Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Flying #20063:
Tak mi potom vysvetli, na co to tu vsetko rozdrbavali, ked od zaciatku bolo jasne deklarovane, ze trolejbusy jazdit budu? - pre vlastne zaujmy obchodnej spolocnosti a nie pre zaujmy spravnej dopravnej politiky mesta...a vzdy to bez akychkolvek pochybnosti pan adrian dokazuje na svojich tlacovkach vlastnymi slovami - to si si este nevsimol?
Spanielska dedina vznika prave z amaterskeho pristupu dopravcu, kedze ich pisu bez poznamok alebo s nezmyselnymi poznamkami, s opakujucimi sa poznamkami, ktore su roznym sposobom vysvetlene, ci navzajom sa prekryvajucimi vysvetlujucimi textami a hlavne je to cele mikroskopickym pismom. Este ze im napisu vsade, ze su v BB a nie v Kocurkove, ako to z ich cinnosti vyplyva. A to netreba zabudnut na to, ze na zastavkach nie je problemom najst aj niekolko verzii CP...
Reply on: S499.1023 #20062:
To je pravda.

Ešte k problému dlhých liniek. Dlhé linky by mali spájať oblasti s rovnakým počtom obyvateľov. (Kremnička+Rakytovce=Sásová ❓)
Reply on: wizard112 #20059:
Spravne si napisal ze ludia su zvyknuty. Domaca uloha pre vsetkych: Vysvetlite svojim babkam trasy podla dnesneho Cp, nove navrhy, prestupy. Kto babku nema alebo byva daleko moze vysvetlovat kovboji Petovi spred Tesca. Uvedomte si ze pre niektorych cestujucich su uz samotne vyvesky spanielska dedina tak im to nekomplikujme.
Reply on: wizard112 #20046:
Hovorím o inom. Že s MENŠÍM počtom vozidiel obslúžim linku Pieninská-Rakytovce, než tú istú linku v strede roztrhnutú. Samozrejme, záleží na tom, ako sa zmestím do technických obehov, ale v princípe je to tak.
Reply on: Flying #20060:
Tak cestujúci sa potom naučia aj na trolejbusy. ?
Reply on: wizard112 #20059:
Takze navrh 26 do Podlavic som uz na tomto for videl... ? A cestujuci sa U C I A na 21,22, tak isto ako sa U C I A na to ze 55 chodi Sladkovicovou. A vy im tu zase chcete robit zmeny.
Reply on: Flying #20056:
Pozri sa na to takto. Ak sa obnovia trolejbusy, cestujúci na L1, L3, L7, L9 to absolútne nepocítia. A ďalšia vec, mnohí ľudia z Radvane na cestu z/na Nám. slobody naďalej preferujú L2 pred L21+22. Lebo L2 bola nosná a sú na ňu zvyknutý. A čo sa týka L26, zmena trasy je nevyhnutá! A poviem ti, cestovať medzi Tulskou a Tatranskou L26 môže len človek, ktorý nemá čo robiť. Málokto ju využije z Radvane do Sásovej, väčšina nastúpi/vystúpi na Nám. slobody alebo ŽST. Už čakám, kedy začne L26 zachádzať cez Uhlisko a Podlavice. ?
Reply on: JJ #20049:
Kukni na prispevky zhruba z juna a jula minuleho roku.. ?
Reply on: JJ #20049:
A kremnicka a rakytovce bola poziadavka poslancov za dany volebny obvod - im tam pre par domov 55 s 15 min intervalom v spicke nestaci... Nie je to tak davno co som tu postrehol kriticky prispevok ze Stupy obsluhuje prim linka 51 - vsetci ste mu pritakavali. Keby si na Stupy poslal linku MHD tak by tiez vozila vzduch. Zrazu vam prazdna linka do Rakytoviec prekaza.. Tak neviem kto prevracia kabaty. ?
Reply on: JJ #20049:
Nie. Spustite linky podla sucasneho Cp, pripadne nejake spoje, trebars aj linky dorobte, ale nic neruste. Cestujuci vas zozeru!
Reply on: wizard112 #20052:
pripájam sa ?
Reply on: JJ #20049:
Ucelovo proti trolejbusom??? Nie. O priamych linkach a ich trasach sa v Zv hovorilo v dobe ked SadBB chcela predat trolejbusy a trate na Ukrajinu.. ?
Reply on: Flying #20050:
nie som úplne "bežný" cestujúci, ale nakoľko využívam iba služby verejnej dopravy (aj pri mojej funkcii), tak sa pozerám aj z pohľadu cestujúceho (a úplne najnovšie aj z pohľadu vodiča...)
Reply on: JJ #20049:
Lepšie sa to napísať nedalo. Flying, ak ti toto nestačí, tak neviem...
Reply on: burz #20047:
A ani vodici autobusov na traktoristov. Vsak Luk?
Reply on: VLK #20045:
Vlk ale ty nie si bezny cestujuci. A ani vacsina ludi z tohto fora. Potrpite si pri doprave na uplne ine veci.
Zdravim Flying 😉 vidim, ze si sa rozohnil 😃
dlhe linky nie su v samotnej podstate zla vec. Mne na celej skutocnosti prekaza to, ze ich SAD ZV nasekala ucelovo proti trolejbusom a nie v prospech cestujuceho. Ako priklad ti uvediem L26, co musis uznat, ze je to linka bez ladu a skladu a ja osobne by som na nieco take nikdy nevydal ani len licenciu - vyslovene ucelova linka, ktora zdeformovala prepravne prudy v BB - hlavne do sasovej. A preco si myslim, ze ucelove su aj L21+22? - jednoducha odpoved - keby slo o cestujuceho, tak aj L90 premava pocas celeho dna a nielen v spicke, lenze islo len o to ako odstavit trolejbusy a preto bolo treba nasekat len linky cez nabrezie - nebudeme predsa posilnovat linky, kde vacsinu trasy idu mimo troleja. bolo to vyslovene ucelove a inak sa to ani neda nazvat. Co sa tyka, ci ma L21+22 svoje opodstatnenie - do urcitej miery ano, ale spytaj sa vodicov, co robia tie linky, tak ti povedia, ze 90 % ludi vystupi na Nam. slobody - tak ako aj za starych cias. Pre zvysnych 10 % je to fantasticka vec, lenze ako realny dosledok toho, ze tahas linky od vsadial vsade je to, ze mas do sasovej interaval 20 min. v spicke a 30 v sedle, pricom este pred rokom tam bol 8 min v spicke a 17 v sedle - a malo to opodstatnenie - toto opatrenie v konecnom dosledku vyhnalo z MHD viac ludi, ako prilakalo. Za druhe, nemozem sa stotoznit s tym, ze vozim v klbakoch do kremnicky a rakytoviec 2 ludi, pripadne len vzduch - je to nahananie kilometrov, tam kde to absolutne netreba - si vezmi, ze kremnicke poskytujes priblizne rovnaku dopravnu obsluznost ako sasovej od Nam. slobody - to nema hlavu ani patu. za dalsie, myslim, ze sucasnu situaciu nevyriesi uz nic ine, ako mesacnik, a hustejsi interval na linkach (len nie zas do kremnicky).

Taktiez, niekde som tu postrehol, ze si pisal, ze treba dokoncit sasovu a potom spustit trolejbusy - sam vies, ze tak dlho by ikto necakal a TB by v BB uz skoncili nadobro. Flying, tes sa z dobrej veci, ak vsetko vyjde, tak sa podari fantasticka vec - trolejbusy vyjdu znova do ulic a este fantastickejsia by bola, keby podobne nezmysly a zaroven niektore ucelove linky boli zrusene - L22, 26, 33
Reply on: PIT #20043:
Pekne si napisal ale neprezliekam kabat.. Len je to tu sama kritika a pofiderne navrhy ktore nemaju hlavu a pätu a ktore autor vzdy vychvaluje do neba a vyvysuje sa nad sadZv. Toto ma vytaca. Uz som to raz napisal a napisem to znova: Od januara sadzv urobili kus roboty a myslim si ze nebyt toho ze sa im pcha dalsi dopravca do kapusty tak by uz mohli byt nakupene aj dalsie busy a urobene ine zmeny o ktorych sa v Zv hovorilo. Kup novy autobus na linku ked nevies ci ti po nej o pol roka nebude behat trolej. Co ty na to?
"Dlhe" linky: Priame linky by mali byt tam, kde potrebuje cestovat vela ludi. Ta mensina si uz bude musiet prestupit, je samozrejme, ze nemozu byt linky odvsadial vsade (comu ale treba prisposobit aj tarifu).
Pokial chcu ludia cestovat napr. z Foncordy na Partizansku a tych ludi je dost na to, aby sa vytvorila priama linka, nenutme ich prestupovat. Samotny prestup moze ludi od cestovania odradit a nie je problem ludi aj takto vyhnat do aut. A dostat potom ludi naspat, ked si zvyknu na iste pohodlie, moze byt potom dost problem. Podla toho, co citam a vidim, tak v BB by sa malo velmi rychlo s dopravou nieco robit.
Bez ohladu na to, ci budu MHD zabezpecovat trolejbusy alebo autobusy, je rozhodne ekologickejsie, ak pocestuje 100 ludi v klbovom autobuse (v este lepsom pripade trolejbuse), ako keby malo tych sto ludi pouzit povedzme 25 aut. Ale pri vsetkych riseniach by sa malo dbat na to, ze doprava sa musi prisposobit ludom a nie naopak. Kym nie su zatrolejovane vsetky hlavne prepravne smery cestujucich, tak dovtedy by v BB, aspon podla mojho nazoru, malo fungovat nieco na sposob niekdajsej zilinskej AVTD.

P.S.: Este raz zopakujem, co som napisal v jednom z mojich predchadzajucich prispevkov trochu davnejsie: Zvolen sa zatial na Bryndziaren, CCC a ani nic podomne NEPREMENOVAL! ?
Reply on: S499.1023 #20034:
Ak chceš urobiť rovnaký interval, ako s kratšou linkou, potrebuješ viac vozov. Takže ty by si vedel urobiť s rovnakým počtom vozidiel rovnaký interval na trase Pieninská - ŽST a Pieninská - Kremnička/Rakytovce?

Re #20035 VLK: Minibusy sú malý systém (4 vozy). Skoordinovať prestávky, manipulačné jazdy a pod. pri 60 vozidlách je o čosi ťažšie, nemyslíš? Ale všetko sa dá, keď sa chce.

Re #20036 Flying: A ty iba jednu výhodu. ? Je to starosť dopravcu, ale niektoré veci nevyrieši ani on (napr. tú koordináciu, pretože sú rôzne časy obehov).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.