Ad Patriot: výborný návrh. Mám 3 pripomienky:
1. - linka 3 každých 30 min a linka 9 raz za hodinu cez víkendy? nemyslím že je tam potrebný nárast oproti súčasnému stavu...ale keď bude nie som proti.
2. - potrebuješ 27 trolejbusov. a čo záloha?
3. - hádam sa s tým aj niekto bude zaoberať, nebolo by zlé to dať niekde na vedomie. ?
1. - linka 3 každých 30 min a linka 9 raz za hodinu cez víkendy? nemyslím že je tam potrebný nárast oproti súčasnému stavu...ale keď bude nie som proti.
2. - potrebuješ 27 trolejbusov. a čo záloha?
3. - hádam sa s tým aj niekto bude zaoberať, nebolo by zlé to dať niekde na vedomie. ?
Patriot
Trolejbusové linky:
L. 1 - Žel. st. - Nám. slobody - Úsvit - Tajovského SOUS - Nemocnica a späť
- 10/20/20 Potreba: 6 trolejbusov
L. 2 - Nezachádza ku Tescu
- Žel. st. - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 15/20/30 - Potreba 4 trolejbusy
L. 3 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Vozovňa a späť
- 12/20/30 - Potreba: 5 trolejbusov
L. 5 - nočná linka /97/ v súčasnej podobe bez zmien
L. 6 - Žel. st. - Nám. Slobody - Úsvit - Tulská a späť
- 15/20/20 - Potreba: 4 trolejbusy
L. 7 - Žel. st. - Nám. Slobody - Nám. Ľ. Štúra - Poľná - Internátna a späť
- 15/25/30 - Potreba: 4 trolejbusy
L. 8 - Nám. slobody - Nám. Ľ. Štúra - Sládkovičova - Tesco a späť
- 30/60/60 - Potreba: 2 trolejbusy
L. 9 - Nemocnica - Tajovského SOUS - Kyjevské nám. - Sládkovičova - Tesco a späť
- 30/60/60 - Potreba: 2 trolejbusy
Trolejbusové linky, stav - 27 trolejbusov, potreba - 27 trolejbusov, všetko kĺb,
Autobusové linky:
L. 10 - nočná linka /98/ v súčasnej podobe bez zmien,
L. 20 - Zmeny: Nezachádza do Starej Sásovej (nahradené minibusmi) a ani na žel. stanicu (nahradené L. 22)
- Smer Sásová - Viestova - Nam. slobody - Dumbierska MS - Dumbierska - Rudohorska 1 - Rudohorska stred - Karpatská - Javornícka
- Smer Uhlisko - Javornícka - Karpatská - Rudohorska stred - Rudohorska 1 - Dumbierska - Dumbierska MS - Nam. slobody - Bellušova - Hviezdoslavova - Viestova
- 30/60/60 - Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 21 - Bez zmien, 45/60/60, potreba: 2 autobusy (kĺb)
L. 22 - Zmeny: Končí na žel. stanici, hlavná linka v smere Sásová - Nám. Slobody
- Pieninská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Auris - Nám. Slobody - Žel. st.
- 8/15/15, Potreba: 6 autobusov (kĺb)
L. 24 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 25 - Trasa bez zmien, 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 26 - Zmeny - končí na parkovisku mičinská, zrušený "okruh v Sásovej" - provizórnou konečnou bude Rudohorská (širšia cesta ako na Tatranskej)
- 25/35/60, Potreba: 3 autobusy (sólo)
L. 27 - Spojenie Sásovej s Podlavicami cez Strieb. nám., zavedenie spojov z Pieninskej na Tajovského, SOUS
- Pieninská - Magurská - Rudohorská - Rudohorská 1 - Ďumbierska - Sásovská cesta - Strieb. nám. - Tajovského SOUS - Podlavice, Gaštanová a späť
- 15/30/60, Potreba: 4 autobusy (kĺb)
L. 28 - Spojenie Pieninskej cez Jesenský Vŕšok a Strieb. nám do Nemocnice, posilnenie v smere Sásová - Tajovského SOUS
- Pieninská - Rudohorská 1 - Auris - Jesenský Vŕšok - Strieb. nám - Nemocnica
- 20/60/90, Potreba: 4 autobusy (sólo)
L. 29 - Ako L.90 ale zastavuje na všetkých zastávkach na trase
- 60/60/120, Potreba 2 autobusy (kĺb)
L. 32 - Trasa bez zmien, 60/60/120, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 33 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 34 - Zmeny: Stojí aj pri ESC a na Štadlerovom nábreží, zlepšenie intervalov
- 15/20/30, potreba 4 autobusy (sólo)
L. 35 - Zrušená (nahradená minibusmi, L.27 a L.34)
L. 36 - Zrušená (nahradená L.27 a L.34)
L. 41 - Trasa bez zmien, 30/60/120, Potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 42 - Trasa bez zmien, 60/60/90, potreba: 1 autobus (sólo)
L. 43 - Trasa bez zmien, 30/60/60, potreba: 2 autobusy (sólo)
L. 80 - Všetky spoje idú cez zastávky Rudohorská stred a Karpatská (posilnenie kapacity), nestoja na Rudohorskej 1
- 40/90/90, potreba: 2 autobusy (NP sólo)
Autobusové linky, potreba 23 kĺbových autobusov (celkovo 28*) a 23 sólo autobusov (celkovo 40**, z toho 2 NP)
Minibusové linky ostanú v nezmenených trasách aj časoch
Stav: - spojenie Sásovej so všetkými mestskými časťami
- spojenie Uhliska s nemocnicou
- dobrá kapacita v smeroch do centra a do škôl (Tajovského SOUS)
- dobré spojenie do priem. časti mesta (ZV. cesta)
- dobré spojenie všetkých častí so žel. stanicou
- dobré intervaly cez víkendy
- každá linka má priradené svoje vozidlá
- ako záloha budú používané len autobusy***, bez zaradenia je ich 22, z toho 5 kĺbových a 17 sólových
- potreba je maximálny počet potrebných vozidiel na zabezpečenie plnej prevádzky
- všetky linky zastavujú na všetkých zastávkach po trase (okrem L. 80)
- celkovo 27 liniek, z toho 8 trolejbusových a 2 nočné
- celková potreba 73 vozidiel, 46 autobusov, 27 trolejbusov
- už žiadne prímestské vozidlá v MHD
Možnosti rozvoja: - zatrolejovanie liniek 21,22,24,25,27,34 ako priorita
- následne zatrolejovať aj linky 20,26,28,80
- opätovné zaradenie prímestských liniek do MHD
- vytvorenie IDS v rámci BBSK
- nová vozovňa v Sásovej, buď na Pieninskej alebo pri ŽS Kostiviarska na ihrisku
*Celkový počet, nie všetky musia byť pojazdné, počítajú sa len autobusy mestského typu
**Predpokladaný počet, niektoré sú používané na prímestkých linkách v okrese BB
***V sedle a cez víkend pôjde na trolebusovú linku ako záloha trolejbus
-v ďalšom príspevku ponúkam porovnanie so súčasným CP