Úplne dokonalý interval neurobíš nikdy. Ale toto, čo je dnes... Pozri si L20, L21+22, L26 cez víkend totálna nepravidelnosť, v špičkách a sedle o čosi lepšie ale frekvencia spojov je nepostačujúca.
mne je často na ? z tých tvojich teórií... Ak nevieš poriešiť spomenuté interné záležitosti bez toho, aby to výrazne pocítil cestujúci, tak nemáš v dopravnej firme čo hľadať. ?
Ja som tu 20000-ku uz pred dvomi tyzdnami "sledoval", ze by sme ju ako "gentlemani" mali pustit niektorej z dam, no a dnes to islo v takom rychlom slede, ze som sa neskoro zbadal, a nakoniec som ju trafil ja... Tak sorry, ospravedlnujem sa! ?
Toto bolo od veci ale mas pravdu. co uz Ti mam odpisat. A Ty ako sofer toho busu by si odchadzal z kazdej zastavky uplne ale uplne na sekundu presne. Vsak?
Podľa mňa je lepšie pri dvakrát väčšej hustote spojov a prestupnej tarife prestupovať, než mať priame spojenie v neatraktívnej trase každý nepárny utorok po splne mesiaca.
pokial by sa zachovala 22, 24 a 90, nestacilo by to??? Staci skratit 26 a 21, tym sa da posilnit usek Sasova - mesto. Zvysok nie je problem riesit tarifne - staci chciet.
Ano a to je najvacsi problem. Castokrat sa napr linka musi prisposobit intervalu. Su tu aj bezp. prest, obedy, manipulacie, striedanie vodicov a tak. A ked niekto na tomto fore zacne rozpravat o peknom okruhlom intervale 20/20/60 tak mi je z neho na bliti.
Flying, no ja si rád počkám 15 minút, dnes je prax taká, že prídeš na zastávku 5 minút pred odchodom autobusu a čakáš 30 (večné skúsenosti s L22 vo večerných hodinách)... Tak rád si zažijem tvoj scenár, že ak spoj zmešká, čakáš 15....
LUK