Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nuž nemyslím, že je na škodu dobíjanie vo vozidlách šetrí to čas cestujúceho..otázka je či niekto kto robí CP na také niečo aj myslí a chcem či nechcem znova musím aj keď mi to ide FAKT na nervy položiť otázku tým čo sa robia , že tu nie sú... SADZVMHDBB nemohli by ste konečne láskavo pozrieť vďaka EM-trestom ako v poslednej dobe dodržiavajú vodiči cestovný poriadok ??..dovoľujem si poznamenať, že pravidelné predčasne odchody nútia cestujúcich vďaka priaznivému počasiu používať na presun vlastné nohy ..a to spôsobuje odliv cestujúcich..žeby ta prímestská uchmatnutá tak dobre vynášala, že MHD máte ???............. áno tam .....

A ešte k storno lístkom je to naozaj len a len ochota vodiča a nič iné , alebo to je tým že sa nám tí "zvolenskí" vodiči zopsuli ???..možno je to tým že dopyt po vodičoch v BB presahuje ponuku a tak vytrčajú rožky .. ?
Zeleznicne OT, z dennej tlace: Francouzský rychlovlak TGV překonal rekord 574,8 km/h

Rychlostní rekord kolejových vozidel v úterý překonal francouzský rychlovlak TGV, když na trati mezi Paříží a Štrasburkem dosáhl rychlosti 574,8 kilometru za hodinu. Překonal tak rekord stejného vlaku z roku 1990, kdy dosáhl rychlosti 515,3 kilometru za hodinu.
Speciálně upravený vlak na trať vyrazil 13:01 a k dosažení rekordu mu stačilo 15 minut. Soupravu V150 tvořily dva motorové vozy, mezi nimiž byly vloženy tři dvoupatrové vozy pro cestující. Měl větší kola a zvýšené střídavé napětí z 25kV na 31 kV. Motory pohánějící tři podvozky měly výkon přes 25 000 koňských sil.
Mf Dnes

Teda nic moc, kam sa hrabu na nase ZSK, to z bystrickej velkej stanice by vyrazil "kredenc 810" smer ZV, a po 15 minutach by uz bol skoro na Sliaci.. ? ? Za ten cas TGV dosahuje len 575 km rychlost, to nech si nechaju, nechceme.. ? To by sme museli obluk popod Urpin "malicko upravovat", no a napätie 31 kV to uz vobec nie.. ?
Reply on: Danny #20761:
tak jedna vec je technicky stornovať doklad v systéme a druhá vec sú ďalšie náväznosti s takýmto krokom.
Pre zaujímavosť - § 3 ods. 11 vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 55/1994 Z. z. o spôsobe vedenia evidencie tržieb elektronickou registračnou pokladnicou:
"Stornovaný doklad subjekt pripojí k páske dennej uzávierky a dôvod stornovania vyznačí na stornovanom doklade.".
Z uvedeného je zrejmé, že takýto CL by mal vodič následne archivovať tak, ako je tu uvedené. V praxi však bolo skôr bežné, že vodič vráti peniaze, resp. vytlačí správny CL a ten "nesprávny" dá cestujúcemu, ktorý najbližšie platil daný druh cestovného...

Základnou príčinou však je v prvom rade samotný fakt, že sa karty vôbec vo vozidle dobíjajú...
Reply on: wizard112 #20765:
Včera som išiel cez prechod na Národnej po desiatej a semafory nešli...
Chcem sa spýtať jednu vec ohľadom doby prevádzky semaforov. V BB tradične fungovali plus-mínus do 22:00. V poslednej dobe som to veľmi nesledoval, ale včera som prostredníctvom web-kamery videl semafory v prevádzke po 23:00 na križovatke pod Krajským úradom. To ma dosť prekvapilo, lebo intenzita dopravy je v noci minimálna. To máme v BB svetelné križovatky, ktoré idú do polnoci alebo nonstop?
Reply on: Danny #20761:
inak vodič má možnosť storna, nastavuje si ho však každý podnik sám (určuje podmienky stornovania CL). Čiže tu bola aj neochota zo strany vodiča...
Reply on: Danny #20761:
prečo práve EMtest? Toto je normálna funkcia všetkých vybavovacích systémov, že po prehodení linky/spoja už nemôže vodič zasahovať do toho, čo bolo na predchádzajúcom spoji či linke. Je to na zabránenie zásahov vodiča (hlavne stornovanie, kedy mu poprípade niekto známy dá aj lístok a tak to vykáže do vlastného vrecka).

