kvorka + Draxter: píšete toho v poslednej dobe veľa (paradoxne ešte aj nejako opačne, kto vie prečo tá zmena), avšak keď si človek prečíta aj vaše večerné príspevky, je z nich zrejmé, že bez pochýb kadečo prečítané máte, avšak viaceré základné súvislosti (napr. základné vzťahy medzi právami a povinnosťami dopravcov, vzťahu dopravnej licencie a zmluvy o službách - čosi už vysvetlili Agent007 a 810zssk) vám unikajú, čo vám však nebráni tu iných hodnotiť, lebo sa nestotožňujú s vaším názorom.
V prípade opakovaného spomínania čl. 4 ods. 4 nariadenia (ES) č. 1370/2007 a jeho čítania dookola by bolo možno lepšie neprezentovať prečítané jednostranné názory a výklady napísané v bystricovinách a pod. To nariadenie nemá len ustanovenie čl. 4 ods. 4, ale ich tam je o dosť viac a je potrebné ich opäť posudzovať ako celok vrátane výkladového usmernenia komisie k nariadeniu, a to napr. vo vzťahu k tomu, že zmluvy neboli uzatvárané podľa princípov tohto nariadenia (boli ešte pred jeho účinnosťou nejakou pseudosúťažou) alebo že relevantnými investíciami sa rozumejú aktíva s mimoriadne dlhou dobou odpisovania, ako napr. koľajové vozidlá, opravárenské zariadenia, či infraštruktúra (čo asi autobus v 1. daňovej odpisovej skupine nie je, kým koľajové vozidlo je v 4.) a nezabúdať na podstatu a účel nariadenia a pod. Tými jednoznačne nie je betónovanie starých zmlúv, ba naopak.
Pozn.: odvolacím orgánom bol na druhý pokus (na prvý sám o sebe tvrdil, že ním nie je) OÚ BB a verklikoval bez dôkazov každé tvrdenie odvolateľa bez posudzovania argumentov druhej strany a vysporiadania sa s judikatúrou NS SR a ÚS SR. Ministerstvo dopravy nie je odvolacím orgánom voči rozhodnutiam krajov podľa zocd od 01.01.2016.
Najväčší dopravný expert, čo šíri o sebe reálne on sám pod honosným názvom reálne jednočlenného inštitútu a jemu spriaznení, zjavne prišiel o pamäť a už žiaľ zase obhajuje nezmysly, ako keby bol opäť pánov tieň. Mrzuté však je, keď tu máme takéhoto údajného nadčloveka a ani jedna jediná pozitívna vec z top bežných trendov zo zahraničia sa počas jeho pôsobenia v doprave v BB neobjavila a to už sa tu tvári pekných pár rokov, že prázdnymi teoretickými rečami sa niečo zmení. A to volený zástupca ľudu má navyše chrániť verejný záujem, nie súkromný záujem chamtivcov (keby dopravu aspoň na riadnej úrovni prevádzkovali..).
A k pánovi exprimátorovi Saktorovi len toľko - tento zmrd spôsobil, že mesto v podstate prišlo o DPMBB a reálnu šancu si robiť MHD podľa svojich potrieb a nie svojvôle diabla a za jeho výpalné. To je práve ten pán Saktor, ktorý pred skončením svojho funkčného obdobia vlastne daroval kontrolu nad DPMBB bez vedomia predstavenstva (aspoň tak to uviedol jeho člen Martin Baník) v prospech diabla zvýšením základného imania. Teraz si mesto namiesto rozhodovania s 51 % môže so 49 %... platiť za MHD dotáciu namiesto 1 mil. eur z roku 2006 už 5,4 mil. eur a to isté hovno za to, ak vôbec.
Ešte by som na záver tak pomimo sa opýtal, kde ľudia berú dôvod pre opodstatnenosť argumentu, že keď napr. zastupiteľstvo VÚC niečo schváli, tak to má byť nejakou zárukou správnosti, či zákonnosti rozhodnutia? Však aj NR SR bežne schváli zákon, ten je prípadne dokonca aj nadobudne účinnosť, ktorú potom ÚS SR zruší, čiže žiadna záruka kvality rozhodnutia jeho samotným schválením poslancami neexistuje. A povedzme si otvorene, koľkí sa zakaždým vôbec reálne vyznajú (a to teraz aj bez urážky, však nikto sa nemôže vyznať do všetkého) riadne v prejednávanej veci.
V prípade opakovaného spomínania čl. 4 ods. 4 nariadenia (ES) č. 1370/2007 a jeho čítania dookola by bolo možno lepšie neprezentovať prečítané jednostranné názory a výklady napísané v bystricovinách a pod. To nariadenie nemá len ustanovenie čl. 4 ods. 4, ale ich tam je o dosť viac a je potrebné ich opäť posudzovať ako celok vrátane výkladového usmernenia komisie k nariadeniu, a to napr. vo vzťahu k tomu, že zmluvy neboli uzatvárané podľa princípov tohto nariadenia (boli ešte pred jeho účinnosťou nejakou pseudosúťažou) alebo že relevantnými investíciami sa rozumejú aktíva s mimoriadne dlhou dobou odpisovania, ako napr. koľajové vozidlá, opravárenské zariadenia, či infraštruktúra (čo asi autobus v 1. daňovej odpisovej skupine nie je, kým koľajové vozidlo je v 4.) a nezabúdať na podstatu a účel nariadenia a pod. Tými jednoznačne nie je betónovanie starých zmlúv, ba naopak.
Pozn.: odvolacím orgánom bol na druhý pokus (na prvý sám o sebe tvrdil, že ním nie je) OÚ BB a verklikoval bez dôkazov každé tvrdenie odvolateľa bez posudzovania argumentov druhej strany a vysporiadania sa s judikatúrou NS SR a ÚS SR. Ministerstvo dopravy nie je odvolacím orgánom voči rozhodnutiam krajov podľa zocd od 01.01.2016.
Najväčší dopravný expert, čo šíri o sebe reálne on sám pod honosným názvom reálne jednočlenného inštitútu a jemu spriaznení, zjavne prišiel o pamäť a už žiaľ zase obhajuje nezmysly, ako keby bol opäť pánov tieň. Mrzuté však je, keď tu máme takéhoto údajného nadčloveka a ani jedna jediná pozitívna vec z top bežných trendov zo zahraničia sa počas jeho pôsobenia v doprave v BB neobjavila a to už sa tu tvári pekných pár rokov, že prázdnymi teoretickými rečami sa niečo zmení. A to volený zástupca ľudu má navyše chrániť verejný záujem, nie súkromný záujem chamtivcov (keby dopravu aspoň na riadnej úrovni prevádzkovali..).
A k pánovi exprimátorovi Saktorovi len toľko - tento zmrd spôsobil, že mesto v podstate prišlo o DPMBB a reálnu šancu si robiť MHD podľa svojich potrieb a nie svojvôle diabla a za jeho výpalné. To je práve ten pán Saktor, ktorý pred skončením svojho funkčného obdobia vlastne daroval kontrolu nad DPMBB bez vedomia predstavenstva (aspoň tak to uviedol jeho člen Martin Baník) v prospech diabla zvýšením základného imania. Teraz si mesto namiesto rozhodovania s 51 % môže so 49 %... platiť za MHD dotáciu namiesto 1 mil. eur z roku 2006 už 5,4 mil. eur a to isté hovno za to, ak vôbec.
Ešte by som na záver tak pomimo sa opýtal, kde ľudia berú dôvod pre opodstatnenosť argumentu, že keď napr. zastupiteľstvo VÚC niečo schváli, tak to má byť nejakou zárukou správnosti, či zákonnosti rozhodnutia? Však aj NR SR bežne schváli zákon, ten je prípadne dokonca aj nadobudne účinnosť, ktorú potom ÚS SR zruší, čiže žiadna záruka kvality rozhodnutia jeho samotným schválením poslancami neexistuje. A povedzme si otvorene, koľkí sa zakaždým vôbec reálne vyznajú (a to teraz aj bez urážky, však nikto sa nemôže vyznať do všetkého) riadne v prejednávanej veci.
kvorka