Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #10593:
Nemozne sa stalo pravdou! 🙂
Dnes som na obed videl ako vkladali aktualny CP linky 20 na Nam. Slobody, smer Sasova! A nebluznil som 🙂
Zeby sa konecne cosi zmenilo? ?
Takze preto si asi videl po dlhej dobe CP na Zvolenskej, pekarnach. Taki sme my korektni ?

Zeby konecne osadili CP aj v Sasovej, na Ihrisku? (uz je tma, nevidel som)

Ale aj tak dik.
Pevne verim, Ing. Snopko, ze je to zaciatok normalizovania komunikacie
Máte v doprave SOLARIS ? ?
Reply on: Danny #10579:
keďže iMHD má záujem byť korektné, tak Ťa musím opraviť. Na Zvolenskej pri pekárni sú cestovné poriadky pre obidva smery.... ?
Zdravim vsetkych. Dostala sa mi do ruk mapa BB z r. 1959,podobna tej z ktorej bolo cerpane http://imhd.sk/bb/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea. Okrem toho ze je oproti tej z r. 1961 detailnejsia, ma jednu zaujimavost. Je tam zakreslena len jedna linka MHD,a to linka c. 6 zo Zel. stanice na Jilemnickeho ul. so sluckou(konecnou otockou) v priestore dnesneho Domova dochodcov. Premyslal som,preco tam nezakreslili aj ostatne linky? Vysvetlenim by mohlo byt,ze len tuto povazovali za cisto mestsku(neviem ci 5-ka v tej dobe bola vedena na Uhlisko?). Ostatne z pohladu vtedajsieho administrativneho usporiadania BB uz boli de facto jazdiacimi do susednych obci,ktore administrativne priclenili az v r. 1966!
Take male odbocenie..
Pit vypada to tak ze Kralika sa tak lahko nezbavime.
Pre informáciu - poslanci zvoleni za okres Banská Bystrica:
Ladislav Topoľský HZD,SNS,SMER 3 514,
Pavol Legiň HZD,SNS,SMER 3 418,
Ján Chladný DS,KDH,SDKÚ 2 985,
Peter Lačný DS,KDH,SDKÚ 2 906,
Peter Hudec HZD,SNS,SMER 2 902,
Asen Almáši NEKA 2 776,
Viera Marková DS,KDH,SDKÚ 2 776,
JÁN KRÁLIK HZD,SNS,SMER 2 686.
Reply on: S499.1023 #10581:
Vážení páni Korniet a Snopko, veľmi dobre viem, že tieto stránky sledujete. Fakt, že neodpovedáte na slušne položené otázky, svedčí o tom, ako si vážite svojich potenciálnych aj reálnych zákazníkov. Preto jednoznačne: PREČ S BBDS!!! Je to firma s nepriehľadnou ekonomikou, nejasnou štruktúrou nákladou, ktorá o sebe šíri lži a polopravdy a veľmi neochotne komunikuje! Takýto dopravca má nárok na jediné - na krach!
Pekne ti graffitaci vedia malovat, dufam, ze tento "busboard" tam este je. ☺

http://hip-hop.sk/artimages/0026/2656/gal/005.jpg
Reply on: LUK #10572:
? ? ?
Reply on: LUK #10582:
Autor:-P?
Reply on: S499.1023 #10581:
citát zo schránkového vydania MY Smer Magazín:

"Robia si z cestujúcich bláznov?

Cestujúca verejnosť v B. Bystrici už čoskoro zažije ďalší šok. Po celoročných problémoch s mestskou hromadnou dopravou a reakciách kompetentných, čo všetko sa "nedá" a na čo všetko "nie sú peniaze", už od budúceho roka sa bude dať takmer všetko! Nahnevaní Banskobystričania tvrdia, že si z nich robia bláznov..."

