Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Danny: samozrejme opäť Ti budem oponovať. Toto nie je riešenie... To je najhoršie a najneúčelnejšie riešenie! Viac, keď sa dostanem k PC...
Reply on: Kami #10035:
Houby! Riesenie je velmi jednoduche! Na ZSR je miesta dost. Vazne?! Ano.
Ake jednoduche:
1. Autobusy budu totiz parkovat trochu dalej- a to tak ako niekedy stoji bus linky 51! Cca 150m od stanice, v pravom pase dvojprudovky pri zaciatku Sidliska! Tam sa bez problemov zmestia 2-3 autobusy (co vrchovato staci-aj pre linku 20)
A JE PO PROBLEME! Na prvom preruseni stvorprudovky sa otocia a urobia slucku na ZSR.
2. A nebolo by odveci grafikony busov upravit tak, ze tu by mali kratsiu prestavku ako na druhej konecnej-aby v oblasti ZSR dlho nestali (trebars 5 min.)

Ale to by musel niekto pohnut aj mozgom (namalovat 1 dlhu niku MHD zastavky a nie sa stale len na nieco vyhovarat!)

Vsakze?!

P.S.: Ing. Snopko problem adresoval na MsU, ze o zmene trasovania linky rozhoduje dopravny odbor MsU (pre nezainteresovanych a akciechtivych dodavam, ze je to stelesnene v osobe Ing. Durecku)
A sme doma... Presne tak, chýba nám prestupná tarifa! Ale pritom riešenie je jednoduché, stačí ju zaviesť... ? Čo vy na to, pán Snopko?
Relacia nieje nam to jedno pojednavala o staznosti obyvatelov obci Rakytovce a Kremnicka o zlom trasovani linky 55 z nevhodnou konecnou na parkovisku micinska, co sposobuje problemi najma dochodcom. K problemu sa v vyjadril ing Snopko s odpovedou ze zmeny v trasach musi schvalit mesto.
Reply on: LUK #10034:
hovorilo sa o spojeni Kremnicky a Rakytoviec s mestom. Vsetci tam nadavali na ukoncenie liniek na Uhlisku. Zakladnym motivom bolo "aby nemuseli prestupovat idu peso od malej stanice/z Uhliska". A sme doma - co tak prestupna tarifa??? Snopko povedal ze ukoncenie na stanici nie je mozne (to je nam jasne) a ze ked najdu riesenie tak to spravia.
mimi: hmm, to na zaujíma a nemôžem si to pozrieť. Priblíž nám obsah tej relácie. ?
Odporucam do pozornosti relaciu na AZTV Nieje nam to jedno ktora riesi problem mhd v nasom meste. Relacia je vysielana cely tento vikend kazdu pol hodinu
Reply on: burz #10029:
ďakujem za upresnenie ?
Na svete už Konečný návrh GVD ŽSR 2005/2006
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=827
? ?
Reply on: Majkl #10028:
Co by to bol za Ikarus bez skladacich dveri?! Tie dvere (a ich specificky zvuk pri zatvarani) sa mi na tom autobuse najviac pacia 🙂
Reply on: LUK #10014:
Zvolenske C744 jazdili este v marci (na L2, L9), niekedy v marci-aprili sa postupne vytratili z premavky.
Reply on: mirkobb #10011:
do Budapešti bola dodávaná úplne štandartná maďarská verzia (automatika, veľké vetráky, platňové dvere a pod.). Tá automatická prevodovka je super, ale nie je vhodná do kopcovitých terénov. Preto sa k nám dodávaĺi len "pákové" ikáče.
Tomu, prečo sa k nám dovážali vozy so skladacími dverami a malými vetrákmi (a do niektorých miesto ešte v roku 1989 s trilexami (napr. PO)), ale fakt nerozumiem...
Reply on: TeBeCe #10012:
To som povazoval ako samozrejmost! Inak by asi mal sofer na konci smeny ruku "drevenu",ja som mal na mysli,ze ci tam neboli zvolene aj nejake specialne pomery prevodov..? Niekedy sa opytame Majkla,ale asi aj Kami,LUK by vedeli,vsak?
Historické okienko:
1.9.1994 bola odovzdaná do užívania nová trolejbusová trať po uliciach Tulská a Moskovská. Presmerované sem boli linky 6 a 7. Súčasne prebehla aj celková reorganizácia linkového vedenia.

1.9.1997 bola zriadená v poradí druhá expresná linka č. 30. Premávala po trase Starohorská, otočka - Strieborné nám - Roosevelt. nem. Pri neskorších zmenách táto linka dostala číslo 91.

1.9.2000 začali byť vydávané cestujúcim nové cestovné doklady - bezkontaktné čipové karty, ktoré umožňovali bezhotovostnú úhradu cestovného. Príchod BČK znamenal ukončenie predaja predplatných časových lístkov, tzv. mesačníkov.
VII. ROČNÍK POPULÁRNEJ MEDZINÁRODNEJ SÚŤAŽE
pretekov parných rušňov – veteránov

GRAND PRIX SLOVENSKO 2005

„N O S T A L G I A V O B L A K O C H P A R Y“
Zábavná, divácky atraktívna technicko – športová šou,
za účasti posádok z Maďarska, Českej republiky a Slovenska.

Sobota 10. Septembra 2005 – ZVOLEN, nákladná stanica

http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=824
Reply on: Kami #10023:
na slovensku bola zrejme vtedy moda nakupovat 2 kusy C744 ?
Reply on: TeBeCe #10022:
presne tak 🙂
Reply on: Kami #10021:
2+2, vsak? alebo uz daco vyradili:)
Reply on: Majo #9992:
ano su (C744), ale maju prazdniny.
Reply on: LUK #10016:
okolo 17:20 postava pri zvolenskej stanici. Fotku nemam 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.