Vševedko: Nič v zlom, ale nemohol by si všetky Tvoje reakcie dať do jedného príspevku? Kto to má potom čítať na WAPe? A tiež by si nemusel komentovať všetky poznámky radovej laickej cestujúcej verejnosti...
OBávam sa, že si totálne vedľa. Kde ešte, okrem Veľkej Británie, Japonska a USA, v ktorých "mnohých krajinách sveta" sa železnica privatizovala? Len tak mimochodom, privatizácia železnice v BB síce priniesla zvýšenie kvality ale aj rádový nárast dotácií!
Celý problém treba riešiť komplexne. Tu teraz nie je podstatné nejaká L24. Keď bude premávať linka, ktorá mi vyhovuje, tak iné ma nezaujíma. Však?
BBDS musí dokázať, že má oddelené finančné toky na MHD od ostatných činností. Ak tomu tak nie je, je nemysliteľné, aby mesto zo svojho rozpočtu, čiže z Vašich peňazí občania, dávalo nejakej spoločnosti desiatky miliónov, ktoré nevie preukázať ako s nimi hospodári. Dokonca mesto prenajíma spoločnosti vlastné vozidlá a táto spoločnosť zneužíva svoje postavenie na trhu. Jeden rok si bude pýtať 56 miliónov, ďalší rok o 10 viac a kolotoč sa bude opakovať donekonečna. Ak cítia zodpovednosť voči občanom BB a MsZ nech preukážu hospodárenie v oblasti MHD za účtovný rok 2004. Ak MsZ dá desiatky miliónov nejakej spoločnosti má právo kontrolovať svoje prostriedky ako boli využívané a druhá strana má povinnosť preukázať ako s nimi hospodári. Na toto potrebujú odpoveď od p. Snopka.
Občania Banskej Bystrice, uvedomte si, že ste sa stali rukojemníkmi tejto nechutnej hry medzi BBDS a MsZ. Jeden druhého vydierajú a čakajú na tlak od občanov. V prvom kole zatiaľ vyhráva BBDS, ktorá zámerne zrušila vyťažené linky, na nevyťažené linky dáva kĺbové autobusy, znehodnotila celý dopravný systém a to len preto, aby rozoštvala čo najväčší počet občanov. Týmto sleduje len jeden cieľ. Získať Vaše peniaze z mestského rozpočtu na ďalšie nekontrolovateľné šafárenie.
Vozidlo s gumovými kolesami, napr.:
IGK=Individuálny GumoKol, čiže osobné auto
HGK=Hromadný GumoKol, čiže autobus
HEGK=Hromadný Ekologický GumoKol, čiže trolejbus
NGK=Nákladný GumoKol, čiže nákladné auto
ŠGK=Šliapací GumoKol, čiže bicykel
atď...
Problém je v tom, že v normálnom štáte nie je možné dostať licenciu na linku súbežnú s dotovanou linkou. Takáto linka potom zákonite odsáva príjmy linke dotovanej a zvyšuje potrebu dotácie.
Okrem London Transport poznáte ešte nejakú prosperujúcu SÚKROMNÚ firmu prevádzkujúcu MHD? V ČR sprivatozovali DP Mariánské Lázně a ide to tam od desiatich k piatim.
Len pre zaujímavosť, zistil som ,že súdruh primáš Zajačik má aj vlastnú emailovú adresu (kralik(zavináč)misbb.sk). Poslal som mu skúšobný email s textom "debil" a prešiel, takže hor sa do floodovania!
No tak to si asi ešte nevidešl nádrže CNG busu:-). Ale tie bioplynové autobusy by ma fakt zaujímali. Ak by niekto mal niečo podorbnejši, môže aj na email (sq=sk).
Ak su ti co o tom rozhoduju normalni, tak vratia minimalne 24, ktorou chodila polka mesta. V 25 chodia 2 ludia...
Na Foncordu (Tulsku) by mohli presmerovat este aspon 1 trolejbus - zisiel by sa minimalne na posilnenie rano a 18:00-19:00 kedy 6 chodi preplnena.
A tiez posilnit 7 a 51 ktore casto chodia velmi plne.
No jednoducho nech si to ti odskusaju a uvidia, ake je to peklo...
Ja stále hovorím, že niekto si nevie poriadne prečítať zákon. Odporúčam mestu uplatňovať práva a povinnosti podľa § 30, 32, 33, 35 zákona NR SR č. 168/1996 o cestnej doprave a potom nech nariekajú, že môžu len vydávať licencie a schvaľovať CP, ktorý nakoniec dopravca uplatní bez ich schválenia! To je fakt cirkus a nie slušné mesto.
všimnite si najvrchnejší transparent - ten s nápisom Informačné systémy - je to najnovší vývoj, tzv. eSeNDé tabuľa... a tá ešte nie je nikde...
ale tie pod ňou - už štandardné grafické tabule [tu vo veľkostiach EM 2,5 TG a Em 2 TG] sa používajú hojne bez nejakých známych problémov...
VLK
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.