Zdravím, nižšie som sa pýtal na nové Crosswaye LE Line, keďže nikto neodpovedal predpokladám že ste nevedeli ani vy . Aktuálne som dostal informácie zo Sadky o ktoré by som sa s vami podelil :
- 12M by malo byť až 35 kusov, o počte 10.8M info nemám, typujem však 10 kusov
- všetky autobusy budú vybavené automatickou prevodovkou 12M aj 10.8M
- budú nasadené namiesto Crossway LE 12M
- mali by nahradiť všetky staré nízkopodlažné v DT a BB, v ZV nahradia na "lepších" linkách Crosswaye Line 12M, tie nahradia staré 12M na "horších" linkách ( takisto to bude aj s 10.8M, ta nahradí vysokopodlažný Line a ten pôjde na inú linku namiesto starých 10.6M) tým sa vyradia najstaršie stroje, ktoré prekvapivo nepôjdu na predaj ale na likvidáciu
- všetky autobusy by mali byť vybavené kneelingom a plošinou pre invalidov
- všetky autobusy by mali byť vybavené alarmom na dverách ako v prípade CNG vozov
- niekoľko kusov by malo ísť aj do ZH, do BR budú presmerované Crosswaye Line 12M a 10.8M zo Zvolena a Banskej Bystrice
- všetky autobusy budú vybavené klimatizáciou ( u SAD ZV už štandard, ale ak by niekto nevedel)
- všetky autobusy by mali byť vybavené chladničkou pre vodiča
- všetky autobusy by mali byť vybavené šiestimi stopkami
Dúfam že informácie vás budú zaujímať. Vďaka.
- 12M by malo byť až 35 kusov, o počte 10.8M info nemám, typujem však 10 kusov
- všetky autobusy budú vybavené automatickou prevodovkou 12M aj 10.8M
- budú nasadené namiesto Crossway LE 12M
- mali by nahradiť všetky staré nízkopodlažné v DT a BB, v ZV nahradia na "lepších" linkách Crosswaye Line 12M, tie nahradia staré 12M na "horších" linkách ( takisto to bude aj s 10.8M, ta nahradí vysokopodlažný Line a ten pôjde na inú linku namiesto starých 10.6M) tým sa vyradia najstaršie stroje, ktoré prekvapivo nepôjdu na predaj ale na likvidáciu
- všetky autobusy by mali byť vybavené kneelingom a plošinou pre invalidov
- všetky autobusy by mali byť vybavené alarmom na dverách ako v prípade CNG vozov
- niekoľko kusov by malo ísť aj do ZH, do BR budú presmerované Crosswaye Line 12M a 10.8M zo Zvolena a Banskej Bystrice
- všetky autobusy budú vybavené klimatizáciou ( u SAD ZV už štandard, ale ak by niekto nevedel)
- všetky autobusy by mali byť vybavené chladničkou pre vodiča
- všetky autobusy by mali byť vybavené šiestimi stopkami
Dúfam že informácie vás budú zaujímať. Vďaka.
TeBeCe
Trolejbusy aktuálne nepremávajú do nemocnice, lebo búrka spôsobila škody aj na trolejbusovom vedení pri nemocnici.