Áno, toto riešenie nie je vôbec ideálne. To nikto z nás netvrdí. Bohužiaľ nie všetky informácie a kroky, ktoré sa chystajú je možno zverejniť dopredu. Že to však napriek minimálnej informovanosti dnes oslovilo množstvo cestujúcich je znakom, že doprava do sásovej je nedostatočná a je našou záujmovou oblasťou. Áno aj to je pravda, že vozidlá predsa nemôžu stáť na dvore. Musia robiť, a zarobiť minimálne na odpisy. Dnešok nás uistil v tom, že kroky, ktoré chystáme v najbližšej dobe budú dobré a nebojte sa nebudú to už žiadne kYvadlá.
Netvrdim, ze vidim do toho tak, ako vy, co ste insideri. Stale a nadalej si myslim, ze hlavnym vinnikom je mesto. Suhlasim aj s tym, ze na dohodu treba dvoch, a ak sa jeden dohode brani, moze mu byt pod hrozbou odnatia vykonov nariadena zhora. Ale neviem sa zbavit dojmu, ze tam "hore" ste za to nejak moc extra nelobbovali. A viem aj to, ze ste za evidentne prekrocenie zakona pri prevadzke X-liniek SAD ZV nezalovali, aj ked podla §53 Obch. z. mate byt zalobcom PRAVE VY (este to moze byt SOI).
Tak k nej mal primator Saktor vydat aj licenciu a schvalit trasu a CP. Pripadne mal rovno previest existujuce linky na Sasovu zo SAD ZV na DPmBB a bolo by.
Pokiaľ si dobre pamätám, dpmbb uznával a uznáva doklady vybavené sad zv. Uznával aj čip. karty až do ich opätovného zablokovania. Vybavil vozidlá kompatibilným systémom v záujme vzájomnej spolupráce. Viedol niekoľko rokovaní o vzájomnej spolupráci aj za účasti poslancov Mz. Ale na dohodu treba dvoch!!! A keď jeden nechce.... Spýtaj sa druhej strany, prečo nepodpísala dodadok k zmluve o výkonoch vo ver. záujme, kde to bolo jasne od Mesta BB požadované. A myslím si, že si dosť zdegradoval prácu mnohých zamestnancov DPMBB, alebo si myslíš že prečíslovanie robím ja? Tvoje znalosti sú bohužiaľ v tomto vzájomnej spolupráce s sad zv nedostatočné.
Mne je s prepacenim jedno, co si ty o mojom vyjadreni myslis. Ja mam blbe sklony chvalit i nadavat rozumom, nie srdcom. A teraz si to u mna DPmBB pekne pos...unul.
Tak tato retorika sa mi vobec nepaci...je sice pekne poukazat na chyby dpmbb tak ako aj ja poukazujem ale toto je uz trosku prehnane. Sa ti maju spovedat? mylsim ze niektore otazky tu uz boli zodpovedane i ked samozrejme ze dpmbb by mal stale v tychto veciach konat a urcite to nenehat len tak.
Kyvadlova linka do Sasovej je super vec, kedze ina legalna cesta ako kyvadlovka v tomto momente nebola mozna.
Vacsina ludi sa tu stazovala ze 34 mestskych autobusov bude nevyuzitych teraz, ze by bolo dobre spravit nejake tie linky do sasovej lebo je malo obsluhovana...a toto je prvy krok predsa nie???
To akym sposobom to bolo realizovane to je uz druha vec a bohuzial musism konstatovat ze velmi nestastna....Skratka je co napravat tak som zvedavy ci v tomto dpmbb zacne konat. Lebo zmysliet si ze spravime kyvadlovku je sice pekne ale co tak o tom dat vediet aj ludom a specifikovat preco ste sa tak rozhodli a kade to vlastne bude chodit a kedy....kazdych 10 min. je dost cudny pojem....kedy je v spicke (od kolkej do kolkej) ??? atd...verim ze sa tu dneska este dockame nejakej odpovede respektive na stranke dpmbb.
Bol som chvíľku preč (mám za sebou 3 jazdy 867BA). Až taký zlý nápad to nebol s tou kyvadlovou dopravou. No fakt by sa mali zverejniť CP, neviem načo to držia "uzamknuté" v tých EmTestáckych buxničkách ? Nech svet vidí, že je na svete nová linka 11 aj s cp
Okrem toho: Co ste urobili pre to, aby ste mohli so SAD ZV koexistovat v jednom meste, tak ako koexistuju mestske dopravne podniky (zabezpecujuci elektricku MHD) a primestski autobusovi dopravcovia (zabezpecujuci dieselovu MHD) napriklad v Gdyni a Szegede? Boli ste orodovat v meste za to, aby licencia na dopravu na linke MHD bola podmienena uznavanim jednotnych cestovnych dokladov? Pokial viem, tak nie. Co ste, sefe, vlastne urobili, okrem nezmyselneho precislovania dvoch liniek?
Pocujte, sefe, stacilo sa poradit s nejakym skusenym pravnikom. On by vam vysvetlil aj pojem predbezneho opatrenia, aj vsetky moznosti, ktore sa daju urobit. Urobili ste to? Radili ste sa s nejakym pravnikom?
Ale ak chceš zrovnať šance, pretože ako vidieť, cestujúci si vyberie X aj keď bude len o 1 Sk lacnejšia, musíš na trolíku ísť na 5 Sk a 3 Sk. A ak chceš nad x kami vyhrať musí ísť možno za 4 Sk a 2 Sk. A to už naozaj nemá logiku. Dokedy by sa to dalo držať? A keď náhodou jeden odpadne, to opätovné zdraženie by na seba nedalo dlho čakať. A tie reakcie už teraz vidím.
a) kao som uviedol: 20x 10 SK > 7x 14,- Sk.
b) vieš ale kto je jediným akcionárom DPMBB? Odpoveď: mesto. Kto hradí stratu? mesto
c) ak si mesto zráta 2+2, tak kľudne navrhne zníženie cestovného, lebo v konečnom dôsledku zaplatí menej práva za stratu.
DPmBB nepodal žiadne žaloby, tak by mohol čakať aj do súdneho dňa. Od začiatku hovorím, že to, že niekto má rád trolejbusy, NIE JE dostatočná kvalifikácia na vedenie dopravcu.
Pri výkone vo verejnom záujme nemôžeš znižovať cenu pod tú, ako je v dohodnutých tarifných podmienkach. Vytváral by si tým teoreticky vyššiu stratu a tým by ti mohla byť krátená dotácia. Preto to asi na trolíkoch nejde!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr