Nemam ziadnu mincu ak neratam 2 x 10 leva a nejake forinty. 
) vykonat priamo na vyhybke, alebo este pred nou na tomto predkontakte. Potom je logicke, ze tam trolejbus brzdi a naopak, pri vyhybke by uz brzdit nemal. (To, ze je to nova moderna vyhybka s "sipeckou" neyvlucuje, ze sa moze prehadzoval elektromagneticky!!!)
Vladimir
Nove vyhybky su nevratne a funguje na principe radiovych vln (dialkove ovladanie). Vodic ju ovlada tlacidlom. Postavenie vyhybky zobrazuje ukazovatel (maly displej so sipkou).
Zaujimavostou je, ze vyhybky starsich typov (aspon v Presove urcite) boli dokonca natolko citlive na odber prudu, ze trolejbusy museli pri prejazde nimi vypinat aj kurenie vo vozidle. V opacnom pripade vznikali take kuriozity ako napr. ze jedna palica sla jednym smerom a druha druhym...
Pri novych vyhybkach zase treba vhodne zvolit dosah vln, aby nedochadzalo k "prilis-dialkovemu" ovladaniu. V Presove sa nam to po instalacii prvych takychto vyhybiek "trochu" vymklo z ruk a trolejbusy nechtiac prehadzovali aj vyhybky o 2 zastavky dopredu
Teraz ma napada, na kolko frekvencii funguje bystricke prehdzovanie vyhybiek? (napr. v Presove su 2, v Pardubiciach 4)
Kami: Sorry, ze vysvetlujem este raz to iste. Nechcel som tym povedat, ze Ty to nevies vysvetlit alebo co, len som chcel este podrobnejsi vyklad