Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jaromir #5664:
Základný problém je v tom, že vedenie mesta (primátor a poslanci MsZ) dlhé roky nemajú primeraný záujem na kvalitnom fungovaní jednej z najdôležitejších funkcií mesta, akou MHD bez pochýb v každom normálnom meste je. Ich macošský prístup vyústil do neschválenia dotácie pre MHD na rok 2005 a teda si neobjednalo výkony vo verejnom záujme, teda výkony a tarifné zvýhodňovanie určitých skupín obyvateľstva, ktoré by dopravca bez dotácie z hľadiska svojich obchodných záujmov nevykonal vôbec alebo nevykonal v požadovanom rozsahu pre ich ekonomickú nevýhodnosť. Takže kritika patrí v prvom rade na plecia vedenia mesta, ktoré nepodporuje MHD dlhodobo, napriek tomu, že má súčasne zo zákona vykonávať odborný dozor nad kvalitou a podmienkami vykonávania cestnej dopravy v meste. Mesto malo predovšetkým z vlastnej iniciatívy už pred 10 rokmi vytvoriť mestský dopravný podnik a v čo najväčšej miere podporovať verejnú hromadnú prepravu osôb a nie ponechať nekontrolovateľný nárast automobilovej dopravy, ktorá svojimi výrazne negatívnymi vplyvmi ničí životný priestor mesta - zápchy, vibrácie, hluk, prašnosť, exhaláty, parkovanie na trávnikoch, chodníkoch, ihriskách,...
Na druhej strane dopravca za posledný týždeň opäť porušil veľké množstvo ustanovení zákona o cestnej doprave a dráhach v znení vykonávacích vyhlášok, keď nedostaočným spôsobom ozamoval prevádzkové zmeny na Silvestra, či zmeny od 03.01.2005, množstvo nesprávne umiestnených CP na zastávkach, na ktorých nemajú čo hľadať, chyby v samotných CP z hľadiska zákonných povinností, neuvedenie ich platnosti. Takisto neopodstatnené zrušenie L24 a nahradenie jej niektorých spojov na L25, čo v určitých časových polohách a cez víkend predstavuje zásadne nefektívne hospodárenie s majetkom štátu, keďže prepravné vzťahy v úseku Strieborné nám. - Nám. L. Svobodu sú v týchto obdobiach nižšie, ako u L24.
Sme študenti Gymnázia na Mládežníckej ulici, bývame v Sásovej a veľmi sa nás dotklo zrušenie linky č. 24, jediného spoja zo Sásovej na Mládežnícku! Naši spolužiaci zo Zvolena platia za cestovný lístok od 12 do 15 korún, nás cesta zo Sásovej bude stáť po zdražení cestovného / ak bude stáť lístok 18 Sk / aj s prestupom 36 korún !!! Ako sa máme vôbec dostať do školy? Expresná linka 90 pre nás nie je riešením - nestojí na všetkých zastávkach, nechodí dosť často!!!Žiadame nápravu !
Reply on: LUK #5663:


OK
Reply on: jaromir #5664:
Ale nechapes ze sadka bbds robi pri podmienkach, ktore jej dal kralik, co moze?
Ako mohli zrušiť autobus č. 24 ? Veď to bol jeden z najviac vyťažených autobusov v dopravnej špičke aj mimo nej. Spájal centrum mesta a dve najväčšie sídliská - Fončordu a Sásovú, pričom v dosahu bola aj Radvaň. Takýto spoj teraz chýba.
24. je v každom prípade veľmi potrebný spoj pre veľký počet občanov. Prosíme ju znovu obnoviť. Ďakujem.
Reply on: Majkl #5625:

Myslim, ze obhajujete neobhajitelne.BBDS nerobi nic preto, aby svoju prevadzku zefektivnilo.V podstate vyuziva svoje monopolne postavenie prepravcu na uzemi mesta B.Bystrica.Spocita si svoje aktualne a buduce naklady a z nich si vypocita cenu cestovneho.Ake racionalizacne opatrenia BBDS urobila na zefektivnenie svojej prevadzky? Zvolen napriklad vyuziva na niektorych linkach autobusy na lacnesi bioplyn alebo na zemny plyn a co BBDS?
V jednom s Vami suhlasim. Poslanci i vedenie mesta si myli pojmy s dojmami.Trhove ceny mozu vzniknut len v trhovom prostredi. Kde je vsak trhove prostredie v mestskej hromadnej doprave?A ak neexistuje trh, potom musi nastupit regulacia kompetetntnymi organmi a tie prave teraz flagrantne zlyhali. Dufam len, ze bystricania-volici si to v najblizsich komunalnych volbach uvedomia a sucasnemu kumunistickemu vedeniu mesta to spocitaju.
Vážený mi, TOTO NIE SÚ stránky dopravcu MHD, ale súkromné stránky zopár nadšencov. Láskavo si prečítajte všetky informácie na tejto stránke a potom kritizujte!
Kedy sa zodpovedným pracovníkom uráči zauktualizovať cestovné poriadky na tejto stránke. Koho asi zaujímajú odchody autobusov v roku 2002 alebo 2003. To v BBDS nikto nemyslí??!!! ☠
ale bystricania sa topia vo vlastnej stave, kedze mali 2 sance si zvolit niekoho normalneho a nechceli. Treba povedat ze tu medzi tymi horami v bb ziju hroozne naivni ludia. A to som vravel este za 1 kralika. Len skoda ze v tej vlastnej komunistickej a naivnej stave topite aj zvysok mesta mila banskobystricka volicska zakladna!!! ?
Ako vidieť, tak v SAD-ke ale hlavne v mestskom zastupiteľstve vrátane primátora sedia asi samí dementi. Inak by asi nemohli zrušiť spoj č. 24 a nechať tri spoje 34, 35, a 36 chodiť po rovnakej linke. Asi nepotrebujú aby ľudia cestovali na športové zápasy a na plaváreň zo Sásovej. Ak budú mať zaplatiť okrem vstupného ešte aj lístky za prestupovanie aby sa tam dostali, tak si asi rozmyslia či tam vôbec ísť. A asi ani nepracujú ľudia zo Sásovej na Fončorde a naopak. A vraj podpora pri zamestnávaní sa. Ozvať by sa mali aj podnikatelia z podnikov v meste, pretože ak zrušili nočné spoje môžu svoje podniky zavrieť o 22.00 a ísť spať. Alebo páni poslanci chcú aby ľudia cestovali vlasnými autami pod vplyvom alkoholu a policajti ich mohli skasírovať. Takúto mestskú "otravu" môže vyprodukovať naozaj iba chorý mozog. Vyzývam vodičov aby brali postávajúcich ľudí na zastávkach ak budú mať v aute voľné miesto a obrali SAD-ku o cestujúcich. Ja to určite robiť budem. Česť práci súdruhovia.
Ale nas tu pribudlo...;)
Tak kurnik naozaj netusim ako sa mam teraz dostat v prijatelnom case do roboty. Necelych 15km mi dnes trvalo CELU HODINU. Ktory pako navrhol zrusenie 42-jky ked ta bola na svojich jazdach plne obsadena!!! A to uz nehovorim o 34!!!
lutujem vsetkych co cestuju 24.Ale aj ostatne spoju su trochu pototo.Napr.34,boli to autobusy,ktore neboli urcite stratove, ale pani sa asi rozhodli,ze studenti maju rano malo pohybu.Co keby sa rano presli na uhlisko?Vsak co nespravit pre zdravie no nie?A poobede samozrejme takisto.Na zastavkach nebolo ziadne upozornenie na zmenu trasy, vsak naco niekoho informovat?Ked to uz mudry pani tak spravili tak nech 34,35,36 chodi z Uhliska aspon na stanicu aby sme sa tam nemuseli trepat ako blbi!!!!!!!!
Dnes ma napálili, keď som sa na zastávke 24 dozvedel, že zmeškám do práce. To sa takto nerobí! Ak chce Mhd dať cestujúcemu niečo na vedomie, vždy rado použije nástupné dvere autobusu, aby si to všimol. Teraz to tak zrejme "nemohli" spraviť, potrebovali prísť o cestujúceho. Ok, zajtra vytiahnem auto, alebo bicykel...
Reply on: PIT #5654:

Viem, bol som v lete v Praze, v metre bolo blaze, len som si nevedel spomenúť čo to stálo.
Reply on: bobo #5652:
A to Ťa upozorňujem, že celosieťový prestupný lístok na 60 minút (cez víkend na 90 minút) stojí v Prahe 12 Kč, pričom za ten čas stihneš precestovať metrom aj 25 km a ešte máš aspoň štvrťhodinu na cestu po prestupe na električku alebo autobus.
dakujem vam pani posranci, vyriesili ste za mna dilemu.Uz sa nebudem rozculovat nad preplnenym to spojom c. 24, a uz vobec nebudem cakat na dalsi spoj ked mi nezastane ten pôvodny.Fakt dakujem.
Pekní inžinieri...

Zrušiť 24 - z Fončordy sa do Sásovej tak akurát teleportujeme;
Zrušiť 10 - vysoko výnosné linky vzhľadom na počet nočných podnikov a študentov v týchto podnikoch boli nočné busy dosť zaplnené, hlavne tie okolo polnoci. Tu s najväčšou pravdepodobnosťou zaúradovala taxikárska lobby;
Poslať 34, 35 a 36 cez Uhlisko - od Lenina (nám. Slobody) zrejme nikto tými preplnenými busmi do Podlavíc necestuje, Ekonomická fakulta sídliaca v Parku zrejme svoj internát presunula z Triedy SNP niekde k Mičinej a študáci na internáty budú prichádzať tak maximálne z autobusovej stanice. Škoda že som nevidel tie xichty uzimených a ešte notne podnapitých mladých cestujúcich, keď študovali grafikon...

A to všetko za cenu 16 Sk za jazdu vo veľmi blízkej dobe (v BA majú 18 Sk za polhodinový prestupný lístok, cez víkendy 45 minútový).
Zase ste raz pohnojili co ste mohli. Inak sa to ani neda nazvat.
ten ktorí nemá auto

ten ktorí nemá auto

som obyčajní človek ktorý ráno v garáži nevyberá auto podľa počasia ,ale prepočítava každú korunu. predpokladám , že predstavitelia našho mesta tento problém nemajú a v prípade zlyhania auta si zdvojnásobili linky mestskej dopravy, ale odstaviť starú fončordu od sveta nie je pre nich problém. Preto vyzývam všetkých občanov, aby nechodili autobusom ,ale pestovali si svoje zdravie anech sa v nom vozí p. primátor a jeho družina

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.