Reply on: PIT #20065:
Ani ja som neveril ze trolejbusy budu... A s tymi CP mas pravdu. Aj na linke 55 cestujuci nevedia kedy ide do Hronseku spodnou cestou, kedy cez Badin ZS, kedy cez Danka alebo nebodaj zachadza az na Hliny...
)
vidim, ze si sa rozohnil 
wizard112
(je to prebraté z návrhu linkového vedenia pre KE, ja som to upravil pre pomery v BB)
Pozitíva:
Bezprestupové cestovanie z každej oblasti do centra mesta i bezprestupové cestovanie medzi okrajovými časťami.
Negatíva:
Riedky interval, ktorý dopravným potrebám obyvateľov BB nevyhovuje a odrádza používať MHD, po tom čo si cestujúci zváži, že mu po zmeškaní spoja ide ďalší až o polhodinu v lepšom prípade za 20 (15) minút, začne rozmýšľať nad inou alternatívou.
Dlhé linky a zvláštne trasy - dané nutnosťou zájsť na ŽST z každej možnej oblasti. Čo spôsobuje časté zhlukovanie vozidiel na ŽST resp. na Nám. slobody v jednom čase a potom o polhodinu znova.
Navzájom pospájaných viacero prepravných vzťahov, čo sa prejavuje tým, že na rôznych úsekoch sú linky kapacitne predimenzované, poddimenzované (ukážkový príklad L21+22).
Žiadna vzájomná koordinácia a náväznosť liniek a ani nemožnosť nejakú vymyslieť (L20, L21+22, L26).
Veľké komplikácie pri prekladaní intervalov jednotlivých liniek.
Previazanosť liniek tak, že tvorca cestovného poriadku nie je schopný navrhnúť optimálne odchody, aby sa nestalo, že všetko ide naraz a potom o polhodinu znova a dostáva sa neraz do začarovaného kruhu.
Má malú pružnosť.
Riešiaci len ekonomiku podniku, bez ohľadu čo na to cestujúca verejnosť – len si musela zvyknúť.
"Sociálny rozmer" – linky vznikali a aj vznikajú na rôzne priania občanov, resp. poslancov MZ. Aby sa každý dočkal toho „svojho autobusu“ s vopred nalinkovanými odchodmi (Rakytovce, Kremnička).
Je drahé. Dané zvýšenou výpravou, čo ma za následok zvyšovanie nákladov na palivá, vodičov.
Celkový výsledok tejto zmeny bol len pokles cestujúcich!
Flying, stačí???