V každom prípade peniaze z karty (resp. cestovné) odčítava pri priložení karty, ak nie je navolená iná operácia. Čiže z môjho pohľadu si priložil kartu skôr, než vodič navolil dobitie EP, a tak najprv došlo ku odčítaniu z EP a až potom vodič potvrdil dobitie karty. Ak sa totiž dobíja EP (a vodiči sú na to školení - neviem, kto spravil chybu či ty alebo vodič), po potvrdení operácie sa objaví hláška "Priložte kartu" a po následnom priložení sa dobije iba EP bez odčítania cestovného (dobitie EP má prednosť pred odčítaním cestovného). Preto na lístkoch o dobití sa dopĺňa text, že "doklad o dobití EP nie je cestovným lístkom".
Reply on: Danny #20760:
vies inspirovat by sa mohli lenze to by tu nesmeli byt neschopny ludia. vsak sa pozri ako bystrica vyzera. to je jedno ci doprava, MHD alebo rozvoj mesta. celkovo vdaka MsU, ekoteroristom(OZ) a inym vplyvnym neandrtalcom bystrica zaspala min. 20-30rokov v porovnani s inymi mestami.
A ked som sa uz tak rozpisal, pridavam moju dnesnu neprijemnu prihodu:
Cestoval som linkou 20 zo zel. st. na konecnu, Karpatsku. Kedze to bol vrchol poobednej spicky, rozhodol som sa byt velmi ustretovy a chcel som si dobit cipovu kartu az na konecnej, Karpatskej. Nabuduce sa na ohladuplnost zvysoka vy*eriem: Stalo sa mi totiz to, ze mi pri dobijani karty ODCITALO cestovne, kedze vodic si medzicasom iduc na Karpatsku prehodil smer a uz isiel "akoby" dalsiu jazdu. Samozrejme mi nebol ochotny vratit cestovne ani nijako tento ukon reklamovat. Nahnevane som mu navrhol, ze ked pojdem tento tyzden do mesta, tak ze si nebudem kupovat listok. Ano, samozrejme bol opat mimoriadne ochotny...a vykrucal sa ohladne s revizormi (dokazove listky z dnesneho dna s postupnostou cestovania a dobijania karty mam) Ale dufam, ze ziadneho revizora radsej nestretnem!!!

Reakcia na zaver: Musi byt EMTEST/SAD ZV taky krepy, ze nedokaze, aby na vodicoM ovladaci vytvorit/aktivovat/pouzit tlacidlo ZRUSIT POSLEDNU OPERACIU?! A problemy (urcite viacerych) cestujucich by boli vyriesene...
Davam do pozornosti zaujimavy clanok z Bratislavy, ktorym by sa mohli inspierovat aj nasi kompetentni z MsU, obzvlast primator:

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=3227575

---Dopravný podnik plánuje nové električkové a trolejbusové trate. Za peniaze z eurofondov---
---Dopraváci navrhujú rozšíriť sieť---


Akurat ma vytocila 1 informacia. Myslim, ze rychlo uhadnete preco: "Dopravný podnik vypracoval plán na rozšírenie siete električkových a trolejbusových tratí. Peniaze naň by mali získať mesto a Bratislavský samosprávny kraj z eurofondov určených na oblasť ochrany životného prostredia. Na ekologickú dopravu by mohli získať spolu 23 miliónov eur."

Ano, spravne! VUCBB!!!!
Reply on: Kubko24 #20753:
po kolesach? ?
Reply on: mimi #20757:
Maolo ....hm myslíš veľký HAT ???)))
Reply on: mimi #20756:
hops škriatok sa vylúdil.... maolo tam byť na Veľký Piatok ?
Reply on: Kami #20755:
Ta stretávka sa už stručnejšie nedala napísať??? tak že skúsim ja. Na veľký piatoorí k, stretávka bbimhd a iných ktorí majú chuť podiskutovať o 17:30 pod vežou a následne sa uvidí kam, podľa toho, čo bude v tento sviatok otvorené....
Reply on: Kubko24 #20753:
zalozak cicibusov 😃

all: na piatok (Velky piatok) je naplanovana stretavka.
Reply on: Kubko24 #20753:
normálne tam prišiel... po vlastných... už sa to riešilo v #20663... ?
dnes som zazrel v bráne dpmbb odstavený "stratený" TAMBUS, vie niekto niečo bližšie ako sa tam dostal?Má byť ako záložák t-busov?
k trolejbusom. ma udivuje ze magistrat BB este nepochopil, ze VUC BB resp. ten zvolensky curbes na doprave VUC spravi vsetko pre svoju milovanu sadku tj. aby trolejbusy vysli do ulic velmi neskoro alebo vobec. Podla mna magistrat to ani nepochopi.
Reply on: JJ #20744:
...tie originály revízii nepreukazujú náhodou technickú spôsobilosť dráhy na jej prevádzkovanie?

Btw. dnes na L41 záložák ZH 099 AO...konzerva ako na zavolanie
To je mi kvalita nočnej dopravy... mešká to, zastávky to vynecháva, cez dvojitú stredovú čiaru sa to otáča... (L98, spoj 2) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.