Mám dosť veľa (nielen) dopravných fotografií z Chile (Santiago, Viňa del Mar, Valparaiso). Možno by sa mohlo niečo z toho dať na transport.imhd, ale netuším kto je správcom tejto sekcie?
Áno o tebou menovaných prípadoch viem. Aj ja sa čudujem tomu, ako niektoré spoje "nahradili" hneď dvaja rôzni dopravcovia. Konkrétne sa jedná o spoje BB-Jelšava (7), BB-Poltár (x) a BR-Trenčín (7). Podobný súbeh je aj v úseku Námestovo - BB, kde večerný nedeľný spoj začal prevádzkovať jednak SAD ZV a aj Feribus. V tomto prípade sa to poriešilo aspoň tak, že SAD ZV si ponechal polohu o 16:15 a Feribus si spoj posunul na 16:45. Toto je podľa mňa ešte v poriadku (pretože sa jedná o silný čas a spoje nie sú úplne identické).
"Na čo je dobrá takáto duplicita? "
To by som aj ja rád vedel... Odporúčam preskúmať a porovnať linku 601471 s linkou 601512, linku 603511 s linkou 610502, alebo do tretice linky 609510 a 608504.
Najmä 601512 je zaujímavá... ?
Re #35024 S499.1023: po schodoch, po schodoch... ?
V dnešných TN o 19:00 na Markíze bola reportáž o snehovej kalamite na Hornej Nitre, v rámci ktorej bol ukázaný uviaznutý diaľkový autobus SAD ZV a vyjadroval sa aj jeho vodič - zhodou okolností jeden z mojich najobľúbenejších vodičov. ?
Touto cestou pozdravujem pána vodiča Ivana, nech sa mu darí ?
Presne, aj mne sa tá MHD-čka pozdáva. A páči sa mi aj toto: V prevádzke budú 2 autobusy, pričom jeden bude zaradený na linku a druhý bude slúžiť ako záloha v prípade poruchy. Aby vozidlo zbytočne nestálo, bude vykonávať sezónnu dopravu do Zlatníckej doliny a ku Baťovmu kanálu. Vidí sa mi to celkom rozumné. Už sa teším, kedy to pôjdem vyskúšať. ☺
Ze "v novom, pohodlnom a modernom autobuse Scania"..to šme še pobaviľi..
Re #35021 BB - Schuhu: Toto naopak vnimam vysoko pozitivne. Najmensi system, ale vyzera to neskutocne kvalitne. Prestupny listok, interval 30 minut.. neskutocne dobre A tesi ma za si zvolili maly autobus s hustym intervalom namiesto standardneho "raz za dve hodiny".. tusim si dam coskoro vylet do Skalice
Mne sa zda, ze minimalne v minulosti boli okrem odbornej sposobilosti nutne aj nejake financne kriteria, ktore sa definovali ako 400tis Sk vlastneho kapitalu (imania) na jeden autobus.
Ak to plati, tak by ma zaujimalo, ci toto kriteriu splnilo SAD ZV pri rozsireni na Horehronie.
Moky