Kolko ma sasova obyvatelov?dnes som tu niekde cital,ze je tam 28 zastavok,nie je to trochu moc?zilinske vlcince ich maju 8 a myslim,ze mensie asi nebudu...
S tebou kedykoĺvek. A možno by som skrotol, ale preto, že sa nepatrí biť telesne postihnutých. Dvojmetrový a metrákový chlap totiž nebýva tak zúfalo zakomplexovaný, ako si ty.
ale vedˇ "majú slúbených" niekolko nových,ak môžeme čakať my...prečo by si nepočkali aj v BA? aspon by bolo zase na pár dní čím zamestnávať ľudí na Slovensku v TVnov., možno by sa popritom udiali dalšie "nepodstatné" veci,ktoré by sa týmto prekryli. Napr.dalšie zdražovanie plynu,zdravotníctva,prešľapy politikov a pod.
BANSKÁ BYSTRICA 4. januára (WN/SITA) - Ak mestská hromadná doprava (MHD) v Banskej Bystrici nezačne najneskôr od 6:00 v pondelok 9. januára premávať podľa platného cestovného poriadku alebo minimálne v rozsahu minulého roka, strana Smer-Sociálna demokracia vyvodí voči primátorovi Jánovi Králikovi, ktorý je jej členom, politickú zodpovednosť.....
...... Aktuálne stanovisko Jána Králika sa agentúre SITA nepodarilo získať, keďže nedvíha svoj mobilný telefón. Názor občanov na svoje zvládnutie prechodu MHD pod iného prevádzkovateľa sa bude môcť priamo dozvedieť na ustanovujúcom zasadnutí banskobystrického župného zastupiteľstva v pondelok o 10:00, kde bude skladať sľub poslanca. Na stránke poslanec.sk totiž občianski aktivisti vyzývajú Banskobystričanov, aby sa na tomto verejnom zasadnutí zúčastnili a poďakovali sa primátorovi za to, čo pre nich urobil. „Občania, príďme v tento slávnostný deň a pozdravme nášho drahého primátora. Pozdravné plagáty a oslavné heslá sú vítané. Pomôžme mu zložiť sľub novozvoleného poslanca VÚC,“ uvádza sa vo výzve na internete. Na tej istej stránke Králik výrazne vedie v ankete, kto je najviac zodpovedný za chaos a zmätky v banskobystrickej MHD.
ak tými novými-2dverovými -určenými pre BB tak tam budú určite NADŠENÍ-ešte viac ako my tu. Prečo si ich nenechajú vo Zv. a sem nepošlú klasické 3-4dverové? Asi by ich aj sami Zvolenčania hnali kade ľahšie...
prinášam len mimoriadne správy - v BA vraj nejazdia električky-snehova kalamita. Netreba tam zrušiť prevádzkovateľa MHD -pre neschopnosť terajšieho? Čo keby sa aj tam prihlásila SAD Zv?
vsak ani nie som ale to neznamena ze je dovod sa vyhrazat znarodnovanim. myslis, ze to potencionalneho investora (do jedno akej oblasti nie len letiska) potesi ? vzbudi doveru investovat ? asi nie
aj ked sme uz OT, mozno to zase az tak zle ohladne viedne nedopadne. vieden totiz do znacnej miery potrebuje bratislavu silne rozvyjat. cargo nam tiez nepremiestna hned, kedze tam teraz ukoncuju investicii do cargo terminalu za 280 milionov euro ergo skor tolko kolko by dali za slovenske letisko.
dalsich 780 milionov euro ide do rozvoju letiska ako takeho a jeho rozsirenie. viedenske letisko ratie asi 15% rocne, pre nich by uplne vyhovovala situacia ako je londyn heathrow vs stansten (ten isty vlastnik pricom stansten je hub pre low-cost aerolinky, co by BA sedelo). alebo frankfurt & frankfurt-hahn (tiez ten isty vlastnik).
mimochodom ak sa BA letisko preda, tak to bude velmi vydarena privatizacia z dovodu prijmov. maloktopredpokladal ze nam dolko daju za letiska ..
Peva1