Reply on: 810zssk #53043:
Máš veľkú pravdu, zbytočné komplikovanie aktuálnej dopravnej tepny ktorou je Železničná stanica, zo ŽST sa po novom dostanem stále skvele do Podlavíc, na Fončordu a do Radvane všetkými linkami doteraz sem premávajúcimi. Zatiaľ čo spojenie zo Sásovou sa nejako intergalakticky zrušilo ? Linku 97 nejdem ani komentovať, celkovo KATASTROFA.
A nakoniec je zaujímavé to že na Terminál sa dostanem zo Sásovej "perfecto" a z iných mestských častí
ani len jednou linkou ?? (neberem do úvahy L97, ktorá ja takmer nevyužiteľná ? ).
Napokon musíme poďakovať činnosti pána Modranského a "pracovnej skupiny pre MHD" za rozvážnu a veľmi účelnú robotu na týchto zmenách ktoré tento spolok navrhoval už od apríla tohto roka ? ?
Očakával som, že aj z iných mestských častí tam zavíta nejaký ten bus, ale výraznú zmenu asi v BB čakať netreba... ?
BB-Schuhu
Linky č. 20, 28 a 29 už v tejto súvislosti nebudú zachádzať na žel. stanicu. Linka č. 23 sa vracia naspäť na Park. Mičinská (nie Mičinská, Kazačok). Linka č. 97 bude na AS zachádzať a následne odtiaľ pokračovať cez Námestie slobody, Ul. 29. augusta na žel. stanicu. Takže komu bude ďaleko od autobusových nástupíšť k vlaku, môže využiť aj takúto alternatívu. ?
Nič iné sa čakať ani nedalo. MHD na AS nemôže mať konečnú, nakoľko tam nie je miesto na parkovanie. Logicky mi vychádzali len dve možnosti, dať konečnú na ŽST alebo na Park. Mičinská a následne zájsť aj na AS. Keďže na ŽST je tiež obmedzená kapacita státia, vyhrala to doterajšia konečná na Mičinskej.
Možno na linke 20 by som trocha skrátil jazdné doby o nejakú minútku. Podľa mňa zachádzka na AS bude trvať menej ako zachádzka na ŽST, ale to ukáže prax.