Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ako to vyzera s hybridnymi trolejbusmi? Budu niekedy skutocne jazdit?
V týchto dňoch sa začína už aj s asanáciou prednej budovy areálu Slovenky v tesnom susedstve so Strieborným námestím.

Pokračujúce práce na Zvolenskej ceste aj na prvej mestskej cyklotrase
https://mybystrica.sme.sk/c/20852529/pokracuju-prace-na-zvolenskej-ceste-aj-na-prvej-mestskej-cyklotrase.html?ref=njctse
Dnes cyklobus na Kyslinky mal okolo 30 cestujúcich. Vyvíja sa to celkom slušne ?
Reply on: BB-Schuhu #53731:
CVR Colorlak na ZV-170CA.
Mimochodom, funguje vám internetová sieť SmartBanskaBystrica na autobusovej stanici ?
Citelis ZV-170CA obdržal nejakú CVR. Fotku zatiaľ nemám.
Zaujímavý článok z ČR:

Autobusový sever proti jihu: Je lepší dopravce ovládaný krajem nebo soukromník?
https://zdopravy.cz/sever-proti-jihu-na-konferenci-se-stretly-dve-koncepce-zajisteni-autobusove-dopravy-12804/
Reply on: BB-Schuhu #53727:
Ďalšie z nekonečiaceho počtu bystrických "riešení". Sucho sa oznámi, že doprava môže byť v úseku Strieborné nám. - Lazovná zastavovaná na približne 10 minút, dopravu budú usmerňovať zamestnanci demolačnej spoločnosti a dôsledkom môžu byť zápchy a meškanie MHD. Nikde však nebolo ani len zmienené, že by sa niekto zaoberal hľadaním možností, ktoré by negatívne dôsledky čo najviac obmedzili.
Z článku nie je zrejmý nevyhnutný rozsah uzávierky Bottovej, ale chodník na opačnej strane bude k dispozícii. Ak by mohol byť k dispozícii aj vzdialenejší jazdný pruh, mohla by po ňom byť s minimálnym obmedzením vedená doprava v smere na Strieborné nám. (ak by bola potrebná úplná uzávera, kolóna sa aspoň nebude tvoriť na i tak vyťažených komunikáciách v oblasti okolia Mestského parku).
Opačný smer môže byť v dotknutom čase vedený obchádzkou s predĺžením riadnej trasy len o niečo vyše 100 m jednosmernou trasou Katovná - Lazovná, čím v smere na sever by doprava plynulo fungovala s max. minimálnym obmedzením rýchlosti po obchádzke.
A prečo dopravu riadia nejakí demoliční pracovníci a nie polícia, to je ďalšia otázka, na čo tu tuú políciu vôbec máme?
21-tka do Sásovej ťahá z posledného, prehrial sa jej motor na 110 a nie je ťah (ŠPZ ZV-345CN), z Rudohorskej hornej sa pohla až o 12:00.
Kvôli búracím prácam v areáli Slovenky môže byť krátkodobo uzatváraná Bottova ul., v dôsledku čoho môže dochádzať aj k meškaniam spojov MHD
https://mybystrica.sme.sk/c/20847698/pri-slovenke-pride-kvoli-buracim-pracam-k-obmedzeniam.html?ref=njctse

V Šalkovej pribudne na jeseň 2018 svetelná signalizácia. Pôjde o dočasné riešenie do času, pokým nebude predĺžená R1 po Slovenskú Ľupču.
https://mybystrica.sme.sk/c/20848178/problemovy-vyjazd-zo-salkovej-idu-riesit-vieme-kedy-a-ako.html

Napokon, minule som išiel Zvolenskou cestou a zdá sa mi, že od začiatku výluky 9. apríla sa toho spravilo veľmi málo, v podstate len chodníky a krajnice. A pritom ohlásený termín konca výluky bol 30. jún.
Reply on: BB-Schuhu #53725:
Viac o nehode ZV-187DR na linke 601463 na doleuvedenom linku (čas 3:58-5:45)
https://krimi.joj.sk/archiv/2018-06-11-krimi

karta vozidla: http://evidencia-dopravcov.eu/voz/23467

Reply on: BB-Schuhu #53724:
Potvrdené, ZV-187DR je po nehode.
Reply on: Ali B. #53723:
Žiaľ, vyzerá to tak. Zrejme šlo o spoj 13:05 z Horných Pršian a asi ZV-187DR. Uvidí sa podľa toho, čo bude od zajtra chýbať vo výprave. Ešteže to neskončilo horšie.

Tú L97 som tipoval len podľa uvedeného času v článku cca 13:45, čo mi viac pasovalo na spoj MHD.
Reply on: BB-Schuhu #53721:
Alebo žeby linka č. 97?
Reply on: petik #53719:
? Zdieľam Vaše zarmútenie. Z Kysaku na sever (Prešov, Lipany) sa tiež po nejakej medzi jedenástou večer a štvrtou ráno už nedostanete a to v stanici stojí ešte zopár vlakov v noci. ?
Reply on: BB-Schuhu #53717:
Parkrat som cca pred 20 rokmi cestoval z Bratislavy Polanou do BB, a to aj potom, ked sa prestup vo Zvolene predlzil na hodinu. Spominam si, ze pripojny vlak nebol v case prichodu Polany nijak oznaceny, mal zhasnute svetla, nikde na tabuliach nebol vysvieteny. Zo zvyku som vzdy siel na prve nastupiste a spal som v nom az do odchodu a nebol som sam. Treba ale priznat, ze pocet cestujucich bol minimalny (jednociferny). Ono aj ta Polana byvala takmer prazdna, najviac sme boli v kupe 2.

Dnes by som vsak videl iny dovod na pripoj z BB k Polane. V minulom GVD zrusili nocny vlak z BB do Prahy, zaroven ale zaviedli lozko do Prahy na Polane.
V smere z Prahy je to nevyuzitelne, ale v smere do Prahy je to celkom ok. Jazdievam s tym zo Ziaru nad Hronom 2:30, v Prahe je to 10:10, takze sa clovek akurat vyspi a nepride zbytocne skoro. Keby bol pripoj k Polane, tak to mozu pripadne vyuzit aj Bystricania (o moc plnsie ako zrusene lozko z BB to neni).
Reply on: BB-Schuhu #53717:
Samozrejme, že takéto osobné vlaky by nemuseli byť zahrnuté v objednávke (hoci nevidím dôvod, prečo by nemohli byť), mohla by ich Zločinecká prevádzkovať aj na vlastné obchodné riziko. Ale tak sa to nikdy nerobilo.
Reply on: fonzo #53714:
Ja sa chystám na ZSSK v tejto veci v krátkom čase napísať. Ako uviedol PIT vo svojom príspevku, v doterajšej histórii (ak sa obmedzíme na posledných niekoľko desaťročí) takáto ponuka kvalitného spojenia miest BB a ZV (prípoje na R Poľana) neexistovala. Nakoľko tie vlaky premávajú ako súpravové (neverejné), nevidím žiaden neprekonateľný dôvod na to, aby sa zmenil koncept týchto vlakov na osobné vlaky a umožnila sa aj preprava cestujúcich (mohlo by to byť realizované napr. spôsobom, že pre cestujúcich by bol otvorený len prvý vozeň súpravy, ostatné by ostali zamknuté). Uvedomujem si však jednu vec, že tu nejde len o technologický aspekt, ale zmenou Sv vlaku na Os vlak sa pravdepodobne zmení aj spôsob financovania, keďže takýto vlak by asi bol zaradený do objednávky MDVSR, s čím by bol spojený nárast vlkm.

Len pre zaujímavosť úvádzam, že napr. v GVD 1976 jazdil nočný rýchlik Urpín po trase Bratislava - Zvolen - Banská Bystrica, pričom vo Zvolene o 3:09 odchádzal prípojný rýchlik do Košíc. Nehovorím, že toto je cesta (priame nočné spojenie BA-KE treba poenchať), ale môžeme si všimnúť, že už pri tejto koncepcii nočných rýchlikov bolo zabezpečené spojenie Bratislavy nielen s Košicami, ale aj s Banskou Bystricou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.