Kami: k tomu oznamu "Zvolenská veštiareň..." Ešte tam môžeš doplniť, že Zvolenčania si už v polovici novembra dali vyrobiť kopu zastávkových označníkov, rovnakých ako sú v BB. Mám zdroje na tú firmu, ktorá ich vyrába, ale menovať ju radšej nechcem.
a od iMHD nechceš, aby na svojej stránke také isté odchody aktualizovalo? ?
Re #18460 Ali B.: to by ma hrozne zaujímalo, čo za dementa sedelo za volantom, veď musel vidieť na strojčeku, že ide zle. Čo mu tak asi ukazovalo počas státia na Nám. slobody, keď už bol totálne mimo trasu?
Inak BBDS by už ozaj mohla na svojej web. stránke aktualizovať Odchody autobusov z AS v B.Bystrici, kedže sa menili cp celoštátne, hlavne my ide o čísla zastávok aby zbytočne človek potom neblúdil. ?
Ma napadlo, že keď /resp. ak/ sa obnoví trolejbusová doprava, bude nutné zmeniť CP... predsa linka 2 a 6 je len torzom tých najvyťaženejších spojov čo tu bývali.
Alebo, nech sa skráti 26 po stanicu a tam bude možný prestup na 6 bez ďalšej platby /tým by ostala výhoda dlhej linky a zároveň by výkony T-Busov neboli len do počtu/.
Ale ako pri 2? 21 ide až do Rakytoviec, tak jedine prestup vo vozovni, ale tu by sa to asi míňalo účinku...a 22 ide po zvolenskej,tak to už ozaj neviem...
V MHDBB v podaní SAD ZV je možné už naozaj všetko.
Začali totiž už poskytovať aj službu "Preprava cestujúcich na druhú stranu cesty"
Dnes doobeda L20, ZV-169BH - najmodernejší nízkopodlažák aký kedy v BB jazdil v celej jej doterajšej histórií:
Zo Sásovej prišiel na Nám.slobody, následne odišiel na žel.stanicu, aby sa po 3 minútach vrátil naspäť na Nám.slobody (šofér zle odbočil a nešiel zo žel.stanice na Uhlisko ale naspäť). Keďže mal stále číslo 20, ľudia veselo nastupovali do autobusu v dobrej viere že sa odvezú do Sásovej. Keď už všetci nastúpili, šofér si zrejme svoju chybu uvedomil a tak sa cez parkovisko mestského úradu na ktorom je osadená značka Zákaz vjazdu autobusov otočil, aby všetkých cestujúcich vysadil na tej istej zastávke, totižto Nám.slobody, ibaže na opačnej strane.
Také niečo určite nikde nemajú, že MHD prevezie cestujúcich aj na druhú stranu cesty. ?
Vcera L.3 odchod z Tajovskeho SOUS 15:21,meskanie3minuty a potom sa pre istotu snazil to meskanie dobehnut avsak v tej rychlosti na prechod pre chodcov pri Lidl skoro presiel chodcu,ktory mu ale vbehol do cesty,smutne co zvolenski traktoristi dokazuju.
Luk...cakam ❤
Nóó,tie počty sú asi z obdobia,keď si BBDS podávala inzerát na www.profesia.sk,hľadali ekonóma,vedúceho dopravy a ešte nejakého technika na budovy.Asi jún t.r.(max.máj).Dokonca aj personalistu.Ale to bez záruky.Naposledy bol v talóne elektromechanik schopný opravovať trolejbusy a tuším aj lakovník( alebo lakovač ? ).
Poviem ti tak: už pred voľbami v roku 1998 mali VŠETCI kandidáti na primátora jedným z predvolebných sľubov zabezpečenie dostavby autobusovej stanice a vieš, že sa s tým nepohlo doteraz.
Súčasný primátor Králik pred voľbami v roku 1998 navyše sľuboval rozšírenie trolejbusovej dopravy do Sásovej, na čo nikdy nezabudnem a všetci dobre vieme, čo napokon urobil - podnikol kroky, ktorých výsledkom je úplné zastavenie toho dopravného systému už rok. Ale keďže sa uvedený sľub nepodarilo naplniť, tak pred voľbami roku 2002 sa takýto nesplnený sľub nehodil do tabuľky k poznámke "úloha splnená" (i keď o plnení aj iných položiek by sa dalo diskutovať) a tak sa text poopravil a z trolejbusovej dopravy sa urobila autobusová.
Text znie: "4.) Rozširovať autobusovú dopravu v meste, najmä do Sásovej, Kremničky a združiť finančné prostriedky na dobudovanie autobusovej stanice. úloha splnená".
Všetci aspoň trocha znalí problematiky veľmi dobre vedia, že v tom čase bola z celého mesta najintenzívnejšie zabezpečená MHD práve na sídlisko Sásová (len L22 a 26 chodili v 5-minútovom následnom intervala v pracovných dňoch a cez víkendy v 12-minútovom, nehovoriac ešte o ďalších linkách o čom môžeme už len snívať), takže do Sásovej nebolo akú autobusovú dopravu rozširovať.
Čo sa týka Kremničky, v tom čase aj poslanec Smädo žiadal rozšírenie trolejbusovej dopravy do Kremničky, čo je zachytené i v zápisniciach zo zasadnutí MsZ (i keď pred rokom už záhadne nevedel prísť trolejbusom na meno) a všeobecne sa hovorilo o takomto rozšírení, ako aj o rozširovaní trolejbusového depa.
Takže je jasné, že pôvodne v tabuľke bola trolejbusová doprava...škoda, že sa mi nezachoval jeho predvolebný leták, z ktorého to zmazať už dodatočne nemohol.
Takže takto sa sľubuje pred voľbami a klame po voľbách...
Je teda otázne, čoho sa spomedzi súčasných "dopravných" sľubov dočkáme - trolejbusov, trolejbusov aj v Sásovej, severného obchvatu, rýchlostnej komunikácie R3 cez BB (ako to bolo pôvodne opodstatnene vymyslené) atď. alebo to zostane vo vymývaní mozgov, ako amtatérskej SAD ZV dáme ešte 30 rokov čas, kým z nej odíde súčasné osadenstvo a prídu takí, čo vedia čo je MHD a konečne ju začnú aj prevádzať do praxe - to žiaľ v tom čase už prostredníctvom MHD nebude cestovať nikto a výrazný pokles počtu cestujúcich už v prvom polroku tohto roka tomu dáva za pravdu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.