Schuhu: no, ak je Polomcan z BBDS, tak dlho asi nebude.
Neviem si celkom predstavit kde si to skracoval. Iba ak popri parkovisku osobnych aut smerom na centrum a hrad, ale co by robil v tom smere neviem.
Dnes ráno mal medzimestský autobus z Polomky na výjazde do Zvolena miernu kolíziu s osobným autom, ktorému odtrhol nárazník.Na autobuse si to odniesol bočný spodný plech. Nuž veru neviem čo povedia tomu vodičovi autobusu, keď sa mu to stalo práve pri skracovaní cesty v protismere na autobusovej stanici.
0559 je posledny voz co ma ist na GO. Ale co je s nim naozaj, neviem. Kto vie ci by to vedeli povedat na dispecingu ?
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1057896
- kto necital 8.8. SME, tak sa tam pisalo aj o bystrickych vodicoch v horucavach. Predpokladam, ze zase beha servisna Avia a rozvaza po konecnych vodu.
Velmi sa nam pacia vase stranky o MHD. O strankach sme sa dozvedeli z nalepky na zastavke na Parkovisku Micinska. Mate tam vela zaujimavych veci a fotiek. Velmi dobre su spravene cestovne poriadky (pekne prehladne). Pekne posobi aj grafika stranok.
Neviete nahodou co je s vozom Karosa B741 BCA 05-59, naposledy som ju videl na konci skolskeho roka ked sa pokazila na linke 90 smerom na Pieninsku.
Zelam vela uspechov pri dalsej tvorbe stranok.
rozhodne si to skor vsimnem, akurat ta trvanlivost nie je uspokojiva. Keby tie vitriny boli k dispozicii ...
V Sofii som si povodne myslel, ze nemaju na zastavkach CP, ale na niektorych som si potom vsimol zvysky "Rozpisania". V Bulharsku su vacsinou CP robene intervalovo, cize v case XY ide v intervale YZ a jazdi od, do. To iste je aj na nete.
V Sofii som videl nieco, co mi pripomenulo Bystricu. Oznamy o vyluke boli zavesene spagatom na tych zastavkach, ktorych sa to tykalo.
Inak dodnes som nevidel oznam o vyluke elin v Karlovke a Dubravke. Len na iMHD a vraj v dnesnych novinach. To zas bude srandy.
Bystricky dochodcovia dodnes hikaju ked bus neodboci na Skuteckeho
myslis skoro rano, este pred 80? Je to mozne. Ale ta 53 bude hadam len cez prazdniny. Neviem. Kadejako sa menia vzoraky. Napr. predposlednu 22 by mal robit nocak. Je trend, ze klbate vozy miznu zo slabych casov a predlzuju sa smeny kratkym vozom. Nakoniec ostane celodenne jediny klbak na 22 (posledny odchod byva plny). Alebo tam daju posilovku a aj 22 bude kompletne delena.
Sak aj nase Ikarusy generalkovane v BBDS (i ked ja si ich uz pamatam len nepresne, davno som sa v Presove neviezol Ikarusom) boli po motorickej stranke dobre...
Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.
Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.
Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Ale aby som len nekritizoval, musim povedat, ze sice BBDS nevie poriadne zegneralkovat pohyblive casti (napravy, motory...), ale zato si da velmi zalezat na interieri. Nove materialy, vsetko uhladne, nikde ani spinka, nikde stopy po hrdzi, proste ten trolejbus je pastva pre oko. Akoby prave zisiel z vyrobnej linky. Lenze iba kym stoji...
Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku Neviem, cim to je, zeby bol nejaky rozdiel v postupe pri generalnej oprave motora na 600 a na 750 V?