Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JJ #12838:

Zatial mam 33 podpisov. aAj to je nieco: babka k babce, budu kapce Zajtrara ti to poslem. ?
Reply on: Dopravák #12836:
sa snažíme... na všetkých frontoch. ale bojujeme proti ťažkopádnemu mamutovi - MsU, proti našim voleným zastupiteľom.
V prvom rade musia chcieť ľudia. 2116 nie je málo, ale chcelo by to viac... ?
Reply on: JJ #12834:

Re #12833 Karol Nagy:

Tak toto som vedel,cakal som daco prozaickejsie. ?

Stavba z roku 1995 skoncila vdaka tomu, ze elektrifikacia sa mala financovat vylucne zo statneho rozpoctu, a preto, ze trat nie je natolko vyznamna, nenaslo sa napokon dost financii na tu stavbu. Viac na http://rail.sk/skhist/elektr/170.htm

Re #12832 Karol Nagy: Ono je to sice pekne, ale v dobe, ked sa trolejbusy v BB rusia a budeme radi, ak sa zachrania, nema opodstatnenie pisat o takejto investicii, na ktoru si myslim BB ani nema zdroje. A o tuneloch, ktore mame problem postavit v Bratislave koli financiam a koli ktorym sa zastavila vystavba metra v Bratislave ani pisat nebudem. A mestska zeleznica kyvadloveho sposobu by sa podla mna v BB neuzivila. ?
Bystričania je mi Vás ľúto... Dva týždne po a Vy nič... Spokojní a šťastní, ako by nič... Pritom ste prišli o perfektnú, tichú a ekologickú dopravu ? ...

Napr. L6 na Fončordu je perfektná trať, normálne som závidel ľudom čo tam bývajú! Mať tak rovno pod oknom, balkónom trolejbus... A Vy nič... Radšej si necháte tesne popod okno smradlavú vrakosu premávať, veď čo to, že najmä teraz v zime to poriadne, ale poriadne znečistuje prostredie a k tomu to čakanie na zastávkách... ? Načo mať čisté prostredie!... Oveľa lepšie je mať vozidlo, ktoré mi bude každú chvíľu popod okno jedovaté splodiny vypúšťať... Je mi Vás fakt ľúto... ?
Reply on: LUK #12830:
díki za info ? . kukol som už aj tam, ale tam nič nové...
Reply on: 81-71 #12831:
pretože v 1995 osadili základný kameň tejto istej stavby vo Zvolene ?
Reply on: 81-71 #12831:
Lebo takú istú dosku už položili na dlažbu "v záseku vľavo" vo Zvolene asi pred 10 rokmi. 🙂
Reply on: JJ #12827:
Ja by som potiahol elektriku až po Kostiviarsku. A OBNOVIL BY SOM železničnú zastávku Rudlová. Viete si predstaviť taký prímestský vláčik, ktorý by kyvadlovým sposobom premával

Kostiviarska - Rudlová - hl. stanica (bez postávania) - BB - mesto - Radvaň A SPÄŤ?

Pripomínam, že Kostiviarska, to je vlastne juh sídliska Rudlová - Sásová a o Rudlovej ani nehovorím.

Prvú trolejbusovú linku by som potom viedol napr. od Srdiečka popri starej nemocnici, prehĺbený "tunel," Beskydskú a na konci hneď doľava dole ku stanici Kostiviarska.
Reply on: Karol Nagy #12826:
Neviem prečo, ale rád sa dozviem ?
Reply on: JJ #12827:
ja Ti poviem - laminátky 😛
Ale tieto veci môžeš rozoberať v tejto diskusii
http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&id=13144
Autor: 81-71

12.1.2006 20.57 #12825 Re

Dakujem za helf. Urcite to otvori oci viacerym, ktory sa nenechaju opyt rozkom v podobe lacneho (DOKEDY???) cestovneho, resp. 4hod.- cestovania zadara ako bolo 09,01,2006- pondelok, alebo 01,01,2006. Trolejbusy podte do prevadzky!!!!! Alebo to je len moje zbozne prianie???????
Dovolte mi jeden mozna kontroverzni nazor:

Dopisy stylu pana Hrubiska (ktery mate na strankach) trolejbusum v BB nepomohou. Sice muze mit pan Hrubisko 100x pravdu, ale styl, s nimz dopis napsal, neumoznuje zadnou dalsi konstruktivni debatu. Usilujte o pozitivni kampan - vzdycky je lepsi prosazovat myslenky s usmevem a vstricnymi navrhy nez osocovanim. Chytnete treba primatora Kralika za slovo - 8. 1. napsal "Zároveň naďalej podnikáme kroky k tomu, aby mesto bolo vlastníkom alebo spoluvlastníkom trolejbusovej dopravy." I kdyz ho nemate radi, muzete mu v tomto vyjadrit podporu. Kdyz pujdete proti vsemu, on se zablokuje a pujde proti vam.

JK z Plzne
Reply on: jofuri #12824:
viem, že je to mimo témy, ale neodpustím si to! nehnevajte sa ostatní na mňa ?
nevieš, čo za mašinky budú jazdiť po dokončení elektrifikácie? ja by som rád videl aj nejakú tú 263 + prímestskú jednotku - mylím, že 560? - ak taká vôbec v SR je (ak hej tak asi len v BA)... ?
Reply on: 81-71 #12825:
Vďaka, človeka potešia také správy. Ale vieš, prečo tú základnú dosku kládli v BB a prečo nie vo ZV. Ja náhodou viem.
Reply on: Karol Nagy #12820:

Nagy. Ano elektrifikacia trate ZV - BB nabrala tempo aj vdaka podpore z fondov EU. Ale to som uz pisal v predoslych prispevkoch. Len sa bojim, aby sme nedopadli podobne, ako trolejbusy v MHD BB!!!! Pribrzdila to trocha zima, ale predpoklad je zprevadzkovanie elektrickej trakcie teda vozby najma elektrickou dopravou Decembeer2006. Buduci tyzden zistim podrobnejsie info a dam to tu na plac.
Reply on: xdeimosx #12821:
Koľko podpisov ste zozbierali? Budete tam aj zajtra?
Reply on: mimi #12814:
Čo máš na mysli pod súkromnou záležitosťami? Napr. aj to, že som s expresbbom hovoril o tom, že podpisy sa dobre zbierajú aj cestou vo vlaku (alebo v nepreplnenom autobuse)?

Okrem iného, som za integrovanú dopravu BB - ZV (elektrický vlak, busy, trolejbusy). A v tomto, nejde len o súkromnú vec, že mnohí z nás aj denne cestujú medzi BB a ZV. Z toho pohľadu (aj z iných) mi nevadí zvolenský prepravca.

Vie niekto, ako sa elektrifikuje žel. trať BB - ZV (už hádam 10. rok)? Videl som troleje už aj vo Vlkanovej, ale medzi Vlakanovou a Sliačom zase nie. A stĺpy sú už aj v BB.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.