určite nie. Pokiaľ si pamätáš, tak niekedy vlani sa presne to isté udialo so zastávkami MHD v Rimavskej Sobote. Dali to do databázy, tak ako to má aj SAD ZV na linkách MHD (napr. DPM BB svoje zastávky nemal nahodené v ISCP, zmenilo sa to až v septembri 2008, kedy sa zjednotil systém so SAD ZV).
Re #41340 brefos: Zase sa niekde prispôsobovala MHD "požiadavkám občanov" (=štyroch aktívnych dôchodkýň, ktoré potrebujú odvšadiaľ priamy spoj do Billy, do Hypernovy, na mestský úrad, na polikliniku a odtiaľ expres na cintorín)?
Tak o tom nepochybujem. Najsmutnejšie však je, že všetko, čo spomínaš BB kedysi mala, ale vďaka "odborníkom" vo vtedajšom vedení mesta a SAD BBDS o to prišla.
Potreboval by som to ale vedieť presne, nie len "podľa mňa". Ak tu je teda niekto, kto by mi na to vedel presne odpovedať...
Mimochodom, ako je to so sťahovákmi Railtech? Viem, že ich majú vozidlá 1001, 1003 - 1007, 1501, 1502, 1505 - 1507, 1509, 1510, 1512, 1514 - 1516, 1518, 1519, 1521 - 1524 a 1527. Zabudol som na nejaký? Hlavne by mi u 1503, 1511 a 1520 prišlo celkom logické, ak by ich mali (pretože prešli GO), ale nikde sa neviem dopátrať ich fotky zo zadnej strany.
(Staro)Nových cestujúcich by pritiahli mesačníky a štvrťročníky platné na území celého mesta, nastupovanie všetkými dverami, linky s hustejším intervalom a iné na banskobystrické pomery sci-fi "novinky". Ak vôbec ...
poradi nekdo ??? S-karta s podporou BBSK plati tato karta aj na uzemi mesta ??? napriklad uhlisko -jakub L54 harmanec ???? alebo jakub-uhlisko , ja to robim tak ze pri ceste do jakuba si pitam ako do harmanca a vystupim v jakube , ale ci plati z jakuba ? to odvahu nemam a kupujem listok .... ? poradi nekdo ??? nikde to nieje napisane ,...
casy ked mal problem ikarus zavriet dvere kůly tlacenici su uz davno prec , davno som nevidel natrieskanu karosku az tak zeby dvere nezatvoril, klby su uz zbytocne , mozno L21,22,24,25 inac a trolejbusy nic ,.
Som rád, že aj niekto z BB je zástancom kĺbakov, lebo už aj podaktorí, ktorých považujem za odborníkov na úrovni, začali tvrdiť, aké sú kĺbaky pre BB zbytočné. Nie som síce zástancom "salzburského extrému" (t. j. článkový trolejbus aj do najväčšej riti), ale podľa mňa je škoda teraz si zahatať cestu k zvýšeniu počtu cestujúcich, lebo je dosť možné, že nové vozidlá (ak by nechodili natrieskané) by (staro)nových cestujúcich pritiahli. Ale o tom je teraz asi zbytočné diskutovať, kocky sú už hodené... Dúfam, že keď sa už nekúpi ani jeden kĺbak, aspoň tie dve 15TrM sa nevyradia, ale zgenerálkujú a ostanú na najzaťaženejšie spoje. Necestujem síce MHD v BB denne ani nejak zvlášť často, ale aj tak som presvedčený, že na linky 1 a 6 sú kĺbaky aspoň v pracovných dňoch žiaduce. Dosť totiž pochybujem o tom, že sa tam zlepší interval. S 19 trolejbusmi to nakoniec asi ani nebude možné.
Mimochodom, sú už peniaze z eurofondov na nákup nových trolejbusov isté?
Samozrejme, ze lepsi interval nieco stoji. Ale aj klbak nieco stoji. Ja len tvrdim ze prehanat klbak v intervale 15 a viac minut je hlupost zo vsetkych moznych hladisk.
To čo sa tu deje je nepredstaviteľné. Bolo by za potreby nie vylepšovať to čo tu už je ale úplne na novo postaviť celý systém MHD. Proste úplne na novo vymyslieť linky napojenie na nosné časti MHD čím sú trolejbusy a trolejbusy napojiť na odchody vlakov a autobusov. skrátiť jazdné dráhy linky prestupy aby tu neboli linky od nikial nikam a podobne. Treba toto vytvoriť odskúšať teoreticky z originálnymi časmi a následne zdokonaliť a potom to celé aplikovať. Starú MHD zrušiť spustiť novú MHD. Inak to fungovať bebude.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Robo