Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kami: hehe, jak zadarmo... Ostáva veriť, že SKY EUROPE otvorí tiež linku Sliač - Praha za 990.- 🙂
Petik: cena uz je. Podla TA3 7200 Sk.

Majkl: jeden "vysledok" poznam, nastastie nie osobne. Ale podla jeho vystupeni pred poslancami vyzera ze bude prinosom.
Kami: závisí aj od toho, aký je Korniet odborník. Ja osobne vôbec nepoznám "výsledky" jeho práce.
Praha - Sliač
PRG - Ruzyně, Praha, Česká republika
SLD - Sliač, Slovensko

Platnost Dny Let Odlet Přílet Typ
28.07 - 24.10 Po Út St Čt Pá -- -- OK0950 PRG 12:30 SLD 13:55 ATR

(www.csa.cz)
Cenu este nezverejnili.
O 100% ako kde, podla toho nakolko trzby kryju naklady. SADky myslim funguju na 70%.

Na poslednom zasadnuti poslanci okrem 140 tis (resp. 14% ZI) na podnik s CSA schvali do komisie pre dopravu Kornieta ako odbornika - neposlanca. To by mohla byt dobra sprava pre MHD a dopravu vseobecne.
Ha! Tak táto vláda ma totálne dostáva do kolien - oni snáď chcú pochovať všetku verejnú hromadnú dopravu v SR! Najprv porušili lokálky a teraz chcú zobrať dotácie pre MHD zo štátneho rozpočtu -> lístok môže ísť rovno hore o 100% ...
Petik: len na okraj - Praha - Brno 140 Kc, Brno - Blava cca 300 Kc na EC vlaky (hlavne preto, lebo za slovenske uzemie - 70 km platis este priplatok za EC zhruba vo vyske 100 Sk!) -> kompetentnym v ZSSK totalne j.b.

CD rozsiruju ponuky a sluzby a my ideme presne opacne - uberame, kde sa da... je mi z toho na grc
Reply on: Petik #1034:
tomu sa povie zakaznicke spravanie. Vsak dolezitejsie su fixne naklady, variabilne su v kolajovej doprave minimalne.
Asi sa to sem prilis nehodi, ale rad by som, aby zeleznice zlepsili spojenie do Prahy, tak im budem trochu nahanat cestujucich.:)

Od 1.7 CD vyrazne zlepsuju svoj tarif:

KMB= kilometricka banka zlacnuje na 1200 Kc. Banka vystaci na 5 ciest do Prahy (alebo dalej v CR), naraz mozu cestovat na 1 KMB najviac max. 3 (nie je to na meno, takze moze zakazdym iny clovek). S KMB navyse nie je potrebne platit priplatky na vlaky Eurocity a Intercity.
Cesta BB-Praha tak stoji 240Kc za cesky usek + 170Sk (147Kc) za slovensky. Pri dlhsich cestach sa cena uz nezvysuje (maximalny odpis je 400km), takze ak budete cestovat hoci do As, cena bude rovnaka.

Skupinova zlava= Skupina su 2ja az 15ti cestujuci (bez ohladu na vek). Prvy plati zakaznicke cestovne, kadzy dalsi polovicu zakaznickeho cestovneho. Nie su potrebne ziadne preukazy ani Z-karty Predpokladajme ze pojdu do Prahy spolu 3, potom cestovne za cesky usek bude 588Kc (t.j. 196Kc na jedneho) + 170Sk (147Kc) za slovensky usek.

Z-karta= ak este mate staru Z-kartu a jej platnost skonci az po 1.7, nevyhadzujte ju jej platnost sa predlzuje o dalsich 6 mesiacov.

Relacna zlava= Ak cestujete z Blavy, mozno sa oplati kupit si listok len do Brna. V useku Brno-Praha je zavedena relacna zlava - jednotne cestovne 140Kc bez ohladu na druh vlaku, taketo listky sa predavaju LEN vo vlaku u sprievodcu. Nechce sa mi prepocitavat, ci je to vyhodne, lebo z BA necestujem.

Cestovne za slovensky usek si mozete upravit o vsetky dalsie zlavy, na ktore mate narok. Cestovne za slovensky usek v Kc je v pripade, ze listok Cadca, st.hr.-B.B. si kupujete v Cechach.

