mimi: nie diskotéka, ale open air fest. Hej ešte ráno tam bol dobrý bengál ? Inak, na plagátoch sa spomínala aj MHD, toto bola nejaká špeciálna doprava?
OT: Banska Bystrica ma o atrakciu naviac.V Byvalom kamenolome (budova zaciatocnej stanice huntikov) sa zmenila na najmodernejsiu diskoteku na Slovensku.Vcera bolo slavnostne otvorenie. Obyvatelia sidliska Severna su vsak pohorseni velkym hlukom, co bude mat na svedomi peticiu.
Pretože práve S499.1023, dnes 240.141 je najkrajšia z najkrajších elektrických lokomotív na svete, ktoré môžeš vidieť najbližšie vo Zvolene ale už čoskoro snáď aj v Kutné Bystřici:-P.
maciatko: Dovolím si Veľkú Žemľu zastúpiť-villamos je v reči našich južných susedov, čo ich predkovia bili babku súdruha primátora Zsolny, električka. Súdruhovia Húni majú aj iné veľa pekné slovká ale najlepšie je podľa mňa erőmű-elektráreň.
Night tbus: co to splietas? Aka Skoda 706Tr.? To mas na mysli Skodu 9TrN, ktora existovala (sice len na vykrese, navrh pre svajciarsky Bern spolu s navrhom akejsi mutacie riadnej 9Tr) alebo sa jedna o ulet?
Maciatko: uplny (alebo naprosty? :-D) suhlas, ale ja som si tetusku, zial, vybrat nemohol. Ona to ma v krvi. Vies 65rocna panna, nedostatok (resp absencia) sexu, to sa treba kdesi vyburit. Dufam, ze nie je registrovana, pretoze pozna(!) adresu tychto stranok, stahuje si tu grafikony (jazdne riady?) villamosov
Mimi: argument cislo 4: elektricky pohon ma vyssiu ucinnost ako akykolvek prenos vykonu spalovacieho motora. Argument cislo 5: podla statistik DPB ma tbus najnizsiu nehodovost. Zatial co abus ma 1 dopravnu nehodu na cca 100tis vzkm, tbusu to vychadza na 350tis vzkm. Argument cislo 6: lepsie dynamicke vlastnosti tbusu mozu sposobit vyssiu cestovnu rychlost na rovnakej linke (hlavne kopce), teda rychlejsi obeh vozidiel a vyssiu efektivitu prace (ako dopravnej, tak aj ekonomicku -1voz/linka=-1vodic/linka) atd
Mimi: a urcite by sa v BB naslo vela abus liniek, ktore by bolo vzhladom na pozadovanu kapacitu viest tbusom. Navyse kopcovity teren a moznost rekuperacie by mohli byt silne argumenty za pavuky a dvojite vedenie. Zatial co na brzdovy vykon tbusu iduceho z kopca dolu sa moze rozbiehat iny, iduci nahor, autobus takyto imperialisticky vymysel neumoznuje. Taktiez sa narastom poctu tbusov znizuju prevadzkove naklady na 1vzkm, pretoze sa inak rozpocitavaju tzv fixne naklady - argument cislo 3.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK