Čo je blbého na nápade osvetliť rýchlostnú komunikáciu? To je, naopak, z hľadiska bezpečnosti jeden z najúžasnejších nápadov a kto čo len raz v živote tranzitoval v noci cez Benelux, sa musel stať zástancom takýchto vecí.
Ospravedlňujem sa, ak som to napísal tak, že to beriete nie ako iróniu, ale ako skutočnú správu. Tak ako napísal PIT v príspevku #18534. Môj príspevok #18519 mal byť ironický k tomu čo sa podarilo koncom minulého roka. Ale aj tak si stojím za tým, čo odcitoval Abdul v príspevku #18531. Veď v BB je všetko možné. Nie? Aj jazdiť na dobré slovo sa dá. A takmer za komerčné ceny. Aby som nezabudol, s tou ekonomikou nemáš pravdu mali sme ju vo štvrtáku.
Re #18532 Mirosk: S tými čipovými kartami to netuším ako je, a preto sa nejdem hádať (ako to možno nie je). Bohužiaľ som si nezachoval ten papierik, čo som dostal, keď som si ju bol kupovať. Ja si to predstavujem tak, ak je to môj majetok. S kartou si môžem robiť čo chcem. Napríklad zničiť ju. Ale nepovažujem to za celkom vhodné ak tam má niekto svoje dáta (v tomto prípade dopravca), aby som ho obišiel a dal zmazať niekomu inému jeho dáta. (Či sú to už dáke nepodstatné, alebo citlivé to je jedno, dáta sú dáta). Ja by som v tomto prípade považoval za vhodné, ísť k tomu kto mi tú kartu vydal aby si tam pomazal všetky svoje zapísané dáta. Ten by vedel že s kartou už v jeho systéme nemôže rátať. A bolo by podľa mňa všetko OK. Zoberme si druhú stranu. Ako si teraz môže byť niekto istý, že keď sa dá zmeniť len údaj o dopravcovi, tak sa nedá zmeniť len zostatok na karte?
Re #18535 PIT: A dá sa to potom nazvať IDS?
Re #18536 adrive: Adrive, v tomto meste môžeš čakať čokoľvek. Aj to že si jedna spoločnosť vybaví všetko a druhá zlíže smotanu. Myslím, že ak sa podarí rozbehnúť úspešne trolejbusovú dopravu, tak potom by mohla robiť MHD BB aj autobusovú dopravu. Len ak bude na čom. Myslím si, že na autobusovú dopravu by tých 35 autobusov malo stačiť. Ale či aj v skutočnosti bude stačiť, tak to netuším. Ale som optimista, že by mohlo stačiť.
Re #18537 JJ: Ak bude aj potom robiť problémy, tak potom nebudú spoje typu BB. Autobusová stanica, - Rooseweltova nemocnica na linke 601462.
Re #18538 irizar: To len tak nejde strhnúť z dotácie len tak. Na to by si potreboval dáky papier. A to bohužiaľ MHD BB as nemala. (Týmto neobhajujem SAD ZV) Aspoň vidno, ako sa správa už takmer monopolný dopravca. V BB regióne.
dochodcovia si nemusia robit starosti. zajtra prijimeme zakon o zruseni ZVHD s ucinnostou platnosti podla potreby. A kedze taka potreba pri ZVHD vyvstava priemerne 1874x za 12 hodin, nie je nutne, aby si dochodcovia karty menili, kupovali nove, pripadne dobYjali.
Blizsie informacie budu v priebehu Silvestra poskytovat kombajnisti s motormi turbo Euro millenium XP proffesional. Zvysni druzstevnici maju v tento den volno.
niekedy asi treba riadne citat. Teraz SAD CCC robi v primestskej doprave to iste co v MHD - cize karty BBDS ide "precipovavat". Nic viac, nic menej. Ten oznam nema nic s DPMBB.
Druha vec je to zvysovanie kvality. Myslim ze minimalne prve tyzdne si budeme moct krasne porovnat kvalitu novych (ci "novych") autobusov.
Pekne kecy, ze investicia nebude mat vplyv na zvysovanie cestovneho. Vsak vedeli preco si ktore linky beru, a rozdiel si predsa vypytaju od VUCBB - objednavatela vykonov. Ta ne?
SAD ZV investuje ďalších 108 miliónov SK do zvyšovania kvality v prímestskej doprave. Nové autobusy,nové označníky zastávok, zahájenie projektu integrovanej dopravy pre zlepšenie dochádzky do práce, školy pre všetkých cestujúcich! Investícia nebude mať vplyv na výšku cestovného! Dopravné karty vydané SAD BBDS,a.s. je možné previesť na systém SAD Zvolen bezplatne priamo u vodiča v každom vozidle na vyššie uvedených linkách. To sú tie od 1.1. Zdroj: Kam do mesta január 2007.
teraz už je hádam všetkým zástancom SAD ZV jasné že sa len v minulý rok vymenil jeden otrasný diktátorský monopol za ešte otrasnejší diktátorský monopol........
Prečo by si vlastne mesto nemohlo strhnúť peniaze, ktoré prejazdili cestujúci zo zvolenských čipoviek na linkách MHD a.s. z tohtoročnej dotácie? A prečo by nemohli SAD ts ts ts jednoducho pohroziť, že ak neprestanú šaškovať, jednoducho im MHD zoberú a dajú ju niekomu, kto nebude mať problém uznávať aj iných dopravcov? BBDS by po tom skočila. Nie je predsa normálne, aby niekto odmietal spolupracovať z mestom, ktoré mu v prvom rade dalo licenciu a ktoré ho financuje.
samozrejme! Bolo by dobre priatelom zo SAD ZV kamaratsky naznacit, ze ak nebudu "posluchat", tak sa s kseftom v BB mozu rozlucit. MHD BB bude moct uz zabezpecovat dopravu vsade v meste sama a nebude potrebovat na to nikoho - ani SAD ZV.
No ak MHD BB prevádzkuje citybusové linky a verím, že bude prevádzkovať čoskoro aj trolejbusové linky, nevidím dôvod na prenajímanie 35 autobusov SAD ZV. Nech teda MHD BB prevádzkuje dopravu aj na autobusových linkách, a SAD ZV dať len tie linky, na ktoré by MHD BB nemalo kapacity.
Zdá sa mi trošku za hlavu "pritiahnuté" aby si MHD BB prenajímala trolejbusy a zároveň niekomu inému dala do prenájmu autobusy.
Ak sa jedná o prečipovávanie kariet len preto, aby sa nedali použiť v minibusoch MHD BB, a. s., tak práve tu všetci uvidia ten "nezištný" záujem SAD ZV o likvidáciu všetkého, čo by mohlo narušiť ich "čistý a nepoškvrnený" IDS inými dopravcami, t. j. všetko si v ňom musí zabezpečovať VÝHRADNE SAD ZV a to je celou pointou (obdobne to tak vidím aj v prímestskej doprave).
Je však smutné, keď nie sú ochotní spolupracovať ani len priamo so 100 % mestskou spoločnosťou, teda mestom samotným, za čo by som ich riadne potrestal a v dodatku zmluvy o výkone vo verejnom záujme na budúci rok (ktorý musí byť podľa zmluvy uzavretý) by som si objednal skutočne len to, čo od nich budem požadovať - a to autobusovú dopravu na linkách, kde dopravu nebude možné zabezpečovať trolejbusmi a tomu minimálne úmerne krátiť aj dotáciu, keď minule zase trepali hlúposti na AZTV, ako im stačí len 8 mil. Sk (a "hnusnej BBDS" sa VRAJ dávalo 80, okrem toho porovnávacia podmienka ceteris paribus im samozrejme nič nehovorí) - nedať im hrdinom ani o halier na viac, ako tých 8 mil. Sk! Opäť by som im vyúčtoval zmluvné pokuty za nedodržiavanie zmluvy pekne v plnej dohodnutej výške a samostane udelil pokuty za nedodržiavanie zákona, potom by sa spamätali (nehovoriac, že im vôbec nemala byť udelená dopravná licencia, resp. za porušovanie všeobecne záväzných právnych predpisov dávno odňatá)...Lenže naše mesto...
Skončilo to presne tak, ako sme dopredu upozorňovali - pustili nám amatérskeho dopravcu s profesionálnym "zavádzačským marketingom" - obrazne povedané "hada" na prsia (i keď sme pred tým varovali) a už je to tu v plnej kráse - teraz sa tento (v porovnaní s BBDS už "monopolný gigant") obtočil okolo krku a sľučku sťahuje...
Ja by som ten citát videl skôr ako ironickú poznámku na ten "zločin", ktorý sa tu udial minulý rok a v tomto roku je naďalej podporovaný nedostatočnou činnosťou, resp. nečinnosťou správneho orgánu a orgánu štátneho odborného dozoru - Mesta Banská Bystrica a neustále porušovanie zákona.
Čipove karty nie sú majetkom ani BBDS ani Sad Zvolen.! Je to súkromný majetok cestujúcich a tak je to ich vlastná vôľa či si ich dajú alebo nedajú prečipovať
Vidieť,že ekonomiku ste nepreberali.Inak by si nemohol napísať takú kravinu. Citujem : "Veď keď sa to dá stihnúť za tri dni tak to môžeme robiť každý rok."Podám za teba návrh na zmenu učebných osnov SPŠ dopravnej.Aby aspoň vysvetlili elektrikárom,že čo sa dá na piesočku,väčšinou v praxi nejde.
Od 1.1.2007 začína ďalšie “prečipovávanie“ čipových kariet vydaných BBDS. Súhlasil s tým pôvodný výdajca kariet? Aj toto si môžete prečítať na stránke sadzv.sk “ Cestujúcim zabezpečíme prechod DK vydaných v SAD BBDS Banská Bystrica, a.s. dňom 1.1.2007 pre použitie v autobusoch prevádzkovaných našou spoločnosťou !“.
Škoda reči a elektriky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.