Reply on: BB-Schuhu #44485:
Problém je v tom, že dopravcovia typu SAD ZV (ako aj iní s dosadenými ľuďmi takéhoto typu) nepotrebujú robiť nejakú dopravnú politiku pre blaho ľudu a mesta (na tom by však malo až extrémne veľmi záležať aj MsÚ, ktorý túto politiku mohol robiť prostredníctvom vlastného DP, lenže tejto možnosti definitívne zabránil primátor Traktor), keďže oni majú cestujúcich na háku a postačuje im, že od objednávateľa výkonov dostanú úhradu straty, ktorá im vznikla a to bez ohľadu na to, ako nekvalitne dopravu vykonávali a že táto strata vyplývala aj z nedostatočného pôsobenia vo vzťahu k zákazníkom. A práve na toto narážal aj cerno v závere príspevku #44434, čo viacerí tak zrovna nepochopili.Práve naopak - tu je v praxi vidieť to, keď súkromnému podnikateľovi je jedno, či má cestujúcich, keďže o nich bojovať nemusí, keďže ich ani až tak nepotrebuje, lebo dostane náhradu za stratu po dobrom alebo po zlom.
BB-Schuhu
Skôr než tu začneš nadávať do dementov, ťa prosím aby si počkal kým dôjde k naplneniu stavu a až potom komentoval. Ak si si (ne)všimol, tak v režime "c" bude od teraz na všetkých nosných trasách, t.j. 1, 2+4+21+22, 3+5+13 v čase dopravnej špičky pekný 10-min. interval.