1) Dlhé roky sú v CP štiavnických liniek vyznačené "spoje s vnútroobecnou obsluhou", na ktoré vraj mesto nejakým spôsobom prispieva. Takže vlastne tarifná integrácia ešte pred IDS
2) Za čias šesťmiestnych čísel liniek tieto už boli "štvorkové", ale neboli nikdy vedené ako mestská doprava? Čo potom znamená to M na označníku pod Grandom tu? https://genpic.zoznam.sk/sk/10922
Nebola, ale boli tam spoje, ktoré nespĺňali definíciu PAL, lebo nespájali dve a viac obcí. Takže de iure MHD spoje, de facto v rámci PAL a v CP PAL aj uvádzané. Na rozdiel od ZH, kde je MHD s 5 linkami.
U nás v TN je v rámci "úpravy" cestovné 2€ oproti pôvodnému 0,80€ a ešte to tam hlupáci aj obhajujú ako super krok. V porovnaní s tým je toto kozmetická záležitosť nestojaca za jednu vetu
Samozrejme, že nebola, akurát niekto nerozumie ani len základným veciam...
Inak tam medzi "výhody" zabudli spomenúť tú základnú - zvýšenie jednorazového základného cestovného zo súčasnej sadzby 0,60/0,48 € na 0,90/0,81 € (teda aspoň taká je najnižšia v rámci IDS BBSK), čo určite nezachráni ani "výhodný" o cca 5 € drahší mesačný predplatný lístok...
Uvidíme kedy MHD Banská Bystrica, ale MHD Žiar nad Hronom vstupuje do IDS BBSK od 1. januára 2026 https://idsbbsk.sk/integracia/ Dokonca niečo bude aj v MHD Zvolen, tam bude tiež nejaká zmena od 1. januára 2026.
Je mi ľúto tých ľudí, ktorí šli z mesta povedzme s nákupmi a nevyviezli sa až domov. Tiež mi napadlo, že či náhodou o tom DP aj vedel, keď sa to riešilo v daný deň. Nedostali nejaké echo na poslednú chvíľu od stavebníkov, od mesta?
Prečo bryndziari? Ja si myslím, že tu je dopravca na tom rovnako ako my. Že sa proste objednávateľ zase zobudil až dnes a dopravca to len napochytre zlátal spôsobom jemu vlastným
kvorka