spoplatnena je aj stara cesta, takze o dialnicnu znamku ani nejde. Co sa tyka rychlosti, tak neviem ci je rozhodujuca nalepka na zadnom cele, alebo maximalna rychlost udana vyrobcom. Lebo napr. B 952 s prevodovkou Praga ma maximalku 88 km/h.
Toto vnímam ako paradox, ktorý prináša nový cestný zákon. Ja osobne nepovažujem za rozumné, aby teraz mali jazdiť busy na manipulačnom prejazde BB-ZV po starej ceste cez Sliač. Ale čo už spravíme, ani ten najlepší zákon nemôže myslieť na všetko. A ja osobne dodržiavanie min. rýchlosť nepovažujem za až tak dôležité (nehovorím tým, že som za to, aby sa to porušovalo) ako dodržiavanie max. rýchlosti. Nech sa ktokoľvek skúsi postaviť vo večerných/nočných hodinách kdekoľvek v meste (napr. aj BB) a ja garantujem, že za 10 minút napočítate minimálne 5 "vodičov", ktorý preletia rýchlosťou niekedy aj viac ako 100km/h. A kde je potom tá 50-ka? Chcem len to povedať, že ak niečo policajti majú riešiť, tak sú omnoho dôležitejšie veci ako nedodržanie min. rýchlosti, keď bus nepôjde 80 ale len nejakých 65 km/h...
Ako je mozne, ze autobusy MHD SADZV chodia po dialnici (do ZV), kedze nemaju dialnicnu znamku? (alebo nechodia?!)
A este trefnejsia otazka. Ak sa nemylim, s novymi predpismi sa zvysila minimalna konstrukcna rychlost, s ktorou smu vozidla vstupit na dialnicu...od 80km/h
Niečo z histórie. Koncom 30 rokov minulého storočia už existovala aj táto linka 3531 Lučenec-Veliká n.Ipľom-Rárospusta-Rárošská Mulaď-Veľký Krtíš-Inám-Nekyje-Hidvég-Šahy.
Jazdná doba trvala od 4 až po 5 hodín. Cena bola 34Kč.
?
LUK: Na prvú otázku odpoviem, že bohužiaľ nemám nič také a zohnať sa mi nepodarilo. Niečo je aj na www.mestskadoprava.net ale neviem či to tam aj sedí.
Na druhú zase odpoviem, že je to možné ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pfm10