Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ZIADOST C.2
Banská Bystrica, 30.3.2005


VEC: Žiadosť o presun vybraných spojov MHD z linky 22 na linku 20

Dňom 3.1.2005 došlo v dôsledku zmien v MHD, k zrušeniu doobedných a čiastočne aj večerných spojov na linke 20. Tým sa sťažila dostupnosť lokality, ktorú táto linka obsluhuje. Ide o zónu, kde býva veľký počet obyvateľov sídliska Sásová. Preto Vás žiadam o zmenu tohto stavu formou presunu vybraných spojov z linky 22 na linku 20 (smer do i z centra).
Ide o takmer totožnú trasu, no časť trasy linky 22 obsluhuje i linka 26, ktorá bez problémov dokáže nahradiť takto vzniknutú „dieru“. Tak je možne jednoduchým a bezplatným spôsobom toto odstrániť. Až na 1 zastávku- Rudohorská 1 (pošta), je trasa od januára novovytvorenej linky 20 takmer totožná a len táto zastávka je cestujúcimi viacej používaná.
Preto by som si Vám dovolil navrhnúť, aby vybrané spoje linky 22 išli linkou 20 a pri každom mojom nižšie zmienenom návrhu je aj náhrada "vypadnutého" spoja na spomínanej zastávke linkou 26, v takmer totožnom čase.

(Všetky časy sú zo zastávky Rudohorská 1/ pošta)
LINKA 22 8:32 -presun na trasu linky 20 // 8:33 "záplata" linkou 26 na tejto zastávke

9:23 // 9:26
10:31 // 10:26
11:22 // 11:26
12:30 // 12:26
13:21 // 13:25
14:00 // 14:03
17:46 // 17:49
18:55 // 18:59
19:31 // 19:29
20:25 // 20:29
21:37 // 21:29

(--s tým, že v CP by sa mohlo uviesť napríklad: ** za predchádzajúcim spojom linky 22 a vo vysvetlivkách by bolo uvedené: Využite linku 26 alebo 20. Bolo by to tam asi potrebne uviesť.)

Verím, že moja žiadosť je podnetná a bude stáť za Vaše zváženie. Dúfam, že nám takto zlepšíte veľmi zlé autobusové spojenie. Zabili by sa tým dve muchy jednou ranou: rozsah výkonov v MHD sa nezvýši, no výrazne sa zlepší obslužnosť časti novej Sásovej.



P.S.: Ziadost podobneho znenia som poslal e-mailom Ing. Snopkovi este pred nadobudnutim povodnych zmien, 30.12.2004!
Samozrejme aj ta bola, ako to uz u nas byva zvykom, bez akejkolvek reakcie.
Slusnost kaze aspon odpisat. No to by som od vrchnosti v MHD asi privela chcel. Oni maju kopec inej roboty. Vsakze?!

Rozhodol som sa to tu zverejnit aj preto, ze nakoniec (zamietava) odpoved prisla. No len na MsU! Mne, ako ziadatelovi, nik nic neodpisal. Rozpraval som sa o tom dnes s Ing. Dureckom, ktoremu nakoniec po urgenciach odpoved prisla.

A este maly dodatok na zaver:
Uz sa tesim na koniec roka. Bude sa konat velky tresk v oblasti MHD. Je vsak vysoko pravdepodobne, ze sa uz BBDS ci ich ostravskych privatizerov nebude tykat.
Koncom roka ide totiz MsU vyhlasovat sutaz na prevadzkovanie MHD v BB. A po skusenostiach s BBDS, ich "ochotou" komunikovat a byt ustretovy potrebam (obyvatelov) mesta, sa pevne verim, mesto obzrie po inom prevadzkovatelovi MHD.

--Ktory si uz zakaznikov, teda klientov, bude vazit v duchu: NAS ZAKAZNIK, NAS PAN!
Reply on: Danny #9400:
Tak ako som slubil, kedze MHD mi DOTERAZ pisomne ani akokolvek inak neopovedala (po 2,5 mesiaci!), aspon sem davam do pozornosti znenia mojich 2 ziadosti adresovanych cez MsU na MHD:

Banská Bystrica, 30.3.2005


VEC: Žiadosť o sprístupnenie a zverejnenie existujúcich nočných spojov MHD

Dňom 3.1.2005 došlo v dôsledku zmien v MHD, k zrušeniu nočných spojov. Napriek tomu, časť týchto niekdajších nočných spojov naďalej premáva. (Napríklad bežne stretávam autobus 23:40 v Sásovej-smer Strieborné námestie. Alebo premáva/-jú ďalší/-e smerom z vozovne, nadránom po 3:00). MHD tieto „nezverejnené“ spoje využíva na rozvoz vodičov. Myslím si, že je mrhaním financií, keď tieto spoje hoci premávajú, no cestujúci nemajú možnosť do nich nastúpiť. A rozhodne lepšie nejaké peniaze ako nijaké. Ani nehovorím o ich využití počas víkendu, keď za ich fungovania chodili z nosných zastávok plné. Čo sa týka periodicity, ceny cestovného, prípadne zmene trasy, nechávam na Vaše zváženie.