?
Reply on: snopko #10545:
Keďže sa neoboľševickí súdruhovia Korniet a Snopko, spolu s primátorom Králikom a väčšou časťou Mestského Zastupiteľstva Banskej Bystrice, vrahovia a úhlsavní nepriatelia mestskej hromadnej dopravy v tomto meste, nenamáhajú odpovedať na veľmi slušne položené emailové otázky, budem ich klásť verejne:
Vážení páni, na zákalde vyhodnotenia akých kritérií ste dospeli k poznatku, že vaša obskúrna inštitúcia prevádzkuje najlacnejšiu a najmodernejšiu trolejbusovú dopravu na Slovensku? Na základe čoho verjene šírite lži o veku vozového parku SAD BBDS? Prečo prichádzate s ponukou na prevádzkovanie MHD v Banskej Bystrici po uzavtretí výberového konania? Na základe akých otrasov svetovej ekonomiky sa hospodárenie vašej oskúrnej spoločnosti náhle takl zlepšilo, že môžete pridávať spoje, obnovovať nočnú dopravu, obnovovať zrušené zľavy a rozširovať ich rozsah, keď v priebehu roka 2005 cena žiadneho vstupu nepoklesla?
Nutne ma to musí priviesť k záveru, že ste doterajšími tvrdeniami o potrebe zvyšovať cestovné a zmenšovať ponuku spojov v skutočnosti obyvateľoiv Banskej Bystrice nehanebne okrádali, a to tak priamo na cestovnom, tak nepriamo prostredníctvom dotácie od mesta.
Záverom si dovoľujem parafrázovať konštatovanie kolegu Papyra: Ak by som si mal vybrať medzi Banskou Bystricou bez trolejbusóv, bez Snopka a bez Kornieta alebo Banskou Bystricou s trolejbusmi, so Snopkom a s Kornietom, s bolesťou v srdci ale predsa len jednoznačne by som hlasoval za Banskú Bystricu bez trolejbusov! A kto ma pozná, ten vie, že na to, aby som sa ja bol ochotný vzdať trolejbusov, sa muselo stať niečo vážne.
Danny: mohol by som uviesť ešte oveľa dlhší zoznam takých zastávok, ale načo, keď ich absolútne nič netrápi... ?
Reply on: snopko #10545:

Ved mi dobre vidime, ako Vam nesmierne zalezi na Vasej MHD ❗

UVEDIEM NIEKOLKO PRIKLADOV:

Pozrite si pozorne, na kolkych zastavkach chyba akykolvek cestovny poriadok!
Ja som nahodou objavil 3 taketo zastavky:
-Zvolenska cesta, pekaren, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer Sasova

A na zaver zhrniem doslova sabotaz linky 20!
(od 01/2005 zrusene vsetky spoje medzi 7:30 az 14:00 pre neznalych) :

1. Od 1.7. 2005, odkedy je novy CP na najdolezitejsej zastavke tejto linky, Namesti slobody, smer Sasova JE ODCHOD OPACNYM SMEROM!!! Teda casy su uplne na ****!
A by ma zaujimalo ako maju cestujuci zistit, kedy im ide autobus?! ? Uz takmer 5 mesiacov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Na zastavke Karpatska, smer centrum p r a v i d e l n e sledujem, ze bus chodi aj o 3-4 min. v predstihu! (rozhodne poobede) Parkrat som ho chcel vyuzit, no viackrat mi usiel. A nie som zase ochotny trcat 10 min. v predstihu na zastavke. Keby si niekto nesedel na vedeni, tak by mohol odchadzat z konecnej o 3 min. neskor, ked uz chodi taky prazdny. Co vy na to?! Tymto sposobom uz skutocne (nielen) touto linkou bude chodit malo ludi..................................................
Ocakavam promtnu reakciu a riesenie nastolenych problemov. Ved vam zalezi na MHD, vsak?! ?
Reply on: LUK #10577:
Este inak: Spravna firma by nedopustila, aby sa nejaka divizia stala takto stratovou. Schvalne pisem nedopustila. Tato firma to totiz sama do znacnej miery VYVOLALA.

Inak, samozrejme, aby bolo jasne: MHD sa neda urobit ziskova. Napriklad taky DPMP je ziskovy len preto, ze mesto do neho naleje rocne 75 milionov. Cize nielen Snopko s Kornietom, ale HLAVNE Kralik a jeho MZ, ktore trpi utkvelou predstavou, ze MHD nie je treba dotovat pokial mozno vobec, su na pricine sucasneho uboheho stavu bystrickej verejnej dopravy.
Reply on: irizar #10571:
"Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť." väčšina firiem by sa zbavila inej veci...a nemusela by sa potom zbavovať stratovej divízie... ?

Re #10573 klementis: všetky linky sú na hlavnej stránke... ?
Reply on: Papyr #10575:
To je tak, ked nieco nema (normalneho) majitela...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.