Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
dneska v novom case velky clanok o lanovke na hrebienok.
to s timi trolikni ja mam celkom pocitze vetu " Dopravný podnik mesta Banská Bystrica (DPMBB), a. s., bude od pondelka 22. októbra pripravovať postupné spúšťanie dvoch trolejbusových liniek." Nejaky poctivi novynar zobral tak ze od pondelka jazdia. ?
Reply on: mirkobb #24828:
keby ten kruháč urobili čiastočne ako je napríkald ten trenčiansky pri OZC MAX. V čase, keď sa ešte len upravoval som vravel, že z radvane by do mesta mali ísť 2 pruhy priamo bez potreby vojsť do kruháču, oddelené ostrovčekom. A potom by aj ten dvojprúdový kruháč mal zmysel, lebo takto je kolóna už len v strednom pruhu, a je raz taká dlhá /ako pri jeho rekonštrukcii/.

Myslím, že sa to aj vodorovným značením dalo spraviť lepšie ako teraz, nehovoriac o "idiotských" zvislých značkách. A najhoršie na tom všetkom je, že každý si cez ten kruháč chodí ako chce...

Navrhujem to poriadne vyznačiť, a nie nezmyselne ako teraz, s 2 pruhmi odbočujúcimi do ESC, pričom jeden je zároveň priebežným na kruháč...ako v Somálsku na námestí Prosperity ?
Reply on: mirkobb #24828:
presne tak! Aj v samotnom kruhovom objazde sú zbytočné dva okružné jazdné pruhy. Ten vnútorný nemá absolútne zmysel, pretože vozidlo, ktoré do neho vojde a potrebuje z kruhového objazdu vyjsť na ten-ktorý smer, musí to rezať cez vonkajší okružný jazdný pruh. Minule mi tak skrížil môj jazdný pruh jeden bezohľadný vodič. Ešteže som to predvídal. Rovnako, zbytočne veľa jazdných pruhov ohrozuje chodcov na prechode smerom na Štiavničky.

S tou poslednou vetou "V BB su bezne idiotske riesenia v dopravnej infrastrukture, takze tradicia asi pokracuje..." stopercentný súhlas.
Reply on: PIT #24826:
Ked spominas dopravne znacenie, tak ma napadlo, ze velky kruhovy objazd je vlastne este stale bez zvisleho znacenia, no a co som zatial pocul ohlasy, tak zo vsetkych stran nadávaju soferi, ze tam casto zazivaju zmätok, ked urciti ludia nepoznajuc situaciu sa nespravne zaradia a potom na poslednu chvilu sa zas preraduju, alebo ich to uplne vynesie inde, kam vôbec nechceli ist! Vsak to nema sluzit iba tym, co tadial chodia akosi po pamäti a znalych miestnych pomerov, ale aj pre cudzich.
Uvediem priklad, ked niekto ide z Radvane v pravom pruhu a vcas sa nepreradi, tak ho vodorovne znacenie v podstate nepusti do kruhoveho objazdu v pripade ak by chcel ist trebars na Stiavnicky, alebo na Foncordu a musi ist len na Stadlerovo nabrezie(nepusti ho totiz plna ciara), cize ak by chcel ist do spominanych casti mesta, tak by musel porusit pravidla cestnej premavky. Spominane riesenie by nebolo spatne pre plynuly prechod z Radvane do centra(v podstate bez obav, ze do toho pruhu vojde este niekto aj z ineho smeru), ale doplnene vcasnymi navestnymi tabulami pred kruhovym objazdom, ze ten pravy pruh je urceny pre smer do centra, vtedy by to malo zmysel. Inak je tam este nespocet takych hluposti, tak je na zamyslenie, ze ako sa môze inak dobra myslienka degradovat takym spôsobom a co na to kompetetni..??! V BB su bezne idiotske riesenia v dopravnej infrastrukture, takze tradicia asi pokracuje.. ? ?
tato mhd v bb ma ozaj uroven na L1 zhruba o 7:00 sofer odmietal vydat zo 100 sk a vynadal do poje..anych studentov krasa toto
Inak dnes na nábreí pribudlo nové dopravné značenie zakazujúce na križovatke pri ÚVS odbočiť na Uhlisko.
Z Uhliska popri AS k DK sa tvori poriadna kolóna a teda spoje L103 a 104 momentálne podľa CP určite nemajú ako premávať.
Reply on: S499.1023 #24824:
nie je to ročne, samozrejme...ale obrat k lepšiemu je zatiaľ badateľný: 15 nových busov /4 kĺby/, 1 nízkopodlažný, ďalšie 4 nízkopodlažné do konca roka /z toho jeden kĺbový!/...bttw. koľkože to má nízkopodlažných ZV? Aha, zabudol som na tie ich investície v tomto roku:
- ZV 828 AY
- ZV 726 AZ
- ZV 831 AZ
-ZV 902 AY
+ ich prefarbenie a osadenie transparentmi...veru pekné, moderné a nízkopodlažné. Kde sa TN hrabe, že? ?
Reply on: Papyr #24821:
65 miliónov od roku 2006 - predpokladám ,že je to myslené tak, že za celé obdobie. Bo za 65 Mega ročne by mohli pomaly aj za korunu jazdiť... Aj ak je to na dva roky, je to na di..., totiž mesto veľkosti TN pomerne dosť, za to by si už aj mohli dovoliť aj nespravodlivú tarifu zaviesť ? .
Reply on: TeBeCe #24811:

Bodaj by to bola pravda. A aj na tomto príklade vidno, že nemá zmysel zbytočne meniť označenia liniek. Ľudia si pamätajú že linka XY jazdí tam a tam a nie keď príde veľký prečíslovateľ (šotouš) a zavádza oblastné označovanie a pod. veci. Zbytočne vnesie chaos a ľuďom trvá kým si zvyknú na nové linky. Takže dúfam že linkovanie trolejbusov v BB (po druhý krát) bude nadväzovať na pôvodné linkovanie.
Reply on: Ali B. #24819:
Aspoň, že sa zbadal a necúval z Vrútok. To by bola stranda 🙂 Výpravca sa sekol a vypravil iný vlak. Totiž to o 15:00 mal ísť vlak 7302 do Vrútok. To je tak. Keď majú najmodernejšiu techniku 🙂.
Reply on: draxter #24815:
Takze Trencin 65 milionov? No, vidno, ze Juraj zapracoval 😃 Presov i Zilina maju po 80-85 milionov. Kolko da Banska Bystrica? 😃
Reply on: TeBeCe #24811:
Aj ja som rano pocuval tuto spravu v radiu. Tak ako, jazdia uz?
Malé železničné pobavenie a hlavne niečo pre expresbb:

Včera poobede bol osobný vlak č. 7356 s odchodom z Banskej Bystrice 15:04 do Brezna vypravený na Vrútky. Rušňovodič sa zbadal až kdesi pri SAD a tak následne cúval naspäť do stanice, aby až na druhý pokus išiel tam, kam mal. Spôsobilo to meškanie cca 40 min. a rovnako meškanie 40 min. druhého vlaku, ktorý išiel z Brezna a mal sa s ním križovať v Slovenskej Ľupči.
?
Reply on: Patriot #24817:
Len ako si autor zabudol dopísať článok. Ale vlastne animemusel. Lebo by tam bolo zase len vyjadrenie ......... Tak len toľko k tomu článku. Len neviem prečo sa nepýtajú, že prečo bude treba väčšiu dotáciu? Odjazdia menej teda, menej budú potrebovať na straty vo verejnom záujme. Keď sa im nepáči, tak nech sa páči. Aspoň odskúšajú R1ku do ZV či znesie takú záťaž. ?
takze zase nieco nove som sa dozvedel v ciernej skrinke na vucbb.sk ohladom kolaudacneho rozhodnutia velkeho kruhoveho objazdu pri ESC: http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/skrinka.htm

Dobrý deň. Chcem sa opýtať v akom štádiu je vydanie písomného kolaudačného rozhodnutia na trolejové vedenie na veľkom kruhovom objazde pri ESC a kedy bude vydané? ďakujem

Dňa 12.10.2007 sa uskutočnilo ústne kolaudačné konanie stavby "Európa Schooping center Banská Bystrica - Trosky, objekt SO 006 Rekonštrukcia trolejového vedenia" stavebníka Európa Business Center, a.s., na ktorom bolo dohodnuté, ak budú doložené všetky požadované doklady a skutočné vyhotovenie stavby bude v súlade s projektovou dokumentáciou (práve prebieha toto porovnávanie), bude do 31.10.2007 vydané kolaudačné rozhodnutie.
Reply on: TeBeCe #24811:
Nazorny priklad a dôvod preco neprecislovavat sucasne linky a nechat to tak, ako su ludia zvyknuti! ?
Reply on: TeBeCe #24811:
To akože už dneska jazdia??? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.