Verím, že moja žiadosť je podnetná a vyhoviete jej. Výkony v MHD sa nezvýšia a určite sa potešia nielen cestujúci, ktorí sa chcú dlhšie zabaviť v centre, no i podnikatelia, ktorých sa zrušenie nočnej MHD citeľne dotklo.
Ešte aktuálne info z rekonštrukcie cesty Severná Karlovo
Ostane iba pravá časť chodníka ľavá sa zruši a o dobrého pol metra sa tým rozšíri cesta. Pri prechode sa momentáne zdržia vodiči 5 minút, momentálne sa prerába kanalizácia.
Malý off-topic ak ešte nemáte naplánovanú dovolenku a chce te ju prežiť na Slovensku pozrite si túto stránku

www.chatamilvic.sk
Reply on: Danny #9470:
Junak suvisi. Usek zel. trate medzi BB-ZV bude sucastou metropolitneho integrovaneho dopravneho systemu Banska Bystrica Zvolen,Ty o tom este nevies?? Po tej trati bude premavat rychlodraha(nieco ako "S-bahn") a ta bude kostrou celeho dopravneho systemu,vsade vo velkych mestach je tomu tak,ani to nevies?? No, a potom budu existovat prestupne terminaly na troleybusove a autobusove linky,vies..?
PIT: bolo na case! Ale ani im dlho netrvalo, kym sa rozhybali, iba 9 rokov...
Reply on: BigMac #9468:
Náhodou v elektrifikácii sa skutočne niečo aj robí, keďže v posledných týždňoch býva pondelok až štvrtok výluka na trati cca medzi 10:30 a 16:30. V nedeľu som išiel cez žst. Radvaň a videl som tam už betónové základy na stĺpy vedenia (2 boli dokonca aj na hl. st., kde majú označkované umelohmotnými fľašami miesta i pre ďalšie). Takže niečo sa predsa už robí...
Reply on: Kami #9476:
šak už sa stavia vo veľkom. Už sú osadené pätky v celom úseku ZV-BB... Každý týždeň je výluka. Teda akurát tento nie... ?
Bigmac #9468: aby si nebol prekvapeny. 🙂 Tentoraz je zmluva, su vyclenene peniaze a pomaly sa cerpaju. Uz boli nejake verejne sutaze na dodavatelov prac a nejake bubaky sa uz aj minuli.

maciatko: poniektori ignoruju aj ZSSK. 😛
Zliner Vrakosa je ešte stále vo Zvolene... 🙂
maciatko: ? ?
Reply on: mirkobb #9466:
zvyknú sa splniť, nedávno som o tom čítala v jednej rozprávke ? .

Re #9470 Danny: keďže takmer všetci z imhdbb bojkotujeme mhd, nemáme takmer o čom písať. Pozitívne je, že si aspoň trochy ušetríme nervy ? . Tak im nechaj aspoň tie vláčiky, nech sa chlapci pobavia.
Reply on: BigMac #9467:
...ale nezabúdaj, že "zeleznica ako taka robi pre zakaznikov maximum"... čiže, keď má možnosť maximálne zmiasť vlkä, tak prečo to neurobiť??? ? ?
Reply on: Danny #9470:
S MHD to súwisí veľmo veľa... ? Máš pocit, že sme Ti vstúpili do nejakej búrlivej pútavej diskusie o MHD? ?
Reply on: S499.1023 #9469:
A ako to junak suwisi s MHD? ? ? ? ☺ Hoc nas vsetkych trapia problemy zeleznic, ejha, no joooo 😃
Reply on: LUK #9464:
Špeciálne u jednotiek radu 840 (mimochodom, dokáže niekto vysvetliť, prečo tá istá jednotka v elektristickom úzkorozchodnom prevedení má označenie 425.95? Potom by malo byť buď 825 alebo 440. Kryšpín by debilov do riti kopal až na druhý koniec Slovenska) je bezpodmienčné nutné vlak čo najčastejšie prečíslovávať, aby substrát získal dojem, že týchto jednotiek nie je 6 ale asi tak 250, čím sa ZSSK stanú dľa teórií občas tu prítomného kolegu Dromológa/SZKV tzv. SBB/CFF/FFS východu:-P. Mimochodom, podľa mňa nastal čas tak tretinu, čiže 2 ks potkanä preveliť do iného depa, aby došlo uplatnenia aj železničné pravidlo "Chaotickými presunmi vozidiel medzi depami rastie ich počet", nie ? ?
Mirkobb: snivaj dalej, posilni si vieru v dokoncenie elektrifikacie. Uz v roku 1995 som pocuval smele plany zvolenskych rusnovodicov o tom, ako raz budu jazdit s pantografmi z Novych Zamkov do BB a neskor aj do Červenej Skaly. A zatial im zrusili spesakovo-osobakovy obeh Zv-ŠAHY-ŠTÚROVO-ZV-BB-BR-ČS, takze vyhodne ksefty so zeleninou a ovocim sa skoncili.
LUK: ajhla, aj pozitivum sa naslo. Ale terazky ZSSK nemoze uplatnit bod1 VZDY SA TO TAK ROBILO a bod neviem kolko CESTUJUCI BY TO NEPOCHOPILI. Lebo ked ich x rokov trenujes prestupovat z rovnakeho vlaku do rovnakeho vlaku, tak z toho mozu byt v roku x+1 / 2.zmena GVD aj nejaki zmäteni 😃
A co takto po elektrifikacii medzi BB-ZV..? To by sa mi pozdavalo:
http://vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=686
A na dlhsie trasy zas Pendolino:
http://ekonomika.idnes.cz/tiskni.asp?c=A050614_134030_ekonomika_maf&r=ekonomika
Ze vraj sa sny niekedy zvyknu aj splnit..?
Reply on: Papyr #9459:
Ani veľmi nie. Až na to, že sa zriaďuje tá L37 s novou trasou a hustejšou dopravou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.