Reply on: Papyr #10715:
niektoré linky inde neukončíš... ? Re #10717 Petik: "Okrem toho po dokonceni elektrifikacie zeleznice a zavedeni priamych zeleznicnych spojeni z BB vacsina ludi presedla z autobusov a aut na pohodlnejsiu zeleznicu"
HA HA HA Neuraz sa, ale vidno, že si už dlhšie odtrhnutý od tunajšej reality... Zločinecká akciová nastúpila cestu samolikvidácie a nejaká nezmyselná elektrifikácia tu šibnutím čarovného prútika nič nezmení. Povedz mi, kto by už cestoval vlakom, ak je to po a) časove dlhšie a po b) drahšie a po c) väčšinou aj tak musí prestúpiť??? Je pár takých ľudí, ale je ich fakt zopár...

"A ostane nam par patdesiatok, ktore umiestnime ku Smrecine. Ano, zburame tu nepouzivanu autoumyvarku!:) A navaznost MHD je vyriesena."
1. ak myslíme to isté, tak v tom objekte FUNGUJE autoservis
2. ak môžme nechať končiť linky MHD pri Smrečine, tak už rovno môžu ostať tam, kde sú aj teraz... ? Veď je to predsa kúsok... ?
3. vskutku "výborné" riešenie... časť liniek MHD bude končiť pri "strome na hornom konci" a druhá "pri strome na dolnom konci" a cestujúci lietaj a pátraj, ktorá kde... ☠
4. prečo všetko kúskovať?? Nemôže to byť všetko "pod jednou strechou"?? Len preto, že niekomu sa zažiadalo nákupného centra?? ?
Re #10733 Papyr: dobré sa chváli samé

Re #10736 pete: a si si istý, že jedno nástupište má projektovanú dĺžku napr. na dva autobusy?? Ja nie...

Danny
Ze sa TO vsade zavadza? Tak na tomto som sa neskutocne pobavil. Ale cez slzy...
To sa len tak nezavadza, TO musi niekto chciet, starat sa do toho a HLAVNE musi v meste posobit organizovany cyklospolok, ktory bude tlacit na MsU! (ktory doteraz v BB nebol)
Ako vzor mozno uviest mesta Martin, no hlavne Presov, kde 1 odbornicka dokonca spracovala vybornu publikaciu o cyklochodnikoch. A v tychto 2 mestach toho pre cyklistov dost vykonali a aj idu robit (Martin da na cyklochodniky v roku 2006 3 miliony)