Reply on: PIT #56190:
Hromada spojov liniek 101, 107, 110 a 117 doslova kopíruje železnicu. Ani o zastávku naviac, ako sú existujúce stanice. Myslel som si, že vznikom IDS takéto súbehy skončia.Ak sa budú dotovať autobusové linky jazdiace popri koľajniciach, tak potom nebudú peniaze na Postajove nápady

henko151
Nejaká optimalizácia linkového vedenia by možno prišla vhod, ale osobne si nemyslím, že v súčasnosti je vedenie liniek až tak zlé. Aj tých kopec liniek na Sásovú vie v celkoch robiť spoločný interval (napr. 21+22+23, 24+25+27), skôr by som videl priestor na zlepšienie liniek typu 43, 80 a pod, ktoré ani len nemajú pravidelný interval.
Ďalším problém vidím absencia platby platobnou kartou, nejakej rozumnej aplikácie (CVAK mi príde veľmi chabý) a pod. Milo ma prekvapilo, že človek si vie behom pár minút zvirtualizovať svoju dopravnú kartu a môže ju používať s kreditom na MHD. Ja som si takto zvirtualizoval, transdatácky ISIC, dobil kredit za 5€ a povozil som sa. Musel som sa najprv zaregistrovať, vyplniť osobné údaje atď. Celý proces so schvalením žiadosti trval maximálne asi 20 minút (to som omylom ešte zle nahral fotku ISICu, načo som bol upozornený zamestancom SAD Zvolen), čo mi prišlo ako rýchle. Ale, keď sa pozriem ako bežný cestujúci, tak určite systém, ktorý je v NR, TN, ZA, kde si človek len pri označovači vyberie cestovný lístok a zaplatí platobnou kartou mi príde najpohodlnejší.
Určite by pomohla aj opätovná integrácia s prímestskými linkami, vďakačomu by mohli byť aj niektoré MHD linky zlúčené s prímestom a premávať v normálnom intervale.