Reply on: 810zssk #29049:
Tvoje úvahy sú správne, ale fakt nie si moc znalý "miestneho terénu", pretože Štefánikovo a Štadlerovo nábrežie v tomto nemá alternatívu. Kedysi mala, cez historické centrum (Obere Gasse, Grosser Ring, Untere Gasse), ale teraz je tam už pešia zóna a bola by hlúposť tam už v dnešnej dobe naťahať nejakú pavučinu drôtov. Ďaľšia možnosť je potom už len cez Bottovu, Strieborné námestie (to je naplánované a verím, že čoskoro aj zrealizuje), ale to je pre smerovú reláciu zo Sásovej a Karlova na Magazín a ďalej k Roosveltke, a taktiež cez J. Kráľa na Hušták a následne na Fončordu (Radvaň). Ale na toto prepojenie je problém sa dostať od Nám. Slobody cez Jesenský vŕšok, plánuje sa síce už vyše tridsať rokov tunel popod cintorín za hradbami, ale kým ten "postavia" (tak to už určite pfm10 skôr bude vyprávať vnúčatám rozprávky ?), taktiež nie som si istý, či by do tunela povolili trolejové vedenie na trolejbusy(v našich končinách to nie je obvyklé, pre električku áno). Takže alternatívna trasa k nábrežiu Hrona sa nekoná (Fučíkova a Kuzmányho sú jednosmerné a na tieto účely moc úzke). ?
milé dieťa ?
Schuhu
S týmto musím do bodky súhlasiť. DPM BB musí ťažiť z niečoho v tejto neľahkej situácii a toto vidím ako jednu z najreálnejších možností. Neviem, či je to priamo finančne výhodné pre DPM (doprava typu kyvadlovky), ale v každom prípade ide bližšie k cestujúcemu a zvyšuje sa tak okruh cestujúcich, ktorí vlastnia ČK, čo je v konečnom dôsledku výhodné aj pre trolejbusy.
Ešte k tomu kruháku, čo spomínal wizard112. Aj podľa mňa je škoda, že sa nepostavila stopa po celom kruháku. Nie som tiež na tieto veci odborník, ale myslím si, že by možno nebolo od veci ju dostavať. Potom možno skolaudujú ?