Do Prahy je teda vlak opat LACNEJSI ako autobus!
Zda sa, ze vela nedostatkov je len vinou lenivosti alebo neschopnosti podniku.
Preco nie su aktualne CP na IDOSe, ale len na ich www stranke v necitatelnej podobe a 2-mesacnym oneskorenim?
Pokial si z nas nfc nerobi srandu:)
Inak dik za info.

Re #1032 nfc:
Tlač vývesiek pre výber podľa prac.dni, sobota, nedeľa, na tom sa teraz finišuje u nás vo firme. Tlač v podobe zastávka/časy je možné štandardne teraz v programoch pre tlače CP.

Čo sa týka exportu pre IDOS, v našich verziách SW DOS /ADO/ aj WINDOWS /WinADO/ je možnosť exportu. Bolo to urobené pre firmu CHAPS s.r.o., ktorá pokiaľ viem vyvíja systém IDOS.
Re #1031 Petik:
nfc:
Mna by este zaujimalo, ci Emtest je schopny urobit CP aj v podobe CSAD.
Napr v Prahe je vacsina CP v podobe hod,min - pracovne dni/sobota/nedela
ale niektore medzimestke linky PID su v podobe zastavka, cas (v stlpci).

A este by som chcel vediet, ci je Emtest schopny vyexportovat data pre IDOS.
Ked sa pozrete na www.vlak.cz, je tam CP MHD skoro vsetkych ceskych miest. Na www.vlaky.sk zial len Košice, Piešťany, Spišská Nová Ves a Žilina.

Len taka zaujimavost z MHD Praha v IDOSe:
Ak napr. DP niekedy zmeni vypravovanie elektriciek na linku v priebehu tyzdna a niektore zatahujuce spoje idu v dosledku zmeny do inej vozovne, IDOS vypluje CP v takejto podobe (napriklad): pon-str, stv-pia, sob, ned. Dalsi tyzden to uz bude pon-pia, sob, ned.
Skusal som kadejako, ale nedozvedel som sa, co sa mohlo zmenit. Maximalne ak daky vikend, posuny o minutocky kvoli BP. Az od 30.6. budu upravy aby sa ponuka prisposobila klesajucemu dopytu.
mohol by sa do novej súťaže prihlásiť Connex, keďže v SAD Blava nepodpísal zmluvu...
CSAD Ostrava - peniaze ani nebude mat. Je to s nimi biedne, takze mozme povedat ze nova sutaz je ista aj v BB.
Strata spolocnosti v roku 2000 bola 50m, 2001 56m, za rok 2002 mam len priebezne cisla a vyzera to na nulu (ak sa da tym priebeznym cislam verit - ale ja neverim:) ).
K zmenam zatial neviem nic.

Zoficialnieva sa to, co sme cakali. CSAD Ostrava nema peniaze a po zruseni bude nova sutaz. Pri SAD BA, TN a LC je nova sutaz ista. Zilina uz finisuje.
Teraz je vhodna chvila na rokovanie o ucasti mesta v MHD. S akciovkou BBDS sa mesto asi lepsie dohodne a tiez je iny pomer majetku MHD BB a byvaleho zavodu MHD (v roku 1996 mal byt vklad mesta 46 mil z 268).
vďaka za informáciu... Zasa budeme mať robotu s CP
😞
lidi cafte,nemam moc casu,ale na IMHD som si ho nasiel 🙂.Menili sa BUSy v BB,najma 26 atd.
Este k linke 90 a redukciam.

Linka 90 je specificka tym ze primarne sluzi na spojenie Sasovej a Zvolenskej cesty. Je teda rychlou alternativou k cestovaniu s prestupom za 9,80 + 5,30. Taka 91 je darmo expres, ked nema kde predbehnut 25ku.

Redukcie su potrebne, kedze len za posledny rok klesli osoby asi o 5%. Druha vec je, ci bude CP postaveny tak aby neboli hluche miesta. Nech nechodia busy vo dvojiciach - jeden plny, druhy poloprazdny, cize v priemere sa nik netlaci 🙂.
Konkretne nic neviem, ale drasticke zmeny by som neocakaval. Vsak v septembri uvidime.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.