Vie mi tu niekto povedat preco si BB nezalozi svoj vlastny dopravny podnik ktory bude urcovat vsetko ohladne MHD a urci aj roznych dopravcov na prepravu osob napr.:t-busy BBDS a Busy SAD ZV ale aj akokolvek....ved napriklad v prahe to funguje na 100% a na jeden listok tam clovek moze jazdit t-busom, elektrickou, busom metrom a niektorymi vlakmi tak preco to v BB musi byt jak za stredoveku a este k tomu u toho otravovat vodica ktory ma potom nerva...ved staci dat mesacniky a vyslat do busov revizorov vdaka ktorym by dopravny podnik zarabal vo velkom bo za jednu cestu v priemere chytia 2 ciernych pasazierov a na pokutach by podnik bol vo velkom ziskovy a hned by sa zaplatilo aj rozsirenie t-busovej trate na sasovu (teda aspon cast) tak preco nasi papalasi neuvazuju logicky a v prospech vsetkych ale v prospech seba ....



ja
Dnes som sa dozvedel, ze naklady na trolejbusy v BB budu VZDY VACSIE ako naklady na trolejbusy v inych mestach na Slovensku. Je to preto ze tie bystricke su atypicke - boli konstruovane a jazdia na 750Voltov, kdezto v inych mestach su len na 600Voltov(vsetky okrem BB a zopar v CR). Koli tejto odlisnosti su nahradne diely (motory a riadenie) pre bystricke trolejbusy drahsie. Vraj to bolo koli kopcovitemu terenu v BB, vyrobca Skoda Plzen chcel vyssim napatim dosiahnut mensie straty v trolejovom vedeni.