Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: expresbb #43678:
"Všetko je to o ľuďoch. " - Samozrejme, ale mala ZSSK vobec dobre vedenie za poslednych 15 rokov? Preto je vyhodnejsie objednat sukromneho dopravcu.

"Áno, bol to jeden neprekonateľný problém. V strojčeku totiž vypršala platnosť dát. To bol celý problém s elektronikou." - A kvoli tomu ten trolejbus odstavili? Sorry, ale neverim 😉
Reply on: expresbb #43678:
preco sa SLaris neprihlasil ???
#41299
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:.
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu).
1. cena za predmet zákazky - 55
2. pohotovostná hmotnosť vozidla - 25
3. počet dverí - 20

tu mas jasne stanovone preco sa Solaris neprihlasil
ceny netusim , hmotnost - vraj je SOR lahsi, pocet dveri vyhral SOR, cize ak Solaris neponukal nizsiu cenu , naco sa tam mal hlasit ,ked asi vedel ze je to zbytocne
Reply on: expresbb #43678:
naozaj to bolo len to? kvoli tomu by ho hadam neostavovali , no skusim sa zajtra popytat
Reply on: no.ev.di. #43625:
Ja som tiež za čo najrýchlejšie vytvorenie IDS.
Re #43627 810zssk: Všetko je to o ľuďoch. Bohužiaľ, máme to šťastie, že vo vedení firmy sú taký "zodpovedný" ľudia ako sú. Ad 750/812 proti Desiro. Asi to Desiro. No som zvedavý, ako dlho vydrží v bezchybnom stave na sieti ŽSR.
Re #43629 810zssk: Určite tam neriešia také veci. lebo tam motivuje železnica cestovať. U nás de motivuje cestovať správca infraštruktúry. Už sa teším, kedy sa aj na koridore objavia trvalé 20ky a pod. 😃
Re #43630 S499.1023: S tohto nového mi trvalo chvíľku, kým som sa vysomáril. Ale aspoň že tam majú tú kalkulačku.:-)
Re #43638 no.ev.di.: Nevidím dáky zásadný problém keď tam je schodík a keď nie. Vystúpiť sa musíš aj tak, keď chceš niekoho pustiť preč. Čiže v tomto problém schodíka nevidím. Inak, skúsil si sa previesť v novom trolejbuse od Škodovky ktorý tak vehementne kritizuješ? 😛
Re #43642 no.ev.di.: Prečo sa potom tvoj ospevovaný solaris neprihlásil? Inak ja som nemal pocit, že by som pri presúvaní do zadnej časti vozidla o niečo zakopol.
Re #43645 no.ev.di.: Prosím ťa, naštuduj si, kto dodáva trolejbusy do BB. Určite to nie je SOR. 😛
Re #43647 BB-Schuhu: Hlavná vec, že ráno tade prešli prvé spoje a potom to znova uzavreli.
Re #43651 no.ev.di.: Ešte raz, bol si sa prejsť po novom trolejbuse? Ako vieš že budú ľudia zakopávať?
Re #43654 no.ev.di.: Pomocný dieselagregát je plus. A ako vieš, že bude?
Re #43658 no.ev.di: Aspoň ťa nebudú musieť ošetrovať:-P
Re #43677 Petto: Áno, bol to jeden neprekonateľný problém. V strojčeku totiž vypršala platnosť dát. To bol celý problém s elektronikou.
Reply on: Petto #43676:
tou poruchou sa samozrejme nemyslel to rozsypane okienko, bolo to nieco s elektronikou
Reply on: JJ #43662:
Garantujem ti, s tym este budete mat nemale problemy, a nie len vdaka interieru , vasa 3001 uz mala vyznejsiu poruchu v BA pocas testov, rozsypalo sa jedno okno vplyvom vytlkov
Reply on: LUK #43673:
Co je kasselsky obrubnik?
Reply on: TeBeCe #43671:
to je ešte komplikovanejšie ako nazrieť do vlastného mailboxu? tak potom na to zabudni... ?

Je smutné, že kasselské obrubníky do BB prichádzajú len cez vyvolané investície a teda sa zjavujú len na nevýznamných zastávkach na periférii, zatiaľčo frekventované zastávky na hlavných ťahoch naďalej ničia podvozky vozidiel MHD... ?
Reply on: wizard112 #43667:
ked uz ani stavebnik nevie kedy bude cestu otvarat ... Podla Eurovie to malo byt az zajtra.
Reply on: brefos #43669:
co tak nazriet do or sr?
dnes už jazdia linky 24,25,27,80,90 normálne cez Karlovo ?
Nejaký nový súkromník z BB chce prevádzkovať novú linku Levoča-RK-BB-ZV-NR-Trnava a volá sa Prebus, s.r.o., THK 34, 974 04 Banská Bystrica. Nieje to náhodou PAREBUS? Lebo sa to v názve firmy podobá.
Už aj Zvolen objavili ? Totiž konečne sa niekto rozhodol že spravia normálnu zastávku na námestí SNP smer Sekier, teda "nástupište". Už sa nemusí človek popod stromy po blate motať a stáť na blate, ale konečne tam dávajú dlažbu-rozširujú to. Len dúfam že to nebude parkovisko ?
Reply on: BB-Schuhu #43666:
Otvorený je aj novovybudovaný úsek v Rudlovej.
Reply on: BB-Schuhu #43664:
Už pár hodín sa jazdí po novej ceste cez Karlovo a Komenského 🙂
Reply on: JJ #43662:
ale aj povodne usporiadanie nie je idealne. Vozik je naznaceny oproti 2. dveram. Lenze z praxe viem, ze s kocikmi nastupuju do 3. dveri a potom stoja pri sklapacich sedadlach.
Reply on: JJ #43662:
pre mestskú dopravu je to fakt teda vlastný gól ? niežeby bola MHD v BB moja srdcovka, no ľudia nadšení teda nebudú. Vie sa už, kto má na svedomí takéto riešenie interiéru? Teraz aby som sa klepal, že aké t-busy prídu do BA a ak to bude SOR aby to nemalo interiér ako tie BB.
Reply on: Petik #43652:
pôvodná SORka, ktorá bola na testovaní v BB ešte minulý rok mala interiér usporiadaný ďaleko lepšie. Bol to presne tento interér:
http://sor.cz/site/download/TNB12-28-95-Cegelec-1297840852.jpg
ten schod za vodičom v podstate končil v mieste oproti druhým dverám (presne podľa nákresu) a následne bol veľký nízkopodlažný priestor pre stojacich cestujúcich, detské kočíky a pre cestujúcich na vozíku. To čo sa montuje v BB (30Tr) mi skôr pripomína medzimestský trolejbus, ktorý absolútne nezohľadňuje kapacitné potreby typické pre MHD - a to odviesť na jeden raz veľkú masu cestujúcich.

Teda ešte raz: nerozumiem tomu schodu za vodičom, ktorý siaha až do polky vozidla, keďže, ako vidno aj podľa priloženého nákresu, pôvodný zámer bol s ďaleko väčšou nízkopodlažnou plochou. Čo sa v konečnom dôsledku aj potvrdilo v praxi, nakoľko presne taký trolejbus v BB na testovaní bol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.