Lenže vždy, keď dopravca presviedčal ľudí, aby si zakúpili ČK, informoval, že ČK je elektronickou peňaženkou, ktorou je možné kupovať viacero CL aj iným osobám, či prepravné za batožinu. A sám uznáš, že nebudem 4-ročnému dieťaťu kupovať ďalšiu ČK, aby som z nej mohol odpočítavať 1 Sk!
PIT: takéto cestovné sa bude uhrádzať len z čipovej karty majiteľa a bude tam PREDNASTAVENÉ, čiže o nič nejde. Z karty iného majiteľa nie je v zmysle výmeru úhrada možná... ?
Ing. Snopko: Zaujímalo by ma, ako sa na čítacích zariadeniach čipových kariet vo vozidlách bude určovať, že chcem zaplatiť kokrétnu výšku zľavneného, resp. evidenčného cestovného, keď je teraz niekoľko sadzieb (6,50; 10; 5; 1 Sk).
Ďalšou zaujímavosťou je, že dôchodca nad 70 rokov, ktorý doposiaľ jazdil bezplatne, si bude musieť na to, aby jazdil za 5 Sk kúpiť navyše aj čipovú kartu, čo je zjavné i pre vysokoškolákov a dôchodcov 60-70 ročných, keďže poskytnutie zľavy je viazané výhradne na použitie ČK. To znamená, že ak si títo nekúpia za 170 Sk ČK, zľavu nedostanú žiadnu ani na súčasne platné preukazy?!
Načo bolo potrebné zaviesť evidenčné cestovné, keď samotný systém firmy EMtest je schopný sa vysporiadať s bezplatne prepravovanými cestujúcimi tým, že takéhoto cestujúceho stlačením tlačidla zaregistruje vodič vozidla?!
Skrátka fantázia. To som zvedavý, koľko cestujúcich zase stratíte, čo bude v konečnom dôsledku viesť opäť len k krachu BBDS. Ďalej nechcem vidieť prázdninové CP v prípade, že ich upravíte úmerne počtu cestujúcich, ktorí zostanú službám BBDS ešte verní!
Tak toto je pre mňa veľkým prekvapením, ak skutočne spoj L34/1/43 už nepremáva cez Okružnú, nakoľko práve prejazd Okružnou ul. bol zásadným zmyslom jeho existencie - preprava študentov z internátov do škôl na Skuteckého a Komenského ul. - a až v duhom rade bol zostatkom prepravy detí z Podlavíc do škôl na Fončorde a manipulačnou jazdou vozidla z L25. Ak tento spoj dopravca nebude realizovať cez Okružnú, robí si iba alibistickú prípravu pre jeho zrušenie v dôsledku nevyužívania, ktoré je len otázkou času. Však študenti z Podlavíc pri jazde na Komenského a Skuteckého ul. môžu využívať spoje L35, 36. Takže som zvedavý, či je to fakt pravda a ak áno, tak je to jedna z ďalších doslova sprostostí, ale nebudem to ďalej kritizovať, keďže to nemáme potvrdené.
Skrátka všetko pre cestujúcich...
Bohužiaľ, zase jedna nepríjemná správa.
Sú schválené nové tarifné podmienky v MHD v Banskej Bystrici, ktroré budú uplatňované od 4.4.2005.
Nachádzajú sa na www.sadbb.sk.
PIT