Info: - pri vjazde na Nám. slobody z ČSA stojí odstavený trolej 1529 - asi pokazený;
- na spoji L34/1/43 dnes BB-367AJ;
- spoj L6/719 (vozidlo 1526) 26.01.2005 meškanie od Úsvitu +8,5 min, z Partizánskej cesty od. 7:53:08 - meškanie +12:08!
- spoj L6/719 (vozidlo 1524) 24.01.2005 z Moskovskej, PNS 7:37:18 +11:18 a z Partizánskej cesty od. 7:56:00 - meškanie +15:00!
- po vyše 23 minútovom meškaní z 21.01.2005 (z piatku) už prestávam mať trpezlivosť s takýmto stavom v porušovaní CP, keďže s prihliadnutím na piatkové sneženie v ostatných dňoch nemožno tolerovať stav, kedy vozidlo prichádza na Tulskú "včas" a do mesta prichádza s 7 - 15 minútovým meškaním v podstate skoro každý deň, pričom zásadným problémom pri vzniku meškania je predovšetkým nevhodnosť nástupu len prednými deverami, ktoré enormne predlžuje čas státia na zastávke!
Kami aj to je riesenie, ale zamestnavatel, ma vytvorit zamestnancovi vhodne podmienky na pracu. To v nasom pripade znamena vodicovi a pre nezostresovanie zakaznika poskytnut do pokladne dostatocne mnozstvo bankoviek na vydanie. Nejde samozrejme o povinnost.
Pre Mirču: Ja osobne sem-tam brnknem riaditelovi MHD. Niekedy sa totiz stane, ze ma sofer vyhodi z busu ked chcem platit 200korunou. Riaditel ma ubezpecil ze mozem, tak to robim, ked mam . Pri staznosti vyzaduje cislo sofera ktore si musis precitat z listka, ak sa k nemu dostanes a nezatvori ti dvere pred nosom
Aby ste to mali vsedci lahsie, tu su cisla:
048 / 414 18 86
048 / 435 11 10
048 / 435 11 11
Chlapik posoby slusne, mozno netreba hned kricat aj ked by som to po zmenach cestovneho poriadku spravil... Uvidime.
Milá slepá Mirča. Keď nemajú v Tescu rožky, chodíš sa sťažovať do Carrefouru? Ak nie, tak sa láskavo ani na vodičov MHD nesťažuj tu ale u ich zamestnávateľa. Jasné?
Som pohoršená správaním sa vodičov mestskej hromadnej dopravy v Banskej Bystrici. Vôbec Vám nevadí, že non-stop zvyšujete cestovné ale aj vodiči sa k nám správajú akoby vozili len obyčajný dobytok. Už to takto ďalej nejde. Platím nehorázne peniaze za jednu cestu a ešte aj autobusy meškajú a šoféri sú takí neochotní, nervózní proste neľudskí . Minule som dobiehala na autobus pritom išiel skôr a ten pán ..... si počkal pokiaľ dobehnem dva metre pred autobus a potom si krásne s úsmevom na tvári zatvoril dvere a odišiel. Tak ma to nahnevalo, že som mala chuť skoncovať s dopravou autobusom a chodiť pešo. A možno to aj urobím ak sa to nezmení, hlavne so spojom 22, ktorí to robí pravideľne každému cestujúcemu. Veď by si mal uvedomiť, že my mu platíme a my sme jeho zákazníci. Odkážte mu že je obyčajný ....... a že nemusí ľudí zatvárať vo dverách keď nastupujú.
Bol to moj prvy prispevok, odpoved tebe je druhy, som laik, a reagovala som len na prispevky (mozno inych zaskodnikov) ktori degraduju vasu profesionalnu odbornu uroven a orientaciu. Ja proti vam nic nemam. Myslim si to iste co ty, deti na vasom fore nemaju co robit. Niky si nevymyslam, nie som zaskodnik, nie je to moj styl a nemam dovod nikoho urazat, tak prepac ak som sa ta nejako osobne dotkla. Zla formulacia - prispevok mal vyzniet ako kritika reakcii a prispevkov, ktore na toto forum nepatria, tiez si myslim, ze ak maju zaujem o chat mali by navstivit inu miestnost
Keď tak nad tým rozmýšľam, tak niektoré počítače sú zapájané cez Infovek a niektoré majú dodatočne priamo cez Slovak Telecom na DSL. Ale záhadou mi zostáva, že z jedného profilu to blokovalo a z druhého nie a skúšal som to včera večer veľakrát v priebehu niekoľkých hodín, ale ak už sa to vyriešilo, tak je to OK. Ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0