papyr, vsevedko:
mate snad nieco proti napravam raba s kolmym ozubenim? to nic, aj ja! recou ing.dolnika, vrchneho gumara fy. beus, trolejbusovna hrobustov: vzdyt to nema rabu, jak to muze jezdit..? moj dovetok: s hn2 i tise!!! jen do ni treba narvat vazelinu!!! pak se nevytavi... ale taka stara raba ma vyhodu: podla zvuku vies, ze sa blizi (resp. vzdaluje) trolejbus. a tym sme jej prednosti vycerpali. s konstatovanim, ze tento konstrukcny celok dehonestuje tbus ako dopravny prostriedok mozem len suhlasit.
mate snad nieco proti napravam raba s kolmym ozubenim? to nic, aj ja! recou ing.dolnika, vrchneho gumara fy. beus, trolejbusovna hrobustov: vzdyt to nema rabu, jak to muze jezdit..? moj dovetok: s hn2 i tise!!! jen do ni treba narvat vazelinu!!! pak se nevytavi... ale taka stara raba ma vyhodu: podla zvuku vies, ze sa blizi (resp. vzdaluje) trolejbus. a tym sme jej prednosti vycerpali. s konstatovanim, ze tento konstrukcny celok dehonestuje tbus ako dopravny prostriedok mozem len suhlasit.
LUK
L1: 1517
L2: 1002, 1005, 1007
L6: 1526
L22: 092AG, 815AF
L24: 367AJ
L25: 26-02
L32: 542AI
L55: 877AF
L90: 006AG
L100: 091AG
Ako to tak sledujem, tak presuny vodičov medzi vozmi boli veľmi početné...