Reply on: Danny #41209:
Ja teda s tým že je to prežitok nesúhlasím, ale to je jedno. Mne išlo o argumentáciu typu "oni majú a ja nie." Každá práca má svoje výhody a nevýhody a ak napríklad Papyrovi trhá žily, že autobusári majú výhody a on nie, pokojne môže zmeniť profesiu a robiť vodiča, zo všetkými pozitívami aj negatívami tej práce. Takisto mne nikto nebránil ísť externe na výšku a vzdelávať sa v iných smeroch, aby som nestvrdol za volantom do konca života. Chcieť aby sme všetci mali rovnaké platy a rovnaké výhody alebo skôr absenciu výhod a tak ďalej ako to predvádza väčšina diskutujúcich na túto tému je podľa mňa čistá ľavičiarina...Za seba môžem povedať jedno - o päť mesiacov sa vraciam domov, ak teda voľby nedopadnú vyložene katastroficky. A pri súčasnej úrovni miezd a pracovných podmienkach v SADkách je pre mňa existencia alebo neexistencia režimky hlavným kritériom pri výbere či ísť pracovať do niektorej tej SADky. Keďže som šotouš jak hovado ? s tou režimkou by mi to za to stálo. Bez nej veru nie. Ale to som ja...
irizar
- ex-spolužiak robí v Delli v BA. Nový stolný počítač aj notebook pre seba a aj pre rodinných príslušníkov si kúpil s výraznou zľavou, dokonca pod náklady.
- ďalšia kamoška robí v lekárni. Zamestnávateľ jej dáva možnosť kupovať si lieky s 20% zľavou (do istého mesačného limitu).
- Kia, Peugeot, Volkswagen - všade majú zamestnanci možnosť kúpiť si sutá za zvýhodnenú cenu. Plus majú dotovanú dopravu, obedy, posilovne a ja neviem čo všetko ešte.
- poznám neviemkoĺko ľudí, čo majú firemné autá aj na súkromné použitie.
- a zlatý klinec, sprepitné pre čašníkov, ktoré môže byť vyššie než samotná mzda a z ktorého neuvidí daňový úrad ani cent.
Vysvetli mi prosím prečo sú režimky pre autobusárov prežitkom a tieto benefity - reálne náklady ktorých sú často niekoľkonásobne vyššie než tie na režimky - prežitkom nie sú. Ďakujem.