este sa ani nezacalo jazdit a uz su tu prve problemy s dpmbb co bude ked sa zacne jazdit b??? opet kolaps mhd ???? zase si to zliznu bezny obcania ktory budu v zimnych mesiacoch mrznut na zastavkach alebo chodit peso po neodhrnutych cestach ???
a myslim ze bezpecnost v troleji bude zla ved beru kazdeho co nikdy ani v autobuse nesedel nie to este v trolejbuse ... soferov bez praxe??? tych mame v bb uz dost ... ved to tu aj tak vyzera krive plechy rozbite svetla a tak ... JA
Chcel by som túto polemiku uzavrieť takto:
1. zmena čísel roky fungujúcich je zbytočná
2.mne osobne je to jedno, ide o princíp
3.robí sa niečo, čo sa kritizovalo u balkáncov
4.len "logickým radom" čísel liniek je to trochu odveci dôvodiť
5.mohlo by DPMBB uverejniť nejaký plán do budúcnosti, ako chce linky číslovať, a potom to pochopíme všetci.
6.na druhú stranu mám radosť riešiť už len takéto veci. Hádam by potom DPMBB mohol dať aj na názor väčšiny /áno demokracia je najhorší spôsob rozhodovania, ale lepší vymyslený nebol/
Ale je temou a mne to precislovanie vadi, tak zorganizujem peticnu akciu a zozbieram cez 8000 podpisov za neprecislovanie liniek a zachovanie sucasneho stavu.. ? ? ?
Nehadame sa, polemizujeme.., a to je rozdiel! Urcite su aj ine dôlezitejsie veci, ktore treba riesit, tak potom je namieste otazka, preco sa prislo s navrhom precislovat linky, ked je to tak "bezvyznamna" vec a su dôlezitejsie ine, ktorymi sa treba zaoberat?? Takze niekto dal asi podnet k tomu, tak by si mal primarne hladat pricinu tam, preco a u koho to vlastne vzniklo, a az nasledne sa zaoberat ci tato debata je jalova.. Podla mna nie je, jalovy je ten samotny navrh, diskusia k tomu je uz iba reakcia na taky zbytocny krok. ?
Súhlasím s Tebou, že prečíslovanie dvoch liniek (jednej súčasnej a jednej nejaký čas nepremávajúcej) nie je témou mesiaca alebo niečo, kvôli čomu teraz popíšeme desať strán príspevkov.
Ja som svoj názor jednoznačne vyjadril, ale s nikým sa hádať dookola nebudem.
Na danej téme ma len zabáva, že to, čo sa aj na konkrétne tomto fóre celé roky vytýkalo BBDS a čo po výmene dopravcu naďalej páchali Zvolenčania, ide po nástupe ďalšieho dopravcu robiť aj DPMBB.
Ako externého ma zaujalo, že niektoré prvky si skrátka bystrická MHD zachováva ako taká, bez ohľadu na to, aký dopravca ju zabezpečuje. To je celé. A už ani slovo odo mňa.
V podstate nie, s tym sa da suhlasit a bolo by to tak najednoduchsie. Moje uvahy iba korespondovali s akymsi doteraz platnym nepisanym pravidlom v cislovani liniek v BB, a to pre T-busy 1-20, autobusy 20-vyssie(50-60 byvale "primestske" linky pod hlavickou mestskej prepravy, 90-100 expresne linky, 100-vyssie "ciciaky"), takze som sa drzal viacmenej toho, ale ak sa prijme filozofia nepokracovat v tom, tak autobusova 22 moze zostat aj ako trolejbusova 22, A-24 /T-24, atp. ?
no na toto musim reagovat: Takze cestovne poriadky na vsetkych linkach budu aj tak o cosi rozdielne nez boli predtym cize aj nepravidelny cetsujuci sa musi kuknut do toho cestovneho na zastavke ci mu nieco pojde....je to uplne smiesne o com sa tu hadate....mat vase starosti svet by bol ako gombicka....Asi ste zabudli ked sem prisla sadzv co to boli za zmatky myslim ze toto ma dost daleko od toho a jedno zmenenie najmenej vytazenych liniek nesposoboi absolutne nic...urcite pridu aj vascie problemy...Letaky sa musia tlacit tak ci tak lebo sa spusta trolejbusova doprava po dlhom case bude iny sposob platenia kedze nie je dohoda so sadzv takze o nejakych nakladoch suvisiacih so zmenou cisel zdoraznujem cisel a nie tras ? je smiesne rozpravat ?
Absolútny súhlas. Keďže som v BA žil nie 5 ale 32 rokov a čiastočne tam vlastne žijem dodnes, pamätám si veľmi dobre, aký neuveriteľný chaos narobilo samoúčelné tzv. oblastné číslovanie liniek. Práve odvtedy, ako som sa po návrate z dovolenky nevedel dostať do práce, sa traduje môj mimoriadne vyvinutý odpor voči samoúčelnému prečíslovávaniu liniek. A v Petržlenke som ako rodený Bratislavčan od prečíslovania stratený dodnes.
Najlepsie je nerobit s tym nic! Nechat to tak, ako to je a nic sa tym nepokazi. Tie alternativne uvahy o moznostiach precislovania som uviedol iba v pripade, ze ak je uz DPM BB v podstate rozhodnute precislovavat, tak nech to ma aspon ako-taku logiku. Precislovavanie ako bolo prezentovane DPM mi zmysel totiz nedava, tak tu potom nasledne poniektori (Vladimir, Petik, ..) hladali alternativu precislovania, co by zmysel mala.
Ale uz sa tym nemienim zaoberat, aj tak je to asi zbytocne, pretoze ak si niekto silou-mocou chce na tom zbytocnom napade postavit pomnicek, tak ja na tom uz asi nic nezmenim.. ?
Čítam už dva dni a nestačím sa čudovať koľko sa nám narodilo ozajstných dopravákov ? . Áno, problem dopravy je v číslach , no v celkom iných, ale keďže by som mohla byť obvinená, že som veľmi múdra tak to okomentujem jednou vetou "Hurá za loptou!" a to tí bryndziari sa hádam aj smiať môžu... ?
Toho 24-ho augusta to určite byť nemohlo. Lebo to som bol v Poprade. To robil za mňa určite kolega. Teraz som si spomenul.
Re #24722 mirkobb: Trafil si klinec po hlavičke. Nakoľko cp budú vedľa seba (až na dve zastávky: SLÁDKOVIČOVA, TESCO; SLÁDKOVIČOVA, POŠTA). Takže dosiahneš takmer to isté ako s linkami 2B, 3B. V tvojom návrhu by bol problém. Čo ide do vozovne? B-čko, alebo bez písmena. V tomto prípade sú ľudia zvyknutý na to, že vyššie číslo ide do tesca. Ale zase si zvyknúť na to, že to nebudú už čísla 8 a 9, ale 4 a 5. Mirkobb, neber to tak, že som zástanca toho prečíslovania. Som skôr neutrálny ?. ? ?
Sorry, myslim ze ako prvy prisiel s tym podnetom zachovat tie linky ako rezervu 24/4 a 25/5 Vladimir v #24636 , az potom Petik, tak sa mu tymto ospravedlnujem. ?
Este jeden Petikov postreh(s jeho dovolenim ?), 4 a 5 by sa mali zachovat ako rezerva pre terajsie linky 24 a 25, ked po ich zatrolejovani by potom prechod na cisla 4 a 5 bol uplne jednoduchy a logický.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb