Ďalším otáznikom je, kedy bude zmena CP 601470, 601471, 611404 a vypustenie zastávky Banská Bystrica, 29.augusta? Či už 23.9., alebo neskôr, či k celoštátnej zmene? Na I/66 stále prebiehajú práce na ceste na moste (semafór, v jednom pruhu), v súčasnosti by to nebolo také pohodlné. Na stálo zastávka v blízkosti Terminálu asi nezostane.
Pri štvrtkovej a piatkovej skúšobnej zachádzke linky 601457 na novú AS (ak sa to má týkať všetkých spojov), nastane jedna zaujímavá situácia v prevádzke, kedy jeden obrat na zrýchlených spojoch do Zvolena robí závod Brezno priamym pokračovaním z linky 601470/4 na 601457/3 6:45x, a to 5:50x z Brezna, kedy medzi 6:40-6:45x by mal prechádzať oboma stanicami v BB a pokračovať do Zvolena, naspäť sa to udeje pri spoji 601457/152+601470/133 o 11:25x zo Zvolena, kedy by mal obslúžiť obidve stanice medzi 11:50-11:55x a pokračovať do Brezna, dúfam, že vodič bude o tom uzrozumený (aspoň od cestujúcich).
Ako je možné, že v dopravnej kancelárii na Ul.29.augusta ešte ani včera o 16:00 nevedeli nič bližšie o súťaži v rámci ETM! Tak som si kredit radšej nedobil a cestoval (a do piatku budem štátnymi) vlakmi, ktoré sa do toho zapojili (50% z obyčajného cestovného, čo je v mojej mestskej relácii polovica z ceny celého MHD lístka z karty).
Pri štvrtkovej a piatkovej skúšobnej zachádzke linky 601457 na novú AS (ak sa to má týkať všetkých spojov), nastane jedna zaujímavá situácia v prevádzke, kedy jeden obrat na zrýchlených spojoch do Zvolena robí závod Brezno priamym pokračovaním z linky 601470/4 na 601457/3 6:45x, a to 5:50x z Brezna, kedy medzi 6:40-6:45x by mal prechádzať oboma stanicami v BB a pokračovať do Zvolena, naspäť sa to udeje pri spoji 601457/152+601470/133 o 11:25x zo Zvolena, kedy by mal obslúžiť obidve stanice medzi 11:50-11:55x a pokračovať do Brezna, dúfam, že vodič bude o tom uzrozumený (aspoň od cestujúcich).
Ako je možné, že v dopravnej kancelárii na Ul.29.augusta ešte ani včera o 16:00 nevedeli nič bližšie o súťaži v rámci ETM! Tak som si kredit radšej nedobil a cestoval (a do piatku budem štátnymi) vlakmi, ktoré sa do toho zapojili (50% z obyčajného cestovného, čo je v mojej mestskej relácii polovica z ceny celého MHD lístka z karty).

PIT
Takže ako riešenie otázky, prečo postupne púšťať linky PAL na AS s nadsázkou je, že pri každej novej možno robiť novú tlačovku. Keby to nebolo tragické, bolo by to smiešne, avšak nie je. No uvidíme teda vo štvrtok, koľko nevhodných riešení teda vzniklo.
Inak je pekné, že na nástupištiach v uzavretom priestore s oprávnených vjazdom len pre autobusy je na vozovke namaľované VDZ V 11a Zastávka uatobusu, trolejbusu alebo električky (určite by stačilo tam mať len nejakú orientačnú čiaru vyznačujúcu hranicu jednotlivých stojísk), kým vyše 20 rokov v celom meste nie sú schopní tieto dopravné značky na cesty namaľovať (ale to nie sú schopní ani v iných prípadoch, kedy ani po mesiacoch VDZ nedorobili). Výnimkou je, len keď nejaký externý zhotoviteľ v rámci vyvolanej úpravy zastávky ju týmto VDZ opatrí. Ale však na dočasnej AS dokázali zbytočne vhodiť do vzduchu peniaze aj za 16 zvislých dopravných značiek II 7a Zastávka autobusu na každom nástupišti/výstupišti v uzavretom priestore AS, umiestnených navyše nesprávne, čo bolo teda drahšie, ako farba.
Kedy nás už táto kliatba konečne opustí? Vyzerá, že nikdy.