Z dovodu technickych problemov moze dochadzat k vynechavaniu spojov.
Na vine NIE SU VODICI, ale dodavatel nafty. Jej "kvalitu" nezvladaju moderne motory Iveco Cursor (zanasanie filtrov, vstrekovanie), t.j. Karosy B 952 a B 961. Jazdi vsetko co moze.
Vsevedko kazdy mame nejaky nazor.Ja som raz v plnom Ikaruse stal na schodoch a otvoril dvere a skoro ma zadrhli.Od vtedy mam s nich fobiu. neber si to za zle
Luk jeden Ikarus by sa zisiel zachovat do muzea, aby sme mohli vnukom ukazovat najhlucnejsi a najlenivejsi autobus s najhlupejsim systemom otvarania dveri. Nech mu je zem lahka.
LUK
L1: 1517
L2: 1002, 1005, 1007
L6: 1526
L22: 092AG, 815AF
L24: 367AJ
L25: 26-02
L32: 542AI
L55: 877AF
L90: 006AG
L100: 091AG
Ako to tak sledujem, tak presuny vodičov medzi vozmi boli veľmi početné...