov a do toho pred tromi rokmi kríza. Nemáme šťastie na tie hraničné predely ?
Reply on: fragma #44700:
nie narastá, ale ZArastá ?
Reply on: BB-Schuhu #44695:
Samozrejme od Sládkovičovej komunikácia nevyhovuje, v minulosti tam po nej chodili k vojenským objektom tanky z kásární v Kráľovej a na smetisko smetiari. Zaznamenal som náznak posunu výstavby cca pred 2 rokmi, no v súčasnosti to už opäť iba narastá.
Reply on: S499.1023 #44698:
Pre to iste preco ine spolocnosti komunikuju svojim zakaznikom ponukane zlavy.
Reply on: 810zssk #44676:
Prečo by sa mali pripravovať o 3,40 € mesačne, ak je lupus stupidus?
Reply on: Petik #44696:
Lenze do Rusoviec je dobry interval, kdezto v BB do mnohych casti nie. Keby do Rusoviec jazdil bus z centra raz za hodinu tak urcite ma zmysel radsej jazdit 3x za hodinu len po Petrzalku.
Reply on: 810zssk #44692:
To je v mensom meste vzdy tazke. Napriklad tym, ze nekupim klbove trolejbusy:-) Ale bavime sa tu o 1 spoji za hodinu, ktory zvladne minibus. Mala by sa zaintegrovat Prsianska linka a jej CP zladit s mestskou linkou.
Riesenie, co navrhujes ty, je obdoba toho, ako keby si v Blave skratil linku z Rusoviec po Petrzalku, aby mohla mat dobry interval linka ex43 a ex54. (viem, ze 43 aj 54 dobry interval maju, len chcem porovnat sikanu cestujucich).

Re #44690 fragma: Ja som myslel cestu od Malachitovej ulice na ulicu Stupy.
Pár rokov dozadu (cca 2007-8) som dostal z MsÚ odpoveď, podľa ktorej sa mala uskutočniť výstavba (lepšie povedané dostavba) komunikácie Vozovňa - Pršianska terasa v rokoch 2009-2011. Ako je to v skutočnosti, to vieme. Súčasná cesta od Sládkovičovej je z hľadiska jedinej prístupovej komunikácie do pomerne veľkej obytnej časti s perspektívou jej ďalšieho rozvoja nevyhovujúca. Nehovoriac o tom, že po postavení uvedenej novej komunikácie by boli lepšie podmienky aj pre trasovanie liniek MHD. Veľmi reálne by som si vedel predstaviť linku od Vozovne na terasu s tým, žeby zabezpečovala prípoje od trolejbusov č. 2 a 3.

Plánovala sa aj (80./90. roky) cesta z terasy na Stupy. Dokonca tu nie je až také veľké prevýšenie ako od vozovne a vychádzalo by to aj kratšie. Od tohto nápadu sa zrejme upustilo hneď ako padol plán výstavby najväčšieho sídliska na terase.

V súčasnom stave by som si vedel predstaviť zladenie 13 + 601463. Aby neboli diery napr. medzi 9. a 13. hodinou (ako písal kvorka), večer a cez víkend.
Reply on: fragma #44693:
Pri tej Kremničke, v MHD po jednej zastávke prestupovať vo Vozovni, pričom L 601455 ťa zavezie priamo k centru a na Uhlisko, to by daní obyvatelia asi nechceli mať takú MHD...
Reply on: Petik #44687:
Rakytovce sú trošku iné, majú aj L 601455 Badín-Hronsek, ktorá im nepostačovala, no súčasná L 21 je až prehnaná (a ide pod trolejami po Sládkovičovej /tam nech chodí len 601455/, mohla by byť len L 22 Rakytovce-Zvolenská cesta-Pieninská), ležia na priamom ťahu do Badína bez prevýšenia, kým Terasa nie s prevýšením 100 m.
Reply on: Petik #44691:
Dobre, ale ako inak chces zabezpecit dobre intervaly vsade a sucasne vyrazne neprevysovat kapacitu?
Reply on: 810zssk #44688:
Nie, urcite nie odvsadial vsade. Ale prestupovat na ceste do centra alebo pri ceste dalej prestupovat 2x, to je uz podla mna na Bystricu trochu moc.
Reply on: Petik #44687:
S prepojením Stupy - Terasa som sa aj ja pohrával, kúsok poniže Mosadznej odbočuje úzka asfaltka k vodnému rezervoáru (blízko sa robia ďalšie vnútroblokvé cesty, vjazd je v súčasnosti sťažený nasypanými kameňmi novej cesty k rodinným domom), pred rezervoárom prudším "s-kovým" klesaním schádza poľná cesta (krajinársky vďačné prostredie) k Malachovke (naľavo Bučinová ulica k Malachovu), napravo domčeky vyúsťujúce na Malachovskú cestu presne v priestore zastávky "Stupy,otočka", provizórny mostík). Ďalej prepojenie Malachitovej ulice s ulicou Stupy panelovou cestou-prejazd zakázaný, súkromný pozemok. Ako teória dobré prepojenie, no v súčasnej praxi?
Reply on: 810zssk #44688:
(na konci mal byt otaznik